;
coinex

تاریخ رونمایی از شیائومی می 12 ؛ جدیدترین شایعات

اکنون زمان آن فرا رسیده است تا به تاریخ رونمایی از شیائومی می 12 بپردازیم. سری قبلی این گوشی که برترین پرچمدار شیائومی است قابلیت های چشمگیری داشت.

از پرچمداران کنونی شیائومی می توان می 11 اولترا را نام برد. امکانات جذاب این گوشی که از نمایشگر ثانویه با دوربین 50 مگاپیکسلی بهره می برد آن را در میانِ رده بالا ها جای داده است.

شیائومی آخرین پرچمدارش را سال گذشته رونمایی کرد و در حال حاضر رونمایی از جدیدترین پرچمدارش از سری می را در برنامه دارد. همان طور که پیش تر گفتیم می 12 نسبت به نسل قبلی اش دارای فناوری ها و قابلیت های جدیدتری است.

تاریخ رونمایی از شیائومی می 12

شنیده ها حاکی از این است که تا تاریخ رونمایی از می 12 چیز زیادی باقی نمانده است. طرفداران شیائومی بعد از اینکه این کمپانی، شیائومی می میکس 4 را معرفی کرد، بی صبرانه در انتظار پرچمدار آن یعنی می 12 بودند. برخی منابع می گویند که شیائومی نمی خواهد تا تولد یک سالگی پرچمدار خود یعنی می 11 صبر کند و قرار است به همین زودی ها از سری بعدی آن پرده بردارد.

فعلا می توانیم بگوییم که اگر قرار باشد تاریخی برای رونمایی این محصول معرفی کنیم، ماه های آبان یا آذر گزینه های بهتری خواهند بود. برای اینکه بخواهیم از قابلیت ها و امکانات بی نظیر می 12 صحبت کنیم باید ابتدا آن دسته از قابلیت ها را که ندارد برشماریم.

رابط کاربری MIUI 13 و قابلیت های بی نظیر آن در گیمینگ و تجربه بصری بهتر قرار نیست در می 12 به کار رود زیرا براساس ادعای یکی از افشاگران، این رابط کاربری اواخر سال معرفی می شود و می 12 زودتر از پایان سال به میدان خواهد آمد. پس فعلا شاهد همان رابط MIUI 12.5 خواهیم بود.

اگر بخواهیم دست روی قلب تپنده این گوشی بگذاریم باید از تراشه آن صحبت کنیم. در حال حاضر جدیدترین تراشه کوالکام، اسنپدراگون 898 است و ظاهرا می 12 اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که مجهز به چنین چیپستی است. این تراشه بهره مند از لیتوگرافی 4 نانومتری است و این یعنی چیزی حدود 20 درصد بهبود عملکرد دارد.

تاریخ رونمایی از شیائومی می 12

اگر به دنبال گوشی هستید که با آن انواع و اقسام کارهای سنگین و عکاسی های حرفه ای انجام دهید می 12 برای شما مناسب خواهد بود چرا که تراشه اسنپدراگون کوالکام قرار است 8 هسته ای باشد با سه کلاستر که کلاستر اصلی آن از هسته کورتکس ایکس 2 استفاده می کند. چنین مجموعه سخت افزاری جذابی می 12 را بی شک یک گوشی قدرتمند خواهد کرد.

در قسمت نمایشگر شاهد AMOLED E5 خواهیم بود که ساخته سامسونگ است. شارژر 120 واتی به همراه 50 واتی بی سیم از دیگر قابلیت های جذاب این گوشی است. شاید اگر قوانین چین نبود می توانستیم می 12 را با شارژر 100 واتی وایرلس تهیه نمائیم اما متاسفانه قوانین دست و پای سازندگان این برند را بسته اند.

همان طور که پیش تر درباره نمایشگر جدید سامسونگ صحبت کرده ایم، باید دوباره یادآور شویم که پنل جدید سامسونگ به همراه فناوری LTPO بر جذابیت های گوشی افزوده است. همچنین قرار است نرخ تازه سازی می 12 متغیر باشد و از 1 تا 120 هرتز را پوشش دهد. تاریخ رونمایی از شیائومی می 12 همان طور که گفتیم، در آبان ماه یا آذر ماه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ رونمایی از شیائومی می 12 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر