;
coinex

قیمت اتریوم امروز 1 شهریور 1400 [+تاریخچه قیمت و تحلیل تکنیکال ETH]

قیمت اتریوم امروز 1 شهریور 1400 مانند دیگر رمزارزها در فراز و فرود است. در ادامه با ابزارهای تحلیل تکنیکال جزئیات قیمت اتریوم را بررسی می کنیم.

اتریوم نیز مانند دیگر رمزارزها یک پلتفرم آزاد بر اساس فناوری بلاک چین است که به توسعه دهندگان این امکان را می دهد برنامه های غیرمتمرکزی را روی آن پیاده سازی نمایند. این بدان معناست که هیچ دولت، شخص و یا حتی قدرتی آن را اداره نمی کند بلکه به وسیله تعداد بسیار زیادی رایانه در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و این مهم یعنی همه افراد در کنترل و مدیریت آن نقش خواهند داشت.

قیمت اتریوم نیز مانند دیگر رمزارزها در نگاه بلندمدت و بیش از 2 ماهه، روندی کاملا صعودی داشته است. اما از سقوط کلی قیمت رمزارزها در ماه های اخیر بی نصیب نمانده است. در مدت اخیر قیمت این رمزارز از سد 3100 عبور کرده اما مدت مدیدی است که با سد 3200 برخورد کرده است. قیمت اتریوم امروز 1 شهریور 1400 با بیش از 3 درصد کاهش به ۳,۱۴۸.۸۶ سقوط کرده است. حال آنکه امید میرفت بعد از عبور روز گذشته از 3200 دلار، به بالای 3300 نیز برسد.

قیمت اتریوم امروز 1 شهریور 1400 [قیمت لحظه‌ای]

همانطور که گفتیم اولین حمایت اتریوم در 3200 دلار بود و پس از آن انتظار صعود به 3250 و بالاتر وجود داشت. طبیعتا هدف بعدی در این صورت می توانست 3500 دلار باشد. اما قیمت اتریوم امروز 31 شهریور و در لحظه نگارش این مطلب با کاهش بیش از 3 درصدی به 3.148 سقوط کرده است. در ادامه نمودار قیت لحظه ای، نمایانگر قیمت امروز ETH است:

تاریخچه قیمت اتریوم در هفته گذشته

امروز دوشنبه 1 شهریور مصادف با 23 آگوست (2021-08-23) است.

نمودار عقربه‌ای تحلیل تکنیکال اتریوم

معمولا نمودارهای عقربه ای تحلیل تکنیکال یکی از مهمترین ابزارها برای پیش بینی قیمت عموم رمزارزها هستند. این ابزارها برای اطلاع از قیمت روز اتریوم 1 شهریور نیز کاربرد دارند اما پیش از آن بهتر است توضیحاتی درباره نحوه استفاده از نمودار ارائه کنیم. برای استفاده از نمودار عقربه ای باهدف دسترسی به قیمت روزاتریوم 1 شهریور کافی است بخش بالایی نمودار، بازه زمانی یا تایم فریم مدنظرتان را انتخاب کنید. برای مثال بازه زمانی یک دقیقه ای (1 Minute)، یک ساعتی (1 Hour) و یا بازه زمانی یک ماهه (1 Month). سپس در بخش پایینی نمودار نتیجه تحلیل تکنیکال قیمت روز اتریوم 1 شهریور را مشاهده خواهید کرد. این نتیجه می تواند شامل 5 حالت گوناگون باشد. این موارد و توضیح آن ها به قرار زیر است:

  • Buy: پیشنهاد به خرید
  • Sell: پیشنهاد به فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

نمودار تحلیل تکنیکال اتریوم

تحلیل تکنیکال یکی از رایج ترین و بهترین روش هایی است که برای پیش بینی قیمت روز اتریوم 1 شهریور کاربرد دارد. در تحلیل تکنیکال تاریخچه و سوابق یک کوین همراه با نمودارهای قیمت و حجم معاملات بررسی می شود. از نمودار تکنیکال برای پیش بینی قیمت امروز ETH می توانید استفاده کنید.

نمودار تحلیل تکنیکال برای نمایش نوسانات قیمت اتریوم و دیگر رمزارزها در بازه های زمانی یک ساعته، یک روزه و یک ماهه کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت اتریوم امروز 1 شهریور 1400 از بخش بالا سمت چپ نمودار بازه زمانی را انتخاب کنید. سپس اندیکاتور مدنظر خود را برگزینید تا تحلیل تکنیکال قیمت به نمایش درآید.

 


در این نوشتار از ابزارها و نمودارهای منابع معتبری نظیر تریدینگ ویو بهره گرفته شده است. این نوشته نه تحلیل است و نه سیگنال خرید قیمت. تکراتو مسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده کاربران از این ابزارها ندارد.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص قیمت اتریوم امروز 1 شهریور 1400 چیست؟ آینده را چگونه می‌بینید؟ نظرات خود را در کامنت‌ها بگویید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر