;
coinex

دانلود رایگان قسمت 296 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی

روزی روزگاری در چوکوراوا درام عاشقانه محصول ترکیه است. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 296 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی همراه ما باشید.

سریال ترکی Bir Zamanlar Cukurova که با نام‌های فارسی روزگارانی در چوکوراوا و روزی روزگاری در چوکوراوا شناخته می‌شود محصول سال 2018 ترکیه است که نسخه دوبله شده آن هر شب ساعت 23:00 از شبکه جم سریز پخش می‌شود. تاکنون 295 قسمت از آن پخش شده و در ادامه لینک دانلود رایگان قسمت 296 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 296 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی

دانلود سریال ترکی Bir Zamanlar Cukurova

سریال‌های عاشقانه ترکی همیشه بین مردم پرطرفدار هستند اما همه آنها مانند سریال روزگارانی در چوکوراوا داستان پرکشش و جذابی ندارند. این سریال در سال 2018 از شبکه ATV پخش شد. سریال Bir Zamanlar Cukurova به کارگردانی مورات ساراج‌اوغلو و فاروک تبر و به نویسندگی ییلدیز تونچ و آتیلا اوزل ساخته شده است.

این درام ترکی روایت‌گر زندگی دختری به نام زلیخا (Hilal Altinbilek) بوده که در دهه 1970 در استانبول به همراه برادرش و خواهرزاده‌اش زندگی می‌کند و برای گذراندن زندگی در یکی از محله‌های مشهور ترکیه به خیاطی مشغول است.

زلیخا معشوقی به نام ییلماز (Ugur Gunes) دارد. این پسر در کودکی خانواده‌اش را از دست داده و استادش او را بزرگ کرده است. پس از آن هم در کنار استادش به مکانیکی مشغول است.

هرچند ییلماز ثروت زیادی ندارد نیست ولی برای به‌دست آوردن زلیخا حاضر است هرکاری بکند. این زوج عاشق تصمیم دارند هر چه زودتر ازدواج کرده و زندگی جدید خود را در کنار هم آغاز کنند اما اتفاقی سرنوشت هردوی آنها تغییر می‌کند و تمام تصوراتشان از آینده بر باد می‌رود.

دانلود رایگان قسمت 296 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی
دانلود دوبله فارسی سریال Bir Zamanlar Cukurova قسمت 296 / روزی روزگاری در چوکوراوا قسمت 296 / دانلود رایگان قسمت 296 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی

برادر زلیخا در یک قمارخانه می‌بازد و به جای بدهی‌هایش، خواهرش ا قمار می‌کند. پس از آن زلیخا به دست گروهی از مافیا می‌افتد و ییلماز برای نجات معشوقه خود فرمانده مافیا را به قتل می‌رساند.

هر دوی آنها برای زنده ماندن از استانبول فرار می‌کنند و به آدانا می‌روند. این دو به دنبال شغل می‌گردند و در نهایت در مزرعه‌ای مشغول به کار می‌شوند و البته برای مخفی نگه داشتن هویت خود، یکدیگر را خواهر و برادر معرفی می‌کنند. شما می‌توانید در ادامه به لینک دانلود دوبله فارسی قسمت 296 سریال ترکی روزگارانی در چوکوراوا دسترسی داشته باشید.

همینطور علاوه بر لینک دانلود قسمت 296 روزی روزگاری در چوکوراوا ، برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. در ادامه، می‌توانید روزی روزگاری در چوکوراوا قسمت 296 را دانلود کنید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 292 سریال روزی روزگاری در چوکوراوا دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 293 سریال روزی روزگاری در چوکوراوا دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 294 سریال روزی روزگاری در چوکوراوا دوبله فارسی

دانلود دوبله فارسی قسمت 296 سریال ترکی روزی روزگاری در چوکوراوا

دانلود رایگان قسمت 295 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی
دانلود قسمت 296 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی / دانلود دوبله فارسی قسمت 296 سریال ترکی روزی روزگاری در چوکوراوا / دانلود سریال ترکی روزی روزگاری در چوکوراوا
  • نام‌ سریال: روزگارانی در چوکوروا (Bir Zamanlar Cukurova)
  • بازیگران: واحده پرچین، مورات اونالمیش، اعور گونش، هالیت آلتینبیلک، بولنت پولات
  • کارگردان: مورات ساراج‌اوغلو، فاروک تبر
  • نویسنده: ییلدیز تونچ، آتیلا اوزل
  • ژانر: درام، رمانتیک
  • زمان پخش: هر شب ساعت 23:00 از شبکه جم سریز
  • محصول: 2018 ترکیه

دانلود قسمت 296 روزی روزگاری در چوکوراوا از تلگرام با کیفیت 240p

دانلود دوبله فارسی سریال Bir Zamanlar Cukurova قسمت 296 از تلگرام با کیفیت 480p

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 296 سریال روزگارانی در چوکوراوا دوبله فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر