;
coinex

تیزر و تاریخ انتشار فیفا 2022

تاریخ انتشار فیفا 2022 و اولین اطلاعات این بازی با انتشار تیزری توسط شرکت الکترونیک آرتز، پس از یک سال و طبق سنت همیشگی این شرکت، مشخص شد.

ورژن جدیدی از بازی فیفا 2022 که در چند سال اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته است و توانسته فاصله زیادی از رقیب دیرینه خود بیاید، پس از یک سال، طبق سنت هر ساله، قبل از شروع فصل جدید رقابت ها فوتبالی، منتشر شد.

تیزر و تاریخ انتشار فیفا 2022

چند روز پیش نیز کاور، تاریخ و زمان دقیق معرفی بازی مشخص شده بود. در این ورژن جدید گویا عملکرد گیم پلی و فیزیک حرکات بازیکنان تفاوت چشمگیری با ورژن های قبل داشته و به تجربه واقع گرایانه بیشتری بازیکنان نزدیک می شوند.

مهم ترین تغییر ایجاد شده در این بازی، استفاده از تکنولوژی هایپر موشن است که حرکات بازیکنان را بیشتر به واقعیت نزدیک می کند. این تکنولوژی فقط در نسل نهم بازی وجود دارد و تنها در کنسول‌های ایکس‌ باکس سری ایکس، ایکس‌ باکس سری اس و پلی‌ استیشن 5 و همچنین پلتفرم گوگل استادیا قابل اجرا است. در واقع در سیستم گیم‌ پلی این عنوان ورزشی روی کنسول‌های نسل هشتم ایکس‌ باکس و پلی‌ استیشن و حتی پلتفرم رایانه‌ی شخصی این تکنولوژی وجود ندارد.

بخش کریر، سیستم تهاجمی و هوش مصنوعی دفاعی بازیکنان این بازی نیز در این ورژن بهبود و ارتقا یافته است. این بازی در یک اکتبر 2021 میلادی یا همان نهم مهر ماه سال جاری توسط شرکت الکترونیک آرتز برای کنسول‌های ایکس‌ باکس وان، ایکس‌ باکس سری ایکس، ایکس‌ باکس سری اس، پلی‌ استیشن 4 و پلی‌ استیشن 5 و همچنین پلتفرم ابری گوگل استادیا و رایانه‌ی شخصی عرضه خواهد شد

مشترکین سرویس EA Play نیز مثل همیشه می توانند از مزایایی برای خرید و تجربه‌ی این بازی استفاده کنند از جمله اینکه این افراد از 22 سپتامبر یا همان سی و یکم شهریور ماه به مدت ده ساعت و به صورت آزمایشی می توانند این بازی را انجام دهند و در صورت علاقه، هر کدام یکی از نسخه‌های آن را با ده درصد تخفیف پیش خرید نمایند و همچنین بخش آلتیمیتشان نیز شامل افزایش XP و لباس‌های فصلی می باشد.

تیزر فیفا 2022

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تیزر و تاریخ انتشار فیفا 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر