;
coinex

ارز دیجیتال سوییس بورگ ؛ خرید، کیف پول، قیمت و آینده ارز Swissborg

ارز دیجیتال سوییس بورگ اخیرا در مرکز توجهات قرار گرفته است، امروز درباره خرید، کیف پول، قیمت و آینده ارز Swissborg با شما صحبت خواهیم کرد، با ما باشید

ارز دیجیتال سوییس بورگ یک سرمایه گذاری رمزنگاری شده است. این رمزارز در سال 2017 در طی تجمیع برخی از ارزهای رمزنگاری شده در دسامبر راه اندازی شد. آنتونی لوسوایز و سیروس فاضل 53 میلیون دلار برای حمایت از این پروژه برای حمایت از این پروژه (که دفتر مرکزی آن در سوئیس است) جمع کردند. با اینحال اعضای تیم تشکیل دهنده از بیش از 20 کشور مختلف هستند.

ارز دیجیتال سوییس بورگ ؛ خرید، کیف پول، قیمت و آینده ارز Swissborg

هدف مبادله ارز Swissborg ایجاد بستری برای فراهم کردن راهی در دسترس تر، ایمن تر و سریعتر برای تجارت و سرمایه گذاری در دارایی های رمزنگاری است. به گفته آنتونی، آنها می خواهند به افراد عادی اجازه دهند بدون هیچگونه تخصصی روی ثروت خود کار کنند.

آنها این کار را به چندین روش انجام می دهند، از جمله می توانیم به ادغام با مبادلات ارزهای رمزنگاری شده اشاره کنیم. این رمزارز اخیرا توانسته موفقیت های زیادی به دست آورد به همین جهت ما امروز می خواهیم درباره آن، نحوه خرید ارز سوییس بورگ و بهترین کیف پول رمزارز سوییس بورگ با شما صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

چگونه کار خود را با ارز Swissborg شروع کنیم؟

برای شروع سرمایه گذاری در سوییس بورگ، باید ابتدا در وب سایت آنها ثبت کنید. برای ایجاد حساب باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه ارز دیجیتال سوییس بورگ را دانلود کنید و نصب کنید.
  • پس از نصب، حساب خود را ثبت کرده و با وارد کردن شماره تلفن و آدرس ایمیل خود آن را تایید کنید.
  • همچنین باید اسناد هویتی و ملیت خود را ارائه دهید.
  • قبل از ثبت نام خود، بررسی کنید که آیا برنامه برای کشور شما در دسترس است یا خیر. برای یافتن لیست کشورهایی که می توانند آن را دانلود کنید.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال پیمان

توکن سهام قابل معامله (Tradable Stock Token) چیست

انواع حساب های ارز دیجیتال سوئیس بورگ

ارز دیجیتال سوئیس بورگ دو نوع حساب مختلف دارد: استاندارد و برتر. اگر هر دو نسخه از ویژگی های فوق العاده ای برخوردار باشند، با اینحال نسخه برتر سهولت و مزایای بیشتری برای سرمایه گذاران دارد. کابرانی که دارای حساب برتر هستند از مزایایی مانند 0 درصد هزینه مبادله در CHSB، سکه پایدار و BTC بدوه هزینه مخفی برخوردار می شوند.

برای فعال کردن حساب برتر شما باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه را دانلود کنید و با دنبال کردن مراحل بالا خود را ثبت کنید.
  • پس از اینکار، با استفاده از ارز مورد نظر خود، یک رمز CHSB 50000 خریداری کنید.
  • مرحله آخر کلیک کردن روی برگه حساب برتر برای فعالسازی آن است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

ارز دیجیتال سوییس بورگ

توجه داشته باشید که کاربران باید به مدت 10 ماه در CHSB 50000 شرکت کنند. در این دوره، توکن ها قفل می شوند و کاربران نمی توانند آنها را برداشت و یا مبادله کنند. با اینحال، پس از 12 ماه، کاربران آزاد هستند که آنها را پس بگیرند یا مبادله کنند. برای حفظ حساب برتر خود، کاربران مجبورند که آنها را همچنان نگه دارند.

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

بهترین توکن های NFT کدامند

روند تایید ارز دیجیتال سوئیس بورگ

به طورکلی، ارز دیجیتال سوئیس بورگ دارای سه سطح از فرآیند تایید است. براساس این سطوح، کاربران گزینه ها و محدویت های مختلفی دارند.

سطح 1: تایید سطح یک پس از بررسی سند هویت شما انجام می شود. در این سطح می توانید تا 5000 یورو واریز و برداشت کنید.

سطح 2: شما پس از تایید آدرس خانه خود به این سطح می رسید. شما می توانید با ارسال سندی مانند صورت حساب بانکی که آدرس شما روی آن قرار دارد، آن را تکمیل کنید. در این سطح شما می توانید تا 50 هزار یورو واریز و برداشت کنید.

سطح 3: این سطح پس از تایید اصل وجوه شما قابل دسترسی است. در سطح سه هیچ محدودیتی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید

توکن دفینیتی ICP چیست

کیف پول رمزارز سوییس بورگ

SwissBorg APK اصلی ترین کیف پول این رمز است که با میانگین امتیاز 4.5 و با بیش از 100K دانلود یکی از بهترین کیف پول رمزارز سوییس بورگ به حساب می آید. این اپلیکیشن هم برای تلفن های هوشمند iOS و هم برای اندروید موجود است.  ویژگی های قابل توجه این برنامه عبارتند از:

موتور هوشمند

اختلاف قیمتی که در پلتفرم های مختلف رخ می دهد عمدتا به دلیل نوسانات بازار است اما موتور هوشمند از این مزیت استفاده کرده و بهترین مسیر ممکن را پیدا می کند. بدین ترتیب، کاربران پس از جستجو در سیستم عامل مبادله بتر مانند، HitBTC، Binace، LMAZ و سایر موارد در چند ثانیه بهترین قیمت را به شما نشان می دهد. به دلیل این موتور هوشمند بسیاری این اپلیکیشن را بهترین کیف پول رمزارز سوییس بورگ به حساب می آورند.

بیشتر بخوانید:

میم کوین چیست

توکن شیبا چیست و نحوه خرید ارز دیجیتال Shiba Inu

تجزیه و تحلیل نمونه کارها

کاربران می توانند با ابزارهای تحلیلی خود، درک عمیق تری از عملکرد نمونه کارها خود داشته باشند. این اپلیکیشن کیف پول یک مرور کلی از کل سپرده ها، برداشت ها، سود/زیاد و کارمزدها را نشان می دهد. با کمک این داده ها ، کاربران می توانند عملکرد نمونه کارها خود را کنترل کنند و هوشمندانه تر سرمایه گذاری کنند.

همچنین این اپلیکیشن جهت گیری روندهای موجود را با استفاده از الگوریتم های یادگیری عمیق برای کمک به کاربران در تصمیم گیری بهتر سرمایه گذاری، پیش بینی می کنند. تجزیه و تحلیل دقیق داده ها و نمونه کار یکی دیگر از دلایل مهمی است که بسیاری این کیف پول را به عنوان بهترین کیف پول رمزارز سوییس بورگ حساب می آورند که می تواند در آشنایی آنها با نحوه خرید ارز سوییس بورگ بسیار یاری رساند.

ارز دیجیتال سوییس بورگ

بیشتر بخوانید:

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

توکن Bafe IO چیست

امنیت پیشرفته

مهمترین اولویت ارز دیجیتال سوییس بورگ امنیت داده ها و معاملات کاربران است. بنابراین، برای تقویت و حفظ حفاظت از آنها، به طور مداوم در مراحل مختلفی مانند آزمایش بستری های نرم افزاری و رمزنگاری MPC سرمایه گذاری می کنند.

ساختار شفاف هزینه ها

بهترین پلتفرم های کیف پول صرافی ها ادعا می کنند که کارمزد کم یا صفر را ارائه می دهند. اما آنها هیچ شفافیتی برای پشتیبانی از ادعاها خود ارائه نمی دهند. این درحالی است که اپلیکیشن اصلی ارز دیجیتال سوییس بورگ تمرکز خود را بر ارائه بهترین نرخ ها و بدون هزینه های مخفی برای کاربران خود قرار داده است. شفافیت این امکان را به کاربران می دهد تا از هزینه های خود اطمینان داشته باشند و در مقایسه با اینکه آنها بهترین نرخ را دریافت می کنند یا خیر آزادانه عمل می نماید.

بیشتر بخوانید:

رمزارز چیا چیست

استخراج رمزارز چیا (Chia) در ویندوز

دارایی های متعدد در یک بسته

با سرمایه گذاری در دارایی های مختلف ارزهای رمزنگاری شده این اپلیکیشن ابهام ها مختلف شما از میزان سرمایه گذاریتان را حذف می کند. در این اپلیکیشن بسته های نرم افزاری حاوی دارایی های رمزنگاری شده شما وجود دارد که برای کاهش ریسک و افزایش احتمال سود گروه بندی شده اند.

ارز دیجیتال سوییس بورگ

بیشتر بخوانید:

ماشین حساب چیا

دوج کوین رایگان

توکن SwissBorg CHSB Token

صرافی سوییس بورگ دارای کوین رمزنگاری خاص خود به نام CHSB نیز است. تاکنون 1 میلیارد از این سکه ها عرضه شده است. درحالی که بیشتر توکن های CHSB در HitBTC معامله می شوند، معاملات کم حجمی نیز در KuCoin و Uniswap نیز صورت می گیرد. اما صرافی های معروف و برتری مانند Binance و Bittrex از آن پشتیبانی نمی کنند.

در طول سال 2020  قیمت ارز دیجیتال سوییس بورگ افزایش یافت تا قبل از آن در ماه فوریه سال 2018 قیمت آن فقط 0.10 دلار و تا آگوست 2018 کمتر از 0.01 دلار بود. اما در ماه ژانویه قیمت به دو برابر (حدود 0.02 دلار) افزایش یافت.

پس از ماه مه 2020، قیمت سکه سوییس بورگ دوباره افزایش یافت و به 0.15 دلار رسید. در نهایت ماه ژانویه 2021 ریال قیمت توکن CHSB حدود 0.26 دلار بود. دانستن قیمت این توکن در مسئله آشنایی با نحوه خرید ارز سوییس بورگ بسیار ضروری است.

بیشتر بخوانید:

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایران

صرافی غیرمتمرکز چیست

مزایا ارز دیجیتال سوییس بورگ

حاکمیت: کاربران می توانند با کسب حق رای در همه پرسی ها در آینده این رمزارز مشارکت فعال داشتند.

سازوکار مراقبت و سوزاندن: با استفاده از این ویژگی می توانید از کاهش عرضه این رمزارز (به موازات آن افزایش قیمت) بهره مند شوید. این سازوکار با خرید مجدد و سوزاندن برخی توکن های در گردش در هنگام تمایل به کاهش قیمت، به پشتیبانی از قیمت توکن های CHSB کمک می کند.

ارز دیجیتال سوییس بورگ

بیشتر بخوانید:

نحوه استخراج چین لینک (Chainlink)

بهترین کارت گرافیک ماینینگ در سال 2021

شایسته سالاری: یکی از ویژگی های مثبت مزایا این رمزارز شایسته سالاری است. کاربران می توانند برای کسب پاداش در اکوسیستم سوییس بورگ مشارکت کنند. وقتی ارز CHSB را دست دارید، نشانه های RSB تولید می شوند. با استفاده از این توکن های RSB، کاربران می توانند رای دهند.

امکان فعال کردن حساب برتر: اگر شما CHSB 50000 کوین بخرید حساب برتر برای شما فعال خواهد شد.

حساب پربازده هوشمند

ایو ویژگی جدید صرافی سوییس بورگ است که در پلتفرم کیف پول ثروت آن وجود دارد. ویژگی حساب های پربازده سوییس بورگ روش های مطئمن و ساده ای برای کسب بازده در رمزارزهای مورد علاقه کاربران هستند.

دو عنصر عملکرد هوشمند و عملکرد CHSB در این ویژگی وجود دارد. هر یک از اینها مکانیزم متفاوتی برای محاسبه عملکرد دارند. کاربران می توانند سالانه تا 32 درصد به شکل پایدار از بیت کوین درآمد کسب کنند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

ارز دیجیتال نانو

ارز دیجیتال سوییس بورگ

سوییس بورگ همچنین اتریوم را در کیف پول عملکرد هوشمند در مارس 2021 اضافه کرد و عملکردی تا 17.5 درصد را ارائه می دهد. این ویژگی بیش از 50 میلیون دلار هر روز در این حساب بازدهی ایجاد می کند.

در عین حال لازم به ذکر است کاربرانی که دارای حساب برتر هستند می توانند میانگین بازده 20.77 بهره مند می شوند. این مسئله در آشنایی با نحوه خرید ارز سوییس بورگ بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید:

توکن توموچین

توکن هارمونی

ساختار هزینه های سوییس بورگ

هزینه های واریز:

برای واریز وجوه در دارایی های فیات، ارزهای مجازی، توکن های CHSB و کوین های پایدار و معروف هیچ هزینه ای پرداخت نمی شود. با این وجود، امکان هایی وجود دارد که کاربران باید از بانکهای واسطه استفاده کنند.

هزینه برداشت:

سوییس بورگ حداقل هزینه برداشت 0.10 درصد از کل مبلغ دارایی های فیات و ارزهای مجازی را اخذ می کند. همانطور که در هزینه های سپرده گذاری ذکر شده است، ممکن است مجبور شوید هزینه های اضافی توسط بانک های واسطه ای برای اینکار پرداخت کنید.

هزینه معامله:

هزینه تراکنش براساس نوع حسابی که در دست دارید متفاوت است. اگر شما دارای حساب استاندارد باشید هزینه تراکنش بیشتر از کسانی است که دارای حساب برتر هستند.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال آوالانچ

ارز دیجیتال ASS

امنیت ارز دیجیتال سوئیس بورگ

وقتی صحبت از امنیت، سرعت و ثبات می شود پلتفرم سوئیس بورگ بسیار عالی عمل می نماید. ویژگی های امنیتی برجسته آن عبارتند از:

فضای ذخیره سازی کیف پول آفلاین

این ویژگی با چند امضا برای ذخیره دارایی های کاربر استفاده می کند. این مسئله اطمینان می دهد که از افراد در برابر هکرها و سایر خطرات محافظت می کند.

امنیت 2FA

ویژگی احراز هویت دو عاملی به مثابه یک لایه امنیتی اضافی برای محافظت از کاربران در برابر خطرات عمل می کند. کاربران می توانند این لایه امنیتی اضافی را از تنظیمات خود فعال کنند.

بازیابی حسابی

هنگامی که کاربران ابزارهای خود را تغییر می دهند، رمزهای عبور خود را فراموش می کنند یا دستگاه خود را گم می کنند، می توانند حساب خود را به سرعت بازیابی کنند.

بیشتر بخوانید:

توکن FEG

ارز دیجیتال کیشو اینو

پاداش های سوییس بورگ

هر کاربر با ثبت نام در برنامه پاداش این اپلیکیشن بیت کوین با ارزش 100 یورو دریافت می کنند. برای دعوت از دوستان خود می توانید از کد ارجاع سوییس بورگ استفاده کنید و هر دوی این افراد می توانند از 1 تا 100 یورو پاداش دریافت کنید. برای بدست آوردن جوایز مختلف مراحل زیر را دنبال کنید:

  • لینک پاداش منحصر به فرد ایجاد در Tab Reward از برنامه سوییس بورگ خود به اشتراک بگذارید
  • اپلیکیشن سوییس بورگ را دانلود کنید و حداقل 50 یورو واریز کنید
  • پس از آنکه دوست شما مرحله دوم را انجام داد، هر دوی شما پاداش دریافت خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

توکن وینک

توکن بن فایر

گروه های اجتماعی اپلیکیشن ارز دیجیتال سوییس بورگ

گروه های اجتماعی این اپلیکیشن یک مفهوم جذاب است که به کاربران اجازه می دهد قیمت آینده بیت کوین را حدس بزنند. اگر این فرض درست باشد، آنها بیت کوین هایی را به عنوان پاداش دریافت می کنند.

سوییس بورگ این کار را برای یادگیری در مورد بیت کوین با استفاده از فرآیند gamified انجام می دهد. این برنامه همچنین در نسخه های iOS و اندروید دردسترس است و کل مراحل نصب و ثبت نام فقط تا 90 ثانیه طول می کشد.

ارز های پشتیبانی شده

برنامه ثروت سوییس بورگ از 15 ارز مختلف از جمله: EUR، CZK، SEK، BGN، USD، CHF، HUF، RON، GBP، DKK، PLN، HKD، ILS، NOK و CAD پشتیبانی می کند. با استفاده از این ارزهای فیات، این برنامه از 15 جفت رمزنگاری-فیات پشتیبانی می کند.کاربران همچنین می توانند جفت جفت رمزنگاری-فیات خود را در برنامه ایجاد کنند. آنها باید ارز فیاتی را که در دست دارند انتخاب کنند و با ارزهای رمزپایه موجود ادغام شوند.

بیشتر بخوانید:

توکن بیکری

ارز دیجیتال کیک

ارز دیجیتال سوییس بورگ

حمایت از مصرف کننده

برای حل مشکلات و پاسخ به سوالات مشتریان وب سایت ارز دیجیتال سوییس بورگ نوشتارهای گسترده ای را درباره نحوه خرید ارز سوییس بورگ و مسائل دیگر ارائه داده است.

با اینحال اگر کاربر پاسخ خود را دریافت نکند، در این صورت می تواند درخواست خود را ارسال می کند. همچنین کاربران می توانند در پلتفرم های مختلف اجتماعی مانند اینستاگرام، ردیت، تلگرام و غیره به انجمن های مختلف این وب سایت بپیوندند. این پلتفرم همچنین دارای دفاتری در سوئیس، کانادا، لندن و توکیو است. بنابراین افرادی که در این کشورها حضور دارند می توانند مستقیما با آنها تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید:

توکن ماتیک

توکن پیگ

جمع بندی

پلتفرم ارزدیجیتال سوییس بورگ در ایجاد یک محصول منحصر به فرد که بسیاری از مشکلات مرتبط با مدیریت ثروت را برطرف می کند، موفق بوده است. این پلتفرم نه تنها سرمایه گذاری را در ارز رمزنگاری شده را برای همه ساده، سرگرم کننده و دردسترس قرار داده علاوه بر این بیش از 150 هزار کاربر در گروه های اجتماعی آن حضور دارند که درمورد چگونگی پشتیبانی و ترجیح مردم از آن صحبت می کند.

برنامه ثروت که یکی از بهترین کیف پول رمزارز سوییس بورگ و زیرمجموعه آن است راه حل های قدرتمند، ابتکاری و در عین حال ساده برای سرمایه گذاری در ارزهای رمزپایه است. با استفاده از این برنامه، کاربران می توانند عملیات را به سرعت انجام دهند. این ابزار که در اختیار شما قرار می گیرد به شما کمک می کند تا نمونه کارهای خود را بدون هیچ گونه متخصصی قوی تر و بهتر کنند.

اگر سوییس بورگ بتواند به بروز رسانی های بهتر و همچنین حفظ ویژگی های خود ادامه دهد، ابدا تعجب آور نخواهد بود که این پروژه به یکی از پروژه های رمزنگاری بنیادی تبدیل خواهد شد که می تواند برای دهه های متوالی به سرچشمه مدیریت ثروت در جهان تبدیل شود. در این مقاله تلاش کردیم درباره ارز دیجیتال سوییس بورگ ، نحوه خرید این ارز، بهترین کیف پول و دیگر مسائل مرتبط با آن صبحت کنیم. امیدواریم توانسته باشیم به این میانجی اندکی اطلاعات شما را درباره این صرافی و ارز را افزایش داده باشیم. اگر نکته یا مسئله ای وجود دارد که به آن نپرداختیم خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع:medium

نظر شما درباره ارز دیجیتال سوییس بورگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر