;
coinex

ارز دیجیتال الگوراند (ALGO) ؛ قیمت، نحوه خرید و بهترین کیف پول رمزارز

ارز دیجیتال الگوراند (ALGO) یکی از جدیدترین رمزارزهای دنیای کریپتوکارنسی است که اخیرا محبوبیت زیادی یافته است. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال الگوراند (ALGO) یکی از جدیدترین رمزارزهاست که به تازگی وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده است. این رمز ارز توانسته در بین 100 پروژه مهم قرار بگیرد و یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال برای عموم مردم است. این ارز دیجیتال در تلاش است تکنولوژی بلاک چین را با تصویری جدید بازسازی کند و به آن مقیاس بی‌نهایت بدهد. این رمزارز توسط سرمایه وی‌سی (VC) و یکی از تیم‌های جهانی از دانشمندان محقق و متخصصان کسب‌وکار پشتیبانی و حمایت می‌شود.

همانطور که می‌دانیم قرار است ارزهای دیجیتال آینده اقتصاد جهان را تسخیر کنند، به همین علت باید مشکل سرعت تراکنش‌ها حل شود به طوری که ماهیت غیر متمرکز بودن آنها به همراه امنیت در این راه از دست نرود و کاهش پیدا نکند. ارز دیجیتال الگوراند (ALGO) یکی از نو پاترین ارزهای دیجیتال است که از سرعت تراکنش بسیار خوبی برخوردار است.

ارز دیجیتال الگوراند (ALGO)

عملکرد ارز دیجیتال Algorand بر اساس الگوریتم PPoS یا Pure Proof Of Stake است که امکان سرمایه گذاری بدون درد‌سر را برای کاربران خود فراهم کرده است. این رمزارز به عنوان محبوب‌ترین و اولین پروتکل آزاد و بدون اجازه است. این ارز دیجیتال توانسته است امنیت کابران خود را تامین کند و مشکل مقیاس پذیری ارزهای دیگر را برطرف کند. این شبکه از سرعت بسیار خوبی بهره‌مند است و توانایی مدیریت 1000 تراکنش را دارد.

توکن ALGO در سال 2019 پا به عرصه بازار ارز گذاشته است. در سال‌های اولیه شروع بسیار خوبی داشت اما پس از عرصه اولیه کوین قیمت آن بسیار کاهش پیدا کرد. کاربران و متخصصان پیش بینی می‌کنند آینده بسیار خوبی در انتظار این ارز دیجیتال است. در این جستار قصد داریم به ارز دیجیتال Algorand، قیمت رمز ارز الگوراند و نحوه خرید ارز ALGO بپردازیم. با تکراتو همراه باشید!

بیشتر بخوانید:

توکن هارمونی

توکن بیکری

ارز دیجیتال Algorand چیست؟

ارز دیجیتال الگوراند (ALGO)

همانطور که قبل‌تر اشاره کردیم، ارز دیجیتال Algorand یک پلتفرم بلاک چین است که بر اساس الگوریتم PPoS یا Pure Proof Of Stake کار می‌کند و به عنوان اولین پروتکل آزاد و بدون اجازه، معرفی می‌شود. این پلتفرم برای استفاده مستقیم و به کارگیری، تراکنش‌های فوری، اصول کلیدی سادگی و عملکرد عالی تولید شده است. این ارز دیجیتال به دنبال اکوسیستمی است که به تمامی کاربران خود اجازه مشارکت موفقیت آمیز را بدهد.

توکن ALGO جزو سریع‌ترین ارزهای دیجیتال است این توکن می‌تواند 1000 تراکنش در ثانیه با ضریب تعویق کمتر از 5 ثانیه را به راحتی مدیریت کند. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات ارزهای دیجیتال،‌ ساخت پلتفرمی است که هم سریع باشید هم مقیاس پذیری خوبی داشته باشد. تیم الگورند در تلاش است با استفاده از راهکار مقیاس پذیری خود به سازگاری گستره با ارزهای دیجیتال بپردازد. توکن ALGO هزینه محاسباتی تراکنش‌ها را کاهش داده و پلتفرمی مقیاس‌پذیر، امن، غیرمتمرکز با کارمزدهای بسیار پایین را به بازار ارز عرضه کرده است.

همانطور که می‌دانیم سرعت بدون امنیت به تنهایی هیچ فایده‌ای ندارد به همین علت توکن الگوراند طوری طراحی شده است که در مقابل حملات به شبکه بسیار مقاوم است و در صورت بروز مشکل  در کسری از ثانیه مشکل حل می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که پلتفرم یک بلاک چین فرقی نمی‌کند که چطور طراحی شده باشد، در هر حال حمله اینترنتی امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال کیک

توکن ماتیک

الگوریتم اجماع توکن الگوراند

ارز دیجیتال الگوراند (ALGO)

توافق بیزانتین (Byzantine) در توکن الگوراند مورد استفاده قرار گرفته است. زمانی این توافق کارکرد بالا و مقیاس‌پذیری گسترده‌ای از خود نشان می‌دهد که بیشتر از دو سوم اکثریت را داشته باشد. در این صورت کاربران نیازمند هماهنگی با یک دیگر نیستند. زمانی که یک رهبر مورد اعتماد انتخاب شود کار در دو مرحله انجام می‌شود و هنگامی که رهبر منتخب مورد توافق نباشد، امکان توافق در مراحل مشخص دیگری وجود خواهد داشت.

در این صورت این شبکه در مقابل فورک‌های شبکه دلبخواهی بسیار مقاوم هستند و پس از برطرف شدن فورک به سرعت به حالت اولیه خود باز می‌گردد. بازگشت سریع فورک‌ها باعث می‌شود هزینه‌های حمله به شبکه برای حمله‌کنندگان احتمالی بسیار بیشتر شود چرا که باید به صورت مداوم برای به هم ریختن شبکه هزینه کنند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های توکن الگوراند الگوریتم اجماع شبکه آن است که با ایجاد تغییرات در روش‌های مرسوم، امنیت، سرعت و مقیاس پذیری را به صورت بسیار خوبی افزایش می‌دهد. همانطور که قبل‌تر نیز گفتیم، توکن الگوراند از الگوریتم اجماع Pure PoS استفاده می‌کند که برای جلوگیری از بروز تخلف کاربران است که عملکرد این شبکه را بهبود می‌بخشد و تایید تراکنش‌ها را با صداقت انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

توکن پیگ

توکن وینک

تاریخچه ارز دیجیتال الگوراند (ALGO)

ارز دیجیتال الگوراند (ALGO)

ارز دیجیتال الگوراند (ALGO) که به عنوان یکی از سریع‌ترین ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود توسط سیلویو میکالی (Silvio Micali)، استاد دانشگاه ام‌آی‌تی (MIT) تاسیس شده است. اعضای تیم الگوراند متشکل از محققان و دانشمندان است که به دلیل ارتباط با دانشگاه ام‌آی‌تی، اکثر اعضای تیم الگوراند در بوستون مستقر هستند.

در کنار تیم اصلی ارز دیجیتال الگوراند (ALGO)، یک بنیاد الگوراند (Algorand Foundation) دیگر نیز وجود دارد که سازمان مدیریت و تحقیقی محسوب می‌شود و توسعه پلتفرم الگوراند را رهبری می‌کند. اگر بخواهیم سه نفر از مهم‌ترین افراد این گروه را معرفی کنیم می‌توانیم به سیلویو میکالی (Silvio Micali)، استیو کوکینوس (Steven Kokinos)، دبلیو شان فورد ( Sean Ford) اشاره کنیم.

سیلویو میکالی (Silvio Micali) یک متخصص رمزنگاری که بر روی پروتکل‌ها و مولد‌های اتفاقی و روی تمامی تحقیقات و ایمنی مرتبط با الگوراند نظارت دارد. همچنین او تعداد زیادی پروتکل‌ها، برای نمونه توابع اتفاقی قابل تاییده گواهی فاقد شناخت و همچنین رمزنگاری احتمال گریانه را بنیان گذاری کرده است. استیو کوکینوس (Steven Kokinos) دومین بنیان گذار ارزدیجیتال گوراند است که در جایگاه مدیر عامل فعالیت می‌کند.

وی قبل از این سمت مدیر عامل پلتفرم ارتباطی جهانی فیوز (Fuze) بود. او زمانی که به شرکت الگوراند آمد ثروت، تجربیات کسب و کار و همچنین کار آفرینی را با خود آورد. دبلیو شان فورد ( Sean Ford) در سمت مدیر اجرایی فعالیت می‌کند. او هم مانند دیگر بنیان گذاران از تجربیات بسیار زیادی در زمینه کسب و کار را به شرکت الگوراند آورده است.

بیشتر بخوانید:

توکن بن فایر

توکن FEG

قیمت رمز ارز الگوراند

ارز دیجیتال الگوراند (ALGO)
قیمت رمز ارز الگوراند

از زمانی که ارزدیجیتال الگوراند پا به عرصه بازار ارز گذاشته است شاهد پستی و بلندی‌های بسیاری بوده است. توکن الگوراند در ماه ژوئن 2019 برای اولین بار در بازار عرضه شد و در آن 60 میلیون دلار با فروش 25 میلیون توکن تامین مالی کرده است. ارز دیجیتال الگوراند (ALGO) در سال‌های اولیه تولیدش اعلام کرد هر سال 600 میلیون دلار توکن را به فروش خواهد رساند و عرضه کلی این توکن 10 میلیون دلار تعیین شده است.

این ارز دیجیتال با ارزش بازار حدود ۳.۱۸ میلیارد دلار، در رتبه ۳۳ بازار قرار داشته و سهم ۰.۱۸ درصدی از کل بازار را به خود اختصاص داده است. هر واحد از الگورند در این لحظه با قیمت ۱.۰۳ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۴,۰۷۳ تومان معادل ۲۴,۸۱۷ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۱۳۷.۵۲ میلیون دلار است. در ۲۴ بهمن ۱۳۹۹(12 February 2021) شاهد بالاترین نرخ قیمتی این ارز دیجیتال که معادل 1.81 دلار است بوده‌ایم.

در حال حاضر قیمت این توکن %۴۳.۲۴ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. این ارز به عنوان یکی از سریع‌ترین توکن‌ها تعداد کل واحدهای در گردش الگورند ۳.۰۸ میلیارد و تعداد کل واحدهای آن ۱۰ میلیارد خواهد بود. کاربران و توسعه دهندگان با توجه به تاریچه قیمت رمز ارز الگوراند آینده بسیار درخشانی را برای این رمز ارز پیش بینی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال کیشو اینو

ارز دیجیتال آوالانچ

نحوه خرید ارز ALGO

ارز دیجیتال الگوراند (ALGO)
قیمت رمز ارز الگوراند

شما می‌توانید با مراجعه به یک صرافی درست رمز ارز خود را خریداری کنید. زمانی که صرافی خود را انتخاب کردید در اولین قدم باید احراز هویت کنید که این پروسه ممکن است از یک تا دو روز طول بکشد. پس از آن که احراز هویت شما تمام شد شما باید مبلغ مورد نظر خود را به حساب صرافی واریز کنید و آدرس کیف پول خود را در اختیار صرافی خود بگذارید.

در این مرحله صرافی به میزان پول واریزی شما برای شما ALGO واریز می‌کند. لازم به ذکر است زمانی که ALGO برای شما ارسال شد به تب Balance در کیف پول خود بروید و از درستی میزان برابری ALGO و پول واریزی خود مطمئن شوید. همچنین به این نکته هم توجه کنید که هر صرافی مبلغ بسیار کمی برای کارمزد از شما کم خواهد کرد.

دومین راه حل نحوه خرید ارز ALGO خرید از پلتفرم‌های P2P است. شما می‌توانید سفارش خرید ارز مورد نظر خود را در این پلتفرم بدهید و شخصی که قصد فروش رمز این رمز ارز را دارد را پیدا کنید و از طریق این پلتفرم با او لینک شوید. خرید از پلتفرم‌های P2P یکی از امن‌ترین و راحت‌ترین راه حل‌هاست.

آخرین راه حل خرید ارزهای دیجیتال خریداری از یک صرافی داخل کشور است. شما ابتدا در یک صرافی داخل کشور تتر خریداری می‌کنید و به یک صرافی خارجی منتقل می‌کنید و با تحلیل درست در زمان مناسب تتر خود را به ALGO تبدیل می‌کنید. این راه حل یکی از امن‌ترین راه‌های خرید ارز دیجیتال ALGO است.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال ASS

ارز دیجیتال نانو

بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال الگوراند (ALGO)

ارز دیجیتال الگوراند (ALGO)

همانطور که کمی قبل گفتیم برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیازمند صرافی‌ها معتبر هستیم. در انتخاب یک صرافی باید دقت بسیار بالایی داشته باشید چرا که در صورت معتبر نبودن صرافی دچار ضرر‌های بسیار و کلاه برداری می‌شوید. یک صرافی معتبر دارای معاملات بالا، امنیت و سرعت بسیار بالا، دارای رابط کاربری آسان، کارمزد پایین و پشتیبانی از رمز ارزهای بیشتر کاربران خود است.

لازم به ذکر است تمامی صرافی‌ها برای کشور ایران فیلتر شده‌اند و پشتیبانی از کاربر برای ایرانی‌ها معنایی ندارد. اگر بخواهیم بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال الگوراند (ALGO) نام ببریم می‌توانیم به صرافی‌های MXC ،Hotbit ،CoinEx ،Bilaxy ،CoinEx ،Bit-Z ،Huobi Global ،Binance و مواردی از این دست اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

بهترین کیف‌ پول‌های ارز دیجیتال الگوراند

ارز دیجیتال الگوراند (ALGO)

زمانی که توکن ALGO را به دست آوردید باید آنها را در یک صرافی مناسب یا در یک کیف پول ذخیره کنید. برای ذخیره این توکن می‌توانید از کیف پول‌های آفلاین استفاده کنید. تمامی کاربران ارزدیجیتال با خطرات نگهداری حجم زیاد کوین در صرافی‌های متمرکز آگاه هستند به همین علت سعی کنید ارزهای خود را در طولانی مدت با حجم زیاد نگهداری نکنید.

شرکت الگوراند برای کاربران خود کیف پول‌های موبایلی طراحی کرده که برای تمامی سیستم عامل‌ها کارآیی دارد. همچنین کیف پول کوینومی هم از توکن‌های ارز دیجیتال الگوراند پشتیبانی می‌کند به همین علت می‌توان از آن به عنوان یک کیف پول دسکتاپی استفاده کرد. شرکت الگوراند در حال حاضر توسط هیچ کیف پول سخت افزاری پشتیبانی نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص ارز دیجیتال الگوراند (ALGO) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر