coinex
راهنمای خرید تکراتو

آیا فصل سوم سریال ویچر (The Witcher) ساخته می شود؟

با وجود اینکه تاکنون ساخت فصل سوم سریال ویچر اعلام نشده است اما با توجه به‌ استقبال زیاد مخاطبان احتمال ساخته شدن فصل سوم سریال ویچر بسیار زیاد است.

با وجود اینکه هنوز طرفداران در انتظار اکران فصل دوم سریال هستند، شایعاتی درباره فصل سوم ویچر در حال گردش است. البته هنوز اعلام رسمی جهت ساخت فصل سوم سریال ویچر وجود ندارد اما با توجه به استقبال زیاد مخاطبان و قرارداد تازه‌ی هیسریش با نتفلیکس، این‌ اتفاق بعید به نظر نمی‌رسد.

آیا فصل سوم سریال ویچر (The Witcher) ساخته می شود؟

هیسریش نیز درباره ساخت فصل سوم سریال ویچر گفته است:

تاکنون تمدید رسمی‌ای در کار نبوده است. در حقیقت در حال حاضر تمرکز من روی فصل دوم است. الان تاریخ پخش سریال را داریم، در ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) شاهد پخش خواهیم بود. کارهای پساتولید زیادی برای انجام دادن وجود دارد. در نتیجه من بین لندن و لس‌آنجلس در رفت‌و‌آمد هستم تا کارها را به اتمام برسانم، و راستش را بخواهید در حال حاضر تمام تمرکز ما بر این موضوع منعطف است چراکه اگر امیدی برای ساختن فصل سوم داریم، باید فصل دوم فوق‌العاده‌ای تولید کنیم.

آیا فصل سوم سریال ویچر (The Witcher) ساخته می شود؟

طبق قرارداد جدید هیسریش و نتفلیکس، این دو در تولید و نگارش پروژه‌های مختلف با یکدیگر همکاری خواهند کرد. هیسریش علاوه بر این، یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی مینی سریال Witcher: Blood Origin و انیمیشن The Witcher: Nightmare of the Wolf نیز به حساب می‌آید. هیسریش نیز درباره ادامه دادن با نتفلیکس گفت:

از اینکه که نتفلیکس را برای کار کردن پیدا کردم بسیار هیجان‌زده‌ام و نمی‌توانم برای ادامه‌ دادن چیزی [رابطه‌ای] که یک همکاری خلاقانه‌ی راضی‌کننده‌ی فوق‌العاده بوده، صبر کنم.

او درباره‌ی سریال ویچر نیز گفت:

در حالیکه از صمیم قلب به مجموعه ویچر وفادارم، اما به‌همان اندازه به کاوش درباره‌ی پروژه‌های هیجان‌انگیز برای مخاطبان جهانی آن‌ها [نتفلیکس] در سال‌های پیش‌رو تمایل دارم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فصل سوم سریال ویچر (The Witcher) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر