;
coinex

قیمت بیت کوین امروز 30 مرداد 1400 [+تاریخچه قیمت و تحلیل تکنیکال BTC]

قیمت بیت کوین امروز 30 مرداد 1400 مانند سایر ارزهای دیجیتال با تغییرات و نوساناتی همراه است. در ادامه با ما باشید تا به بررسی وضعیت قیمت بیت کوین بپردازیم.

بیت کوین یا پادشاه ارزهای دیجیتال محبوب ترین رمزارز دنیای کریپتوکارنسی و در عین حال ارزشمندترین آن هاست. در تعریف بیت کوین باید گفت که یک رمزارز و یک نظام پرداخت با کارکرد مشابه با پول های رایج است. درواقع به بیان ساده بیت کوین یک پول دیجیتالی نامتمرکز است که بدون بانک مرکزی یا مسئول مرکزی کار می کند.

قیمت بیت کوین در ایام اخیر بعد از اصلاح قیمت ها از اوج 60 هزار دلاری اوایل سال 2021 فاصله گرفته، اما به ثباتی نسبی رسیده و در هفته های اخیر در کانال 45 تا 48 هزار دلار جابجا می شود. سد جدید قیمتی بیت کوین، سد 48 هزار دلاری است. اما آیا قیمت امروز BTC از این سد قیمتی عبور می کند؟ در قیمت بیت کوین امروز 30 مرداد 1400 با ما باشید.

قیمت بیت کوین امروز 30 مرداد 1400 [قیمت لحظه‌ای]

قیمت امروز BTC مانند روز گذشته رشد را تجربه کرد. بیت کوین روز قبل تا 45.760 رسیده بود، اما قیمت بیت کوین امروز 30 مرداد 1400 با رشد 2.96 درصدی مواجه بوده است. گرچه در هفته اخیر بیت کوین به سد 48 هزاردلاری برخورد کرده و مرتبا در کانال های 45، 46 و 47 هزاردلار جابجا می شود، نسبت بازه زمانی یکماهه، رشد قابل توجهی داشته است.

دقیقا یکماه پیش و در چنین تاریخی، قیمت بیت کوین در پایان معاملات روزانه با سقوط هزاردلاری نسبت به روز قبل 29.868 دلار ثبت شد، حال آنکه در اواخر مرداد بیت کوین دوباره روند صعودی خود را پیش گرفته است.

تاریخچه قیمت بیت کوین در هفته گذشته

امروز جمعه 29 مرداد مصادف با 20 آگوست (2021-08-20) است.

نمودار عقربه‌ای تحلیل تکنیکال بیت کوین

نمودار عقربه ای گزینه مناسبی برای اطلاع از قیمت روز بیت کوین 30 مرداد است. در استفاده از نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال و برای بررسی قیمت روز بیت کوین 30 مرداد کافی است از بخش بالایی نمودار، بازه زمانی یا تایم فریم مدنظرتان را انتخاب کنید. برای مثال بازه زمانی یک دقیقه ای (1 Minute)، یک ساعتی (1 Hour) و یا بازه زمانی یک ماهه (1 Month). سپس در بخش پایینی نمودار نتیجه تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین را مشاهده خواهید کرد. این نتیجه می تواند شامل 5 حالت گوناگون باشد. این موارد و توضیح آن ها به قرار زیر است:

  • Buy: پیشنهاد به خرید
  • Sell: پیشنهاد به فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

نمودار تحلیل تکنیکال بیت کوین


نحوه استفاده از نمودار تحلیل تکنیکال:‌ تحلیل تکنیکال یکی از رایج ترین و بهترین روش هایی است که برای پیش بینی قیمت روز بیت کوین 30 مرداد و حتی دیگر رمزارزها کاربرد دارد. در تحلیل تکنیکال تاریخچه و سوابق یک کوین همراه با نمودارهای قیمت و حجم معاملات بررسی می شود. از نمودار تکنیکال برای پیش بینی قیمت امروز BTC می توانید استفاده کنید.

نمودار تحلیل تکنیکال برای نمایش نوسانات قیمت بیت کوین در بازه های زمانی یک ساعته، یک روزه و یک ماهه کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت بیت کوین امروز 30 مرداد 1400 از بخش بالا سمت چپ نمودار بازه زمانی را انتخاب کنید. سپس اندیکاتور مدنظر خود را برگزینید تا تحلیل تکنیکال قیمت به نمایش درآید.

در این نوشتار از ابزارها و نمودارهای منابع معتبری نظیر تریدینگ ویو بهره گرفته شده است. این نوشته نه تحلیل است و نه سیگنال خرید قیمت. تکراتو مسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده کاربران از این ابزارها ندارد.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص قیمت امروز بیت کوین چیست؟ آینده را چگونه می‌بینید؟ نظرات خود را در کامنت‌ها بگویید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر