;
coinex

ارز دیجیتال آوالانچ ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال AVAX

دنیای کریپتوکارنسی همواره برای ما ایده های جالب توجهی دارد. در جستار پیش رو یکی از جدیدترین ها یعنی ارز دیجیتال آوالانچ را بررسی خواهیم کرد.

پلتفرم و ارز دیجیتال آوالانچ یک بستر متن باز و غیرمتمرکز است که ارز دیجیتال آن با نماد AVAX شناخته می شود. به زبان ساده باید گفت آوالانچ و رمزارز آواکس پلتفرمی برای راه اندازی برنامه های کاربردی امور مالی غیرمتمرکز ، دارایی های مالی، تجارت و سایر خدمات است.

این درواقع نوید یک مبادله دارایی در سطح جهان را می دهد که به هر فردی امکان می دهد که هرنوع دارایی را مبادله کند و با استفاده از قراردادهای هوشمند و سایر فناوری های پیشرفته آ ن را به صورت غیرمتمرکز کنترل کند. با ما در بررسی ارز دیجیتال آواکس و قیمت رمز ارز آوالانچ با ما باشید.

ارز دیجیتال آوالانچ

توسعه دهندگان ارز دیجیتال آواکس مدعی هستند که رمزارز آواکس اولین شبکه قراردادهای هوشمند است که به صورت استاندارد در کمتر از یک ثانیه معاملات را انجام می دهد.

ارز دیجیتال AVAX شبکه اصلی خود را در سال 2020 راه اندازی کرد. رمزارز اصلی این پلتفرم یعنی توکن آوالانچ امور مختلفی را عهده دار است و به عنوان سیسم پاداش و پرداخت برای کاربران عمل می کند.

بنابر اطلاعات ارائه شده، ارز دیجیتال AVAX علاوه بر سرعت بالا، امنیت خوب و مقیاس پذیری بهتر ویژگی های دیگری نیز ارائه می دهد که وجه ممیزه آن از سایر ارزهای دیجیتال است.

از جمله این موارد در مورد ارز دیجیتال AVAX باید اشاره کرد می توان از ایجاد و مدیریت بلاک چین های سفارشی، امکان تعیین مجموعه ای از اعتبارسنج های مشخص و همچنین ذخیره و معامله دارایی های هوشمند یاد کرد.

Avalanche اولین پلتفرم قراردادهای هوشمند است که تراکنش‌ ها را زیر یک ثانیه تأیید می‌کند، از کل ابزار توسعه اتریوم پشتیبانی می‌ کند و میلیون ‌ها تاییدکننده مستقل را قادر می ‌سازد تا به عنوان تولید کنندگان بلاک شرکت کنند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

رمزارز چیا چیست

ویژگی‌های ارز دیجیتال آوالانچ

ارز دیجیتال آوالانچ ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال AVAX

برخی از ویژگی های ارز دیجیتال آوالانچ حقیقتا ستودنی است و با مرور آن ها شاید شما هم به علت محبوبیت این روزهای رمزارز آواکس پی ببرید.

تکنولوژی نوآورانه

ارز دیجیتال آوالانچ بر اساس یک پروتکل اجماع منحصر بفرد و نوآورانه ساخته شده است.  این پروتکل ضمن عملکرد بسیار قدرتمند در پردازش تراکنش‌ها و مقیاس پذیری، از امنیت و تمرکززدایی بسیار بالایی برخوردار است.

تیم قدرتمند

بنیان گذار پلتفرم و توکن آوالانچ  یعنی امین گان سیرر، خالق اولین ارز دیجیتالی ک از الگوریتم اجماع اثبات کار استفاده یعنی کارما نیز هست. او پروفسور علوم کامیپوتر در دانشگاه کرنل آمریکاست و به همراهی جمعی از محققین این دانشگاه توسعه دهندگان اصلی پلتفرم و توکن آوالانچ هستند.

ساختار جامعه محور

ارز دیجیتال آواکس به طوری طراحی شده است تا بتواند عدالت را میان کاربران پرشمار برقرار سازد. معماری این شبکه سبب شده سخت افزارهای گران قیمت برای مشارکت در آن مورد نیاز نباشد تا برنامه توزیع توکن عادلانه رعایت شود.

رشد قدرتمند

پلتفرم و ارز دیجیتال آوالانچ به سرعت توانست از استقبال خوبی برخوردار شده و هزاران نفر را به خود جلب کند. شبکه آزمایشی ارز دیجیتال AVAX توانست به رکورد بیش از هزار گره تاییدکننده (Validator Node) برسد.

بیشتر بخوانید:

استخراج رمزارز چیا (Chia) در ویندوز

ماشین حساب چیا

ویژگی‌های فنی کلیدی ارز دیجیتال  Avalanche

  • پلتفرم آوالانچ به طور کامل از توکن ‌های غیرقابل تعویض (NFT) پشتیبانی می‌کند.
  • پلتفرم آوالانچ در ایجاد قرادادهای هوشمند سرعت بسیاری بالایی دارد و تراکنش ها ظرف کمتر از 10 ثانیه نهایی می شود. سرعت شبکه ارز دیجیتال آوالانچ را می توان با ویزا یکسان دانست.
  • این پلتفرم از تکنولوژی شاردینگ با کاربرد خاص استفاده می کند. این به این معناست که توسعه دهندگان ارز دیجیتال آوالانچ قادر خواهند بود بنابر نیاز خود برای اپلیکیشن های خود از شاردینگ استفاده کنند.
  • اوالانچ به طور کامل از ماشین مجازی اتریوم (EVM) پشتیبانی می‌کند، بنابراین تمام ابزار توسعه اتریوم مانند ترافل (Truffle)، ریمیکس (Remix)، متامسک (Metamask)، مای اتر والت (MEW) در این شبکه قابل استفاده است
  • آواکس توکن اصلی این شبکه و برای انواع عملیات های پرداختی به کار می برد . به علاوه تامین امنیت این شبکه بر عهده این رمز ارز است.
  • حداکثر 720 میلیون واحد توکن آواکس وجود دارد که 50 درصد آن روی شبکه اصلی توزیع می شود.
  • کارمزدهای تراکنش که در قالب ارز دیجیتال AVAX پرداخت می‌شوند، فورا سوزانده می‌شود. بنابراین توکن AVAX در طول زمان کمیاب ‌تر می‌ شود.

بیشتر بخوانید:

دوج کوین رایگان

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

چه چیزی Avalanche را منحصر به فرد می کند؟

ارز دیجیتال آوالانچ ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال AVAX

آوالانچ معاملات غیرمتمرکز دارایی را فراهم می کند که هر کسی می تواند راه اندازی کرده از آن استفاده کند و این کار را با شبکه ای انجام می دهد که در حوزه ارز دیجیتال در تایید معاملات زیرثانیه منحصر بفرد است.

پرداخت های داخلی در آوالانچ با آواکس انجام می شود. این توکن همچنین برای جمع آوری هزینه در معاملات و همچنین و همچنین برای تشویق و پاداش و سایر اهداف به کار برده می شود. همچنین کاربران می توانند با انباشت سکه های خود در شبکه ، درآمد منفعلانه کسب کنند.

بنیانگذاران آوالانچ چه کسانی هستند؟

پلتفرم آوالانچ سه بنیانگذار عمده دارد که یکی از آن ها امین گان سیرر دانشمند باسابقه کامپیوتر است که پبش از این نیز به او اشاره کردیم.کوین سکنیکی و  Maofan، مانند Sirer ، با بنیانگذاران همکار خود با دانشگاه کرنل در ارتباط هستند.

اعضای دیگر تیم توسعه دهنده آوالانچ متخصصان علوم کامپیوتر اقتصاد، دارایی و حقوق هستند. تایید نهایی تراکنش ها در بیت کوین یک ساعت زمان میبرد، این در حالی است که تایید نهایی تراکنش ها در آوالانچ در کسری از ثانیه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایران

صرافی غیرمتمرکز چیست

بررسی آینده آوالانچ (Avalanche)

ارز دیجیتال آوالانچ ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال AVAX

به عنوان یکی از جدیدترین پروژه های دنیای کریپتو کارنسی، اوالانچ با توکن آواکس می کوشد تا با استفاده از تجربیات رمزارزهای موفق گذشته و ادغام این تجارب با ایده ها و تکنولوژی ها جدید،  تجربه کاربری بهتری برای کاربران خود به ارمغان آورد.

آوالانچ بیشترین تمرکز خود را بر روی مقیاس پذیری گذاشته که شاید مهم‌ترین مشکل رمز‌ ارزهاست. نقشه این شبکه ویژگی های خاص و نوع معماری آن را توضیح می دهد. این وایت پیپر نوع خاص و جدیدی از پروتکل های اجماع را توصیف می کند که امنیت و قدرت بلاک چین اولنچ را تامین می کنند.

به علاوه در اینجا می توان اطلاعاتی درباره کارکرد و نحوه استفاده از آواکس نیز یافت. در انتها نیز چارچوب خاص و طبقه بندی شده ای را برای طراحی استیبل کوین ها آورده اند.

باتوجه به اینکه مدت زیادی از شروع به کار این پروژه نمی گذرد، هنوز آینده مشخصی برای این ارز دیجیتال در نظر نیست. البته برخی نکات قابل توجه وجود دارد که قرار است در آینده نزدیک اجرا شود از جمله باید به مرورگر آوالانچ، نظارت بر شبکه، به روزرسانی پایگاه داده، اجماع و نکات امنیتی و موارد دیگر اشاره کرد. اما در ادامه نظرات برخی شناخته شده ترین چهره های کریپتو کارنسی درباره این رمزارز را مرور خواهیم کرد:

بیشتر بخوانید:

توکن دفینیتی ICP چیست

میم کوین چیست

ویتالیک بوترین خالق اتریوم درباره آوالانچ :

فکر می‌کنم بسیار عادلانه است که به اوالانچ و بیت کوین به اندازه یکسانی مشروعیت بدهیم. اولانچ و ارز دیجیتال AVAX دارای تکنولوژی واقعا جالبی هستند.

چارلز هاسکینسون؛ بنیانگذار کاردانو:

اولانچ و ارز دیجیتال AVAX قرار است توکن جالبی باشد که به بازار عرضه می‌شود و ایده‌های جذاب بسیاری در مورد آن وجود خواهد داشت.

الکسیس اوهانیان؛ بنیانگذار ردیت:

تفکر بزرگ منجر به شکل گیری اولانچ از روز اول شده است. آن‌ها در موقعیتی قرار گرفته‌اند که بتوانند وعده‌های مالی غیر متمرکز را به واقعیت تبدیل کنند تا مردم در سراسر جهان، کنترل پول خود را در دست بگیرند.

بیشتر بخوانید:

توکن شیبا چیست و نحوه خرید ارز دیجیتال Shiba Inu

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

قیمت رمز ارز آوالانچ

ارز دیجیتال آوالانچ ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال AVAX

طبیعتا با توجه به تغییرات لحظه ای قیمت رمز ارز آوالانچ پیش بینی و بررسی آن دشوار است. اما به مانند همیشه در این بخش نیز با تکیه بر داده های دیجیتال کوین پرایس درباره قیمت رمز ارز آوالانچ قصد داریم ابعاد مختلف این موضوع در سالیان آینده را بررسی کنیم.

پایگاه اینترنتی دیجیتال کوین پرایس درباره قیمت رمز ارز آوالانچ آورده است:

  • پایان 2021 : 86 دلار
  • پایان 2022 : 136 دلار
  • پایان 2025 : 250 دلار
  • پایان 2026 : 340 دلار
  • پایان 2028 : 521 دلار

پروتکل آوالانچ، ویژگی ها و مزایای خوب پلتفرم های قبلی را دارد، اما برخی ویژگی های جدید مانند سرعت عمل بیشتر را نیز فراهم آورده است. در این پروتکل برای انجام تراکنش ها تنها 2 ثانیه زمان نیاز دارید.

این پروتکل همچنین می‌تواند هزار الی ده هزار تراکنش در ثانیه را تأیید کند. همان طور که پیش از این نیز گفته بودیم که به دلیل اینکه این رمزارز اخیرا عرضه شده است و  ویژگی ها خوبی ارائه می دهد، احتمالا مورد توجهات زیادی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

توکن Bafe IO چیست

توکن سهام قابل معامله (Tradable Stock Token) چیست

نحوه خرید ارز AVAX

ارز دیجیتال آوالانچ ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال AVAX

به مانند عموم رمزارزهای مطرح بازار، در نحوه خرید ارز AVAX نیز شیوه های متفاوتی پیش روی همه ما قرار دارد. برای خرید این توکن شما می توانید از صرافی های داخلی و خارجی اقدام کنید، اما طبیعتا توصیه ما صرافی های خارجی است.

صرافی‌ های خارجی عمدتا به سبب طیف وسیع ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده و از همه مهم‌ تر حجم بالای معاملات خود محبوب هستند. یکی از بهترین صرافی‌ های بین‌المللی، صرافی بایننس (Binance) است که از حجم معاملات بسیار بالایی برخوردار است و امکان ترید و خرید و فروش بیش از 300 توکن و کوین دیجیتال را فراهم می‌ کند.

امکان خرید و فروش ارز دیجیتال AVAX در صرافی بایننس وجود دارد و کاربران می‌ توانند از طریق یکی از جفت‌ های AVAXBTC ،AVAXBUSD و AVAXBNB به ترتیب اقدام به تبدیل بایننس یو اس دی (BUSD)، بیت کوین (BTC) و بایننس کوین (BNB) به توکن اولانچ کنند.

بنابراین همانطور که مشخص است، برای خرید ارز دیجیتال AVAX نیاز به تهیه یکی از 3 رمز ارز ذکر شده است، که این خود باعث ایجاد محدودیت‌ هایی برای کاربران می‌ گردد. از طرفی صرافی بایننس کاربران ایرانی را تحریم کرده و برای استفاده از پلتفرم آن باید از ابزارهای تغییر آی پی مانند VPN استفاده نمود. بایننس به محض تشخیص اینکه یک کاربر ایرانی است، حساب کاربری و دارایی وی را مسدود می‌ کند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

بهترین کیف پول آوالانچ : نحوه خرید ارز AVAX

کیف پول های متعددی از ارز دیجیتال آوالانچ پشتیبانی می کنند. در اولین مورد باید به کیف پول رسمی پلتفرم آوالانچ اشاره کرد که به طور اختصاصی برای این توکن ارائه شده است. برای استفاده از این کیف پول از لینک زیر استفاده کنید:

کیف پول ارز آوالانچ

ارز دیجیتال آوالانچ ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال AVAX

این کیف پول تحت وب امکان ذخیره و نگه داری رمزارز AVAX (آواکس) را برای شما فراهم می کند.

کیف پول سخت افزاری لجر (Ledger)

همواره یکی از بهترین گزینه ها در دنیای ارزهای دیجیتال برای ذخیره انواع ارزهای دیجیتالی، کیف پول های سخت افزاری ایمن و معتبری چون لجر است. برنامه Avalanche را بر روی کیف پول سخت افزاری Ledger خود نصب کنید تا AVAX را با کیف پول Avalanche مدیریت کنید. طبق بررسی ها و آنالیز های انجام شده کیف پول های NANO S و NANO X نیز در حال حاضر از آواکس پشتیبانی می کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نحوه خرید ارز AVAX چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر