;
coinex

قیمت کاردانو امروز 31 مرداد 1400 [+تاریخچه قیمت و تحلیل تکنیکال ADA]

قیمت کاردانو امروز 31 مرداد 1400 به مانند عموم ارزهای دیجیتال متغیر است. در ادامه با ابزارهای تحلیل تکنیکال قیمت امروز ADA را بررسی می کنیم.

کاردانو یک پلتفرم بلاکچین متن باز است که برای اجرای قراردادهای هوشمند کاربرد دارد. رمزارز بومی شبکه کاردانو آدا (ADA) نام دارد. این پلتفرم توسط چارلز هاسکینسون که از بنیانگذاران اتریوم بود پایه گذاری شد.

مقدمات کار از 2015 تا 2017 پایه ریزی شد و پلتفرم در سال 2017 ایجاد شد. کاردانو در یکماه اخیر روندی کاملا صعودی داشته و مگر بازه هایی کوتاه و یک روزه، روند رو به رشد چشمگیری داشته است. قیمت امروز کاردانو البته با کمی سقوط نسبت به دیروز و در زمان نگارش این مطلب برابر با 2.43 دلار است. در ادامه با قیمت کاردانو امروز 31 مرداد 1400 با ما همراه باشید.

قیمت کاردانو امروز 31 مرداد 1400 [قیمت لحظه‌ای]

همانطور که گفتیم کاردانو در یکماه گذشته با روند صعودی که در پیش گرفته به سومین رمزارز برتر بازار بدل شده است. کاردانو دقیقا یکماه پیش در 31 تیرماه با قیمت 1.19 دلار روز را به پایان رساند و حالا با افزایشی بیش از دوبرابر، به قیمت 2.45 رسیده است. جدول قیمت لحظه ای کاردانو در ادامه نمایانگر قیمت کاردانو امروز 31 مرداد 1400 است:

تاریخچه قیمت کاردانو در هفته گذشته

امروز یکشنبه 31 مرداد مصادف با 22 آگوست (2021-08-22) است.

 

نمودار عقربه‌ای تحلیل تکنیکال کاردانو (ADA)

نمودار عقربه ای از رایج ترین ابزارها برای پیش بینی و بررسی قیمت روز کاردانو 31 مرداد و دیگر رمزارزهاست. برای استفاده از این نمودار و اطلاع از قیمت روز کاردانو 31 مرداد باید از بخش بالایی نمودار ابتدائا، تایم فریم مدنظر خود را انتخاب کنید. برای مثال بازه زمانی یک دقیقه، یک ساعته یا یک ماهه را انتخاب کنید. سپس در بخش پایین نموده نتیجه تحلیل را مشهده می کنید. این پیش بینی می تواند 5 نتیجه متفاوت داشته باشد که هر یک به شرح زیر است:

  • Buy: پیشنهاد به خرید
  • Sell: پیشنهاد به فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

نمودار تحلیل تکنیکال کاردانو (ADA)

تحلیل تکنیکال ابزاری کارآمد برای بررسی و اطلاع از قیمت روز کاردانو 31 مرداد است. البته تحلیل تکنیکال مبحثی عام درباره عموم مسائل اقتصادی است که در حوزه رمزارزها نیز عمومیت یافته است. در نتیجه با استفاده از این نمودار می توانید نسبت به پیش بینی قیمت امروز ADA اقدام کنید. نمودار تحلیل تکنیکال برای نمایش نوسانات قیمت بیت کوین در بازه های زمانی یک ساعته، یک روزه و یک ماهه کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت کاردانو امروز 31 مرداد 1400 از بخش بالا سمت چپ نمودار بازه زمانی را انتخاب کنید. سپس اندیکاتور مدنظر خود را برگزینید تا تحلیل تکنیکال قیمت به نمایش درآید.


در این نوشتار از ابزارها و نمودارهای منابع معتبری نظیر تریدینگ ویو بهره گرفته شده است. این نوشته نه تحلیل است و نه سیگنال خرید قیمت. تکراتو مسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده کاربران از این ابزارها ندارد.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص قیمت امروز ADA چیست؟ آینده را چگونه می‌بینید؟ نظرات خود را در کامنت‌ها بگویید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر