;
coinex

دانلود رایگان قسمت 10 سریال داستان جزیره (Ada Masali) با زیرنویس فارسی چسبیده

داستان جزیره یکی از سریال‌های ترکی عاشقانه است. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 10 سریال داستان جزیره (Ada Masali) با زیرنویس فارسی چسبیده همراه ما باشید.

سریال ترکی Ada Masali یکی از سریال‌های عاشقانه تابستان است که هر سه شنبه از شبکه Star tv پخش می‌شود. این اثر توسط علی بیلگین و رایگان ناز کارگردانی و توسط یشیم چیتاک، یلدا اراوغلو و امینه ییلدریم نوشته شده است.

تاکنون 9 قسمت از این سریال پخش شده و می‌توان گفت تا اینجای کار داستان جزیره با استقبال خوبی مواجه بوده است. حال در ادامه لینک دانلود رایگان قسمت 10 سریال داستان جزیره (Ada Masali) را درا ختیار شما می‌گذاریم. با تکراتو همراه باشید.

دانلود رایگان قسمت 10 سریال داستان جزیره (Ada Masali) با زیرنویس فارسی چسبیده

سریال ترکی تابستانی داستان جزیره در رابطه با یک دختر شهری به نام هازیران است که کارمند یک شرکت بین المللی بزرگ است. رئیس این شرکت در صدد گرفتن زمین‌های شخصی در یک جزیره به نام پویراز برای ساخت مکان تفریحی است.

اما پویراز تمایلی به فروختن زمین‌هایش ندارد. به همین خاطر هازیران مامور می‌شود تا به این جزیره رفته و مدرکی علیه پویراز پیدا کند تا بتوانند او را تحت فشار قرار دهد و زمین‌هایش را بخرند.

اما در مدتی که آنجا می‌ماند، هرچه بهتر او را می‌شناسد، نظرش عوض می‌شود. متوجه می‌شود که خلاف تصورش، پویراز جوان شریفی است. هازیران که ناخواسته به پویراز ضربه می‌زند خیلی پشیمان میشود و میفهمد رئیسش به او در مورد همه چی دروغ گفته است.

دانلود رایگان قسمت 10 سریال داستان جزیره (Ada Masali)
دانلود قصه جزیره قسمت 10 / دانلود رایگان قسمت 10 سریال داستان جزیره (Ada Masali) / دانلود قسمت 10 سریال Ada Masali

به همین خاطر این دختر تصمیم میگیرد اشتباهش را جبران کند. در طی این ماجرا شاهد ظهور عشق مابین این دو جوان عزیز خواهیم شد. تهیه‌کننده این سریال، شرکت آی یاپیم، تهیه‌کننده سریال‌های محبوب ترکی از جمله چوکور، نفوذی، شخصیت و غیره است.

هرچند قلب پویراز و هازیران به سمت هم کشیده میشود، اما نهایت همه چیز برملا خواهد شد. هازیران چه میکند با این رسوایی و قلب شکسته پویراز چه می‌شود؟! در ادامه برای دانلود قسمت 10 سریال قصه جزیره همراه ما باشید.

همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. لینک دانلود سریال ترکی Ada Masali در ادامه قرار گرفته است.

دانلود سریال قصه جزیره قسمت 10 با زیرنویس چسبیده

دانلود رایگان قسمت 10 سریال داستان جزیره (Ada Masali)
دانلود قسمت 10 سریال قصه جزیره / دانلود داستان جزیره قسمت 10 / دانلود سریال قصه جزیره قسمت 10 با زیرنویس چسبیده
  • نام سریال: داستان جزیره (Ada Masali)
  • ژانر: درام، عاشقانه
  • روز پخش: هر سه شنبه از شبکه Star tv
  • کارگردان: علی بیلگین و رایگان ناز
  • نویسنده: یشیم چیتاک، یلدا اراوغلو و امینه ییلدریم
  • بازیگران: آیچا آیشین توران، آلپ نوروز و نیهان بویوک‌آغاچ
  • محصول: ۲۰۲۱ ترکیه

دانلود قسمت 10 سریال Ada Masali از کانال تلگرام با کیفیت 240p

دانلود سریال داستان جزیره قسمت 10 از کانال تلگرام با کیفیت 480p

دانلود سریال داستان جزیره قسمت 10 از کانال تلگرام فیگار؛ با کیفیت 720p

دانلود داستان جزیره قسمت 10 از کانال تلگرام با کیفیت 1080p

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 10 سریال داستان جزیره (Ada Masali) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    چرا قسمت ۱۰ رو نمیتونم آنلاین ببینم؟

    پاسخ