;
coinex

علت رشد 200 درصدی آوالانچ در مدت اخیر چیست؟

در ماه اخیر رمز ارز آوالانچ ۲۰۰ درصد رشد کرده است. طبق نظر کارشناسان ویژگی‌های منحصر به فرد شبکه این ارز دیجیتال علت رشد 200 درصدی آوالانچ است.

پایه و اساس اکوسیستم ارزهای دیجیتال، شبکه‌های لایه اول مثل بیت کوین و اتریوم  هستند و می‌توانند با پشتیبانی از قراردادهای هوشمند امکان ایجاد صنایع جدید مانند امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و توکن‌های غیرمثلی (NFT) را فراهم نمایند.

علت رشد 200 درصدی آوالانچ در مدت اخیر چیست؟

آوالانچ یک شبکه غیر متمرکز و راهکار لایه اول نسبتاً جدیدی است که به تازگی با رشد قابل‌توجه و استقبال خوبی روبرو شده است. در حالی که بزرگ‌ترین پلتفرم قراردادهای هوشمند، اتریوم، همچنان درگیر مشکلاتی مثل کارمزد بالای تراکنش‌ها و سرعت پردازش کندتر از رقبای خود است‌.

طبق داده‌های بازار، قیمت اوالانچ بعد رسیدن به کف 12.24 دلاری در ۳ اوت یا همان ۱۲ مرداد، با رشدی ۲۰۵ درصدی، در ۲۰ اوت یا همان ۲۹ مرداد به اوج چندهفته‌ای خود، 37.42 دلار، رسیده است.

علت رشد 200 درصدی آوالانچ در مدت اخیر چیست؟

هم‌زمان با این مسئله، حجم معاملات یک روزه این رمزارز از 1.4 میلیارد دلار نیز رد شد. از دلایل اصلی رشد قیمت این ارز دیجیتال، رشد سریع اکوسیستم دیفای آوالانچ ، راه‌اندازی پل ارتباطی با شبکه اتریوم و طراحی منحصربه‌فرد و توکنومیک (Tokenomic) این پروتکل که از کارمزدهای متغیر و سازوکار سوزاندن توکن‌ها پشتیبانی می‌کند، می‌باشد.

از مهم‌ترین اقدامات پروتکل اوالانچ، خبر راه‌اندازی اوالانچ راش (Avalanche Rush) بوده است. آوالانچ راش یک برنامه تشویقی ۱۸۰ میلیون دلاری برای استخراج نقدینگی می‌باشد که با پروتکل‌های آوی (Aave) و کِرو فایننس (Curve Finance) در تعامل است و هدف آن معرفی برنامه‌ها و دارایی‌های جدید جهت کمک به رشد اکوسیستم دیفای آوالانچ است.

در فاز اول این برنامه، رمزارز آوالانچ به مدت ۳ ماه مشوقی برای کاربران آوی و کرو است که در فرایند استخراج نقدینگی مشارکت می‌کنند. بنیاد آوالانچ 27 میلیون دلار از توکن‌های خود را به تأمین مالی فاز اول اختصاص داده و قرار است در فاز دوم مبلغ بیشتری هم اضافه کند.

این برنامه با هدف اثبات این که بنیاد آوالانچ خواهان گسترش امور مالی غیرمتمرکز در شبکه خود و ساخت پروتکلی در دسترس‌تر، غیرمتمرکزتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر از سایر پروتکل‌ها است. افزایش حجم سرمایه قفل‌شده در پروتکل‌های مبتنی بر آوالانچ ، نشان دهنده آن است که اکوسیستم امور مالی غیرمتمرکز این شبکه در حال رشد است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص علت رشد 200 درصدی آوالنچ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر