;
coinex

فروش نیم میلیون گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 تنها در کره!

فروش نیم میلیون گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 تنها در کره رکورد جدیدی در دنیای گوشی های هوشمند به خصوص برای گوشی های تاشو محسوب می شود.

بر اساس آمار منتشره، میزان پیش‌فروش گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ، دو برابر گلکسی S21 و ۱٫۵ برابر گلکسی نوت ۲۰ می‌باشد. این نشانگر استقبال عمومی از ایده های جدید در دنیای اسمارتفون هاست.

فروش نیم میلیون گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 تنها در کره!

بعد از یک هفته که از رونمایی جدید‌ترین پرچم ‌داران تاشوی سامسونگ، گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ گذشته است، این شرکت همه تمرکز خود را بر این محصولات گذاشته است.

این موبایل‌ها همچنان در مرحله‌ی پیش‌فروش هستند و تا پایان ماه جاری میلادی قرار است که به بازار عرضه شوند. شرکت سامسونگ می‌خواهد افراد زیادی را سمت موبایل‌های هوشمند تاشو خود جذب نماید و تاشدنی‌ها را تبدیل به یکی از گزینه‌های اصلی خرید موبایل کند.

فروش نیم میلیون گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 تنها در کره!

موبایل‌های تاشوی جدید سامسونگ ارزان‌تر از نسل قبلی است. این مهم مستقیما با مسئله بازاریابی و فروش سامسونگ مرتبط است. به خصوص وقتی بدانیم که فروش خانواده اس 21 نسبت به نسل قبلی سری اس، بسیار پایین تر بوده است. به علاوه سامسونگ به تدریج در حال از دست دادن سهم خود در بازار مهم میان رده هاست.

گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ علاوه بر سایر بازارها در کره جنوبی نیز برای پیش ‌فروش وجود دارد. بر اساس آمار منتشره، میزان پیش‌ فروش تاشوهای جدید سامسونگ بسیار زیاد است و گویا این شرکت چهارصد و پنجاه هزار دستگاه از این دو موبایل تاشو را تاکنون پیش‌ فروش کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فروش نیم میلیون گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 در کره چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر