;
coinex

تاریخ اکران قطعی فیلم No Time to Die رسما اعلام شد

بعد از بارها تعویق به علت شیوع کرونا در انتشار فیلم No Time to Die از فرنچایز جیمز باند، بالاخره تاریخ اکران قطعی فیلم No Time to Die مشخص شد.

فیلم زمانی برای مردن نیست که برنامه سازندگانش، اکران آن در موقعیتی بود که وضعیت به منوال سابق بازگشته باشد، بارها دچار تعویق شد. حالا به نظر می رسد با شیوع گونه دلتا کرونا، سازندگان از وضعیت عادی گذشته ناامید شده اند.

تاریخ اکران قطعی فیلم No Time to Die رسما اعلام شد

بالاخره قرار است فیلم No Time to Die پخش اولیه و جهانی خود را در ۲۸ سپتامبر یا همان ۶ مهر ۱۴۰۰ در Royal Albert Hall انجام بدهد.
توییتی از حساب رسمی این فرنچایز نیز تایید کرده که تهیه کنندگان این فیلم یعنی مایکل جی. ویلسون (Michael G. Wilson)، باربارا براکلی (Barbara Broccoli) و دنیل کریگ (Daniel Craig) و کارگردان آن یعنی کری جوجی فوکوناگا (Cary Joji Fukunaga) بالاخره حضور خواهند یافت.

کارگردان فیلم No Time to Die، فوکوناگا و داستان آن بر اساس نمایش‌ نامه‌ای به نویسندگی نیل پورویس (Neal Purvis)، رابرت وید (Robert Wade)، فوکوناگا و فیبی والر-بریج (Phoebe Waller-Bridge) می‌باشد. در ابتدا قرار بود دنی بویل (Danny Boyle) کارگردانی و نویسندگی مشترک این فیلم را با جان هاج (John Hodge) انجام بدهد اما به خاطر اختلاف‌هایی درباره ساخت فیلم، سرانجام این فیلم را در سال ۲۰۱۸ ترک کردند.

تاریخ اکران قطعی فیلم No Time to Die رسما اعلام شد

فیلم No Time to Die آخرین بازی کریگ در نقش باند می‌باشد و داستان آن درباره جست‌وجوی این مامور به دنبال دانشمند گمشده است. بازیگران قدیمی این فیلم، لئا سیدو (Léa Seydoux)، بن ویشاو (Ben Whishaw)، نائومی هریس (Naomie Harris)، جفری رایت (Jeffrey Wright)، کریستف والتز (Christoph Waltz)، روری کینیار (Rory Kinnear) و رالف فاینس (Ralph Fiennes) هستند.

داستان فیلم زمانی برای مردن نیست از این قرار است که پنج سال پس از دستگیری ارنست استاورو بلوفلد، جیمز باند میدان را خالی می‌کند. دوست او و مامور سی‌آی‌ای یعنی فلیکس لایتر از او برای پیدا کردن دانشمند گمشده یعنی والدو اوبروچف کمک می‌طلبد. وقتی مشخص می‌شود که اوبروچف ربود شده است، باند باید با کاراکتر شروری که نقشه‌هایش می‌تواند باعث مرگ میلیون‌ها نفر شود، روبه‌رو شود

پخش جهانی فیلم No Time to Die قرار است در Royal Albert Hall لندن در ۲۸ سپتامبر یا همان ۶ مهر ۱۴۰۰ پخش خواهد شد. اکران سینمایی آن نیز ۳۰ سپتامبر یا همان ۸ مهر ۱۴۰۰ در بریتانیا و ۹ اکتبر یا همان ۱۷ مهر در آمریکا خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ اکران قطعی فیلم No Time to Die چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر