;
coinex

ارز دیجیتال بیکسبی کوین (BIXB) ؛ خرید، کیف پول، قیمت و آینده ارز Bixbcoin

ارز دیجیتال بیکسبی کوین یکی از دارایی‌هایی دیجیتال درحال ظهور است. ما امروز درباره خرید، کیف پول، قیمت و آینده این رمزارز با شما صحبت خواهیم کرد، با ما باشید

ارز دیجیتال Bixcoin نوعی پول نقد الکترونیکی است که در آن خدمات بدون نیاز به اشخاص ثالث واسطه به طور خودکار به کاربران ارائه می شود. درحقیقت شبکه ارز دیجیتال Bixcoin واسطه ها را از بین برده و معاملات به شکل peer-to-peer انجام می شود. شما با استفاده از این پول نقد الکترونیکی می توانید خرید کنید، سفارشات آنلاین بدهید، پول را انتقال داده و یا آن را به عنوان یک سرمایه گذاری در نظر بگیرید.

 ارز دیجیتال بیکسبی کوین  (BIXB) ؛ خرید، کیف پول، قیمت و آینده ارز Bixbcoin

ارز دیجیتال Bixcoin همیشه قابل دسترسی است و همچنین برای شما هزینه ذخیره سازی را اعمال نمی کند، البته شما این توانایی را دارید که با استخراج این رمزارز ارزش ایجاد نمایید. سرعت، دقت و ایمنی ارز دیجیتال بیکسبی کوین برای شما معامله ای آسان و ایمن را تضمین می نماید. با امروز در این مقاله بیشتر درباره این رمزارز، نحوه خرید توکن بیکسبی کوین و همچنین بهترین کیف پول BIXB با شما صحبت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

توکن توموچین

توکن هارمونی

معامله در شبکه ارز بیکسبی

برخلاف ارزهای رایج که متعلق به دولت ها بوده و توسط آنها توزیع می شود، ارز بیکسبی متعلق به فرد، گروه و یا سازمان خاصی نیست. افرادی که وارد این شبکه می شوند باید از مقررات و توافق نامه ارز بیکسبی پیروی نمایند. این قوانین را می توان به صورت کدهای برنامه ریزی شده در شبکه این سکه مشاهده کرد. به عنوان مثال، حداکثر تعداد ارز دیجیتال بیکسبی کوین 3 میلیون است. همچنین سه واحد این ارز دیجیتال به این نام های خوانده می شوند: BXB، BXC، BXM

ارز دیجیتال بیکسبی کوین

بیشتر بخوانید:

توکن بیکری

ارز دیجیتال کیک

در سیستمی که می خواهد واسطه ها و مشکل هزینه های مضاعف را حذف نماید، باید معاملات به صورت عمومی انجام شده تا کاربران بتوانند اعتبار این معاملات در یک سیستم ثبت جداگانه تایید نمایند. درحقیقت این کاربران هستند که مسئول بررسی و تایید معاملات می باشند. در شبکه بیکسبی کوین تراکنش از طریق کیپ پول شما به شبکه اعلام می شود.

ماینرها تراکنش ها را بررسی می کنند و آنها را در بلاکچین ثبت می نمایند. بدین ترتیب بلاکی ایجاد می شود که شکست رمزها را دشوارتر می سازد. بنابراین با اضافه شدن هر بلاک جدید، تغییر و دستکاری معاملات بسیار دشوارتر از قبل می گردد. بدین صورت امنیت شبکه با هر تراکنش افزایش می یابد.

در این فرآینده بلاکی که معامله مشابه با بلاک قبلی داشته باشد، غیرقابل قبول تشخیص داده می شود. همچنین بلاکی که دارای مهر زمان است (هر بلاکی حاوی یک مهر زمان برای تعیین زمان انجام هر تراکنش است) در تقابل با مهرهای جدیدتر به مرور از بین می رود.

بیشتر بخوانید:

توکن ماتیک

توکن پیگ

بهترین کیف پول BIXB

کیف پول های مختلفی برای این رمزارز وجود دارد، اما بهترین کیف پول BIXB را شما می توانید از وب سایت اصلی این رمزارز دریافت نمایید. این کیف پول در نسخه های مختلف از جمله اندروید، iOS، مک و وب وجود دارد.

از ویژگی های عمده این کیف پول می توانیم به انجام حجم زیادی از معاملات اشاره نماییم بهترین کیف پول BIXB به شما این امکان را می دهد که حجم معاملات بالاتری را نسبت به حتی بیت کنترل نمایید. به دلیل ایجاد بلاک های متعدد، این سبکه بدون نیاز به اصلاح نرم افزار در آینده از تراکنش های بیشتری پشتیبانی می کند.

ارز دیجیتال بیکسبی کوین
نحوه خرید توکن بیکسبی کوین

بیشتر بخوانید:

توکن وینک

توکن بن فایر

همچنین این پتلفرم به دلیل مجهز بودن به برنامه وب فایروال و DDoS برای دفاع از خود در برابر تلاش های هکرها، ربات ها و حملات DDoS، از امنیت بالایی برخودار است.

یکی دیگر از دلایلی که Bixb.exchange را تبدیل به بهترین کیف پول BIXB می کند، بستر بسیار قدرتمند بانکی است که با ویزا کارت همکاری مستقیم دارد. اگر می خواهید با نحوه خرید توکن بیکسبی بیشتر نیز آشنا شوید بهترین کار استفاده از همین کیف پول می باشد.

مراحل انجام معامله در شبکه ارز دیجیتال بیکسبی کوین

  • معاملات به صورت بلاک دسته بندی می شوند
  • ماینرها معاملات را درون بلاک بررسی می کنند و صحت آنها را تایید می نمایند.
  • برای انجام این فرآیند، استخراج کنندگان باید یک سری معادلات ریاضی را حل نمایند.
  • ماینرهایی که این معادله بلاک را حل می کنند، پاداشی دریافت خواهند کرد.
  • معاملات تاییده شده در زنجیره بلاک های عمومی ذخیره می شوند.

بیشتر بخوانید:

توکن FEG

ارز دیجیتال کیشو اینو

عوامل مهم در تعیین قیمت ارز دیجیتال بیکسبی کوین

قیمت هر کوین با توجه به میزان عرضه و تقاضای آن تعیین می شود اما در عرضه اولیه عوامل دیگری نیز بر قیمت این سکه از جمله تیم توسعه دهنده، تعداد سکه ها، بازار سکه، فناوری کوین و مبادلات نیز تاثیر گذار است.

ارز دیجیتال بیکسبی کوین

یکی از قابلیت های منحصر به فرد شبکه این رمزارز امکان گرفتن وام می باشد.، شما می تواند از بیکسبی پول نقد یا سکه قرض کنید و با بهره کم وام خورد را بازپرداخت نمایید. همچنین شما می توانید از وثیقه ای که گذاشتید نیز سود ببرید.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال آوالانچ

ارز دیجیتال ASS

فلسفه پشت ساخت ارز دیجیتال بیکسبی کوین

بیکسبی کوین براساس نیاز بازار به مبادلات جهانی بدون محدودیت، مرز، نظارت و یا دخالت دولت ها تشکیل شده است. بیکسبی کوین قصد دارد وام های جهانی و بازاریابی چند سطحی نوینی را ارائه دهد.

صرف نظر از ساختار پیچیده رمزنگاری مورد استفاده در این رمزارز، نمایش شفاف مبادلات بین فروشندگان و مشتریان در بازار مهمترین عامل در یکپارچگی سیستم فروش و استخراج BIXB است.

در کل حدود 3 میلیون بیکسبی کوین توسط توسعه دهندگان استخراج شده و به همین دلیل و براساس تعداد سکه ها، کیفیت و کارایی بالای آن، احتمال جهش قیمت برای بیکسبی کوین وجود دارد.

ارز دیجیتال بیکسبی کوین

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال نانو

توکن Bafe IO چیست

یکی دیگر از دلایل امکان افزایش قیمت این رمزارز استفاده از مکانیزم نادر بودن است، به عنوان مثال اگر 300 هزار کاربر قصد خرید ارز دیجیتال بیکسبی کوین را داشته باشند، فقط 10 کوین برای هر کاربر ارائه خواهد شد به همین دلیل مانند هر سکه دیگری نادر و کمیاب است، ارزشمند می شوند.

قیمت اولیه فروش این رمزارز با توجه به روند بازار 25 دلار در نظر گرفته شد و توسعه دهندگان اصلی اطمینان دارند که در مدت زمان کمتر از یک سال، با راه اندازی و استفاده از این سکه در فروشگاه های مختلف و بازاریابی چند سطحی این پلتفرم، قیمت آن به بیش از 1000 دلار افزایش یابد.

فروش سکه براساس تقاضای بازار در 10 مرحله تنظیم می شود تا توسعه دهندگان با درآمد حاصل بتوانند بازارهای موازی برای مبادلات مالی سکه ایجاد نمایند.

ارز دیجیتال بیکسبی کوین

با توجه به این تعداد این کوین از سقف دیگر سکه های موجود در بازار کمتر است، می توان نتیجه گرفت که با ایجاد بستری های فروش مستقیم و وام دهی کاملا خودکار می شود انتظار داشت که این سکه به عنوان یکی از برترین ها در جهان به زودی شناخته شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایران

صرافی غیرمتمرکز چیست

اکو سیستم بیکسبی کوین

ارز دیجیتال بیکسبی کوین (BIXB) ؛ خرید، کیف پول، قیمت و آینده ارز Bixbcoin

یکی از اهداف و ماموریت های یک شبکه ساخت یک زیست بوم کامل متشکل از سرویس، فروشگاه، مبادله، ادغام واسطه و مشارکت در کوین این شبکه می باشد. اگرچه این شبکه هنوز در آغاز راه خود به سر می برد اما با توجه به تیم قوی پشتیبانی کننده و پشتکار بی حد و حصر آنها این مسئله خیلی دور از ذهن نیست.

اهداف بیکسبی کوین

  • حذف نیاز به واسطه ها (این شبکه دارای سیاست خنثی ای است که توسط نرم افزار پشتیبانی می شود و هیچ مداخله انسانی در آن وجود ندارد)
  • انجام معاملات بدون هیچ مرز و محدودیتی
  • رسیدن حداکثر اطیمنات از امنیت
  • انجام پرداخت ها با کمترین هزینه های معامله

بیشتر بخوانید:

نحوه استخراج چین لینک (Chainlink)

بهترین کارت گرافیک ماینینگ در سال 2021

نحوه خرید توکن بیکسبی کوین

همانطور که مشخص است ارز بیکسبی کوین شکل فیزیکی ندارد و به صورت دیجیتالی منتقل می شود، بنابراین برای خرید این ارز دیجیتال نیازی به حضور فیزیکی وجود ندارد، شما می توانید اینکار را به صورت آنلاین و از طریق اینترنت انجام دهید.

شما می توانید ارز دیجیتال بیکسبی کوین را به روش های مختلفی بخرید، از جمله این راه ها می توانیم به خرید از صرافی ها یا اشخاص حقیقی که دارای این سکه هستند، اشاره نماییم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

رمزارز چیا چیست

ارز دیجیتال بیکسبی کوین

شما برای نگهداری ارزهای دیجیتالی خود به کیف پول نیاز دارید، انواع مختلف کیف پول ارز دیجیتال وجود دارد که برخی از آنها نرم افزاری هستند که می توان آنها بر روی رایانه یا تلفن همراه نصب نمود.

برخی کیف پول ها مبتنی بر وب نیز وجود دارد که بدون نیاز به نصب و اینستال چیزی می توانید از آنها استفاده نمایید. همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم بهترین کیف پول ارز دیجیتال بیکسبی کوین نسخه اصلی است که می توانید از وب سایت آن (در منبع این وبسایت خواهد آمد) دانلود بفرمایید. این کیف پول هم برای اندروید، هم iOS و هم ویندوز و مک وجود دارد، همچنین دارای یک نسخه وب نیز است.

تیم تحقیقاتی این شبکه چندین مرحله اجرایی را برای توسعه کوین و سهولت معامله برای کاربران در نظر گرفته است و اکنون با جدیت درحال انجام آزمایشات بیشتری است. برخی از این مراحل اکنون برای اجرا آماده شده و برخی دیگر هنوز در مرحله تحقیق قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

استخراج رمزارز چیا (Chia) در ویندوز

ماشین حساب چیا

برخی جزئیات دیگر

این شبکه قراردادهای هوشمند، ضد دستکاری را فراهم می کند، که بسیار ایمن و بسیار قابل اعتماد هستند. برای حفظ قابلیت اطمینان کلی معامله، ورودی ها و خروجی هایی که معامله را تضمین می کنند نیز باید ایمن باشد. بستر بیکسبی اتصال قابل اعتمادی را برای داده های خارجی فراهم می کند که به طور اثباث شده ای امن می باشد.

یکی دیگر از مزایا این بستر آن است که سکه های غیرمتمرکز بیکسبی توسط کل ارزهای رمز پایه به صورت جمعی تولید می شوند و نرخ آن هنگام ایجاد سیستم تعریف شده و به صورت عمومی شناخته شده است.

ارز دیجیتال بیکسبی کوین

بیکسبی یک سکه قابل معامله و استخراج است که شبکه اختصاصی بلاکچین خود را دارا است که حدود دو سال پیش توسط یک تیم کاملا حرفه ای توسعه یافته است.

بیشتر بخوانید:

دوج کوین رایگان

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

این سکه مستقل از هر دولت، سازمان، شرکت و یا موسسه ای است و تیمی متشکل از متخصصان چندین کشور با هدف ایجاد یک سیستم کارآمدتر خدمات، فروش آن را تاسیس کرده اند. همچنین این نکته نیز لازم به ذکر می باشد که الگوریتم شبکه بیکسبی کوین براساس اسکریپت ساخته و تهیه شده است.

جمع بندی

امروزه در پی ظهور توسعه در زمینه های مختلف زندگی، بشر به طور مداوم تلاش می کند، راه و زندگی خود را بیش از همیشه روشن تر سازد. در این راستا نیاز به یافتن راه حل های راحت تر، هوشمندانه تر و کاربردی تر در انجام معاملات و تبادل اطلاعات یکی از اهداف این توسعه است.

در گذشته، به دلیل عدم سرعت در تبادل اطلاعات و کمبود اطلاعات موجود در زمان مناسب، واسطه ها نقش برجسته ای را ایفا می کردند، به عنوان مثال ما مجبور می شدیم برای یافتن خانه ای مناسب از آژانس های املاک مختلف بازدید کرده و به صرف وقت و هزینه زیادی بپردازیم. اما اکنون با اختراع اینترنت و موتورهای جستجو، انجام اینکار ها بسیار راحت تر و سریعتر شده است.

ارز دیجیتال بیکسبی کوین

بیشتر بخوانید:

توکن دفینیتی ICP چیست

میم کوین چیست

به طور مشابه، این مثال را می توان به تمام جنبه های زندگی تعمیم داد. اما تجارت الکترونیکی درحال حاضر تقریبا به طور کامل توسط موسسات مالی کنترل می شود که به عنوان وسطه عمل می کنند. اما جهان کریپتوکارنسی ها در این وضعیت را نیز دگرگون می کند. این جهان اکنون با حذف دولت ها و واسطه ها امکان انجام معامله را بدون هیچ شخص ثالثی، موسسه یا گروهی تامین می نماید.

همچنین امنیت را نیز خود افراد از طریق عمل در سیستم بلاکچین تضمین می کنند. به همین جهت اکنون بسیاری از مردم اشتیاق زیادی به دارایی ها دیجیتال پیدا کرده اند. در همین راستا ما امروز ارز دیجیتال بیسکبی کوین را به شما معرفی کردیم تا با این دارایی درحال ظهور که می تواند در آینده ای نه چندان دور بیت کوین و اتریوم را پشت سر بگذارد، صحبت نماییم.

این بستر که براساس مکانیزم peer-to-peer می باشد دارای بلاکچین منحصر به فرد خود نیز است. این بستر توانسته براساس مکانیزم نادر بودن قیمت خود را نیز بالا نگه دارد و به نظر بسیاری جهش قیمتی آن نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

به همین جهت ما در این مقاله درباره نحوه خرید این ارز، کیف پول، قیمت و دیگر جزئیات با شما صحبت کردیم تا به شما آسان تر برای سرمایه گذاری کردن و یا نکردن در این ارز نو ظهور تصمیم بگیرید. اگر نکته یا مسئله ای وجود دارد که به آن نپرداختیم خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: bixbcoin, bixbcoininfo

نظر شما درباره ارز دیجیتال بیکسبی کوین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر