;
coinex

دانلود رایگان قسمت 129 سریال عشق مشروط دوبله فارسی

عشق مشروط یکی از سریال‌های عاشقانه جدید است. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 129 سریال عشق مشروط دوبله فارسی همراه ما باشید.

عشق مشروط را می‌توان یکی از سریال‌های عاشقانه موفق اخیر دانست که توانسته ریتینگ خوبی کسب کند. پخش این سریال در سال 2020 از شبکه Fox شروع شد و استقبال گسترده مردم از این سریال موجب شد نه تنها برای فصل دوم تمدید شود بلکه به زبان فارسی نیز دوبله و پخش شود.

در این سریال که با نام‌های تو درم را بزن و یا تو در خانه‌ام را بزن نیز شناخته می‌شود هانده ارچل و کرم بورسین، بازیگران معروف و خوش چهره ترک بازی کرده‌اند. در ادامه ما لینک دانلود رایگان قسمت 129 سریال عشق مشروط دوبله فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 129 سریال عشق مشروط دوبله فارسی

دانلود سریال تو درم را بزن دوبله شده

داستان سریال عشق مشروط درباره دختری به نام ادا است که با تمام مشکلاتی که دارد، سعی می‌کند درسش را ادامه دهد. او توسط شرکتی بورسیه می‌شود تا در دانشگاهی در ایتالیا تحصیلات خود را ادامه دهد.

اما ناگهان آن شرکت بورسیه را قطع کرده و کاخ آرزوهای ادا خراب می‌شود و دیگر نمی‌تواند به رویای خود برسد. به همین خاطر از مدیر شرکت بورسیه خود، سرکان، متنفر می‌شود. هرچند او سعی می‌کند این موضوع را فراموش کند، اما نمی‌تواند از بی عدالتی که در حق او شده بگذرد.

ادا که سرکان را مقصر این قضیه و نقش بر آب شدن آرزوهایش می‌داند، از او متنفر می‌شود و تصمیم می‌گیرد وقتی که سرکان بولات در جشن فارغ التحصیلی دانشگاه سخنرانی می‌کند، به سراغ او برود و به او بفهماند چگونه زندگی او را نابود کرده است.

دانلود رایگان قسمت 129 سریال عشق مشروط دوبله فارسی
دانلود سریال عشق مشروط دوبله شده / دوبله فارسی تو درم را بزن قسمت 129 / دانلود سریال Sen Cal Kapimi

از این پس بازی لج و لجبازی بین آنها شروع می‌شود و با اینکه این دو چشم دیدن هم را ندارند، اما باز با یکدیگر مواجه می‌شوند تا اینکه این نفرت و لجبازی کم کم جایش را به عشق می‌دهد.

در پایان فصل اول، متوجه شدیم که سرکان دچار سرطان شده و ممکن است به زودی فوت کند. حال فصل دوم اینگونه آغاز می‌شود که بعد از پنج سال، او کاملا خوب شده است. اما مسئله این است که سرکان و ادا از هم جدا شده‌اند.

از طرف دیگر، ادا از استانبول خارج شده است و به همراه عمه‌اش، ملو دوستش و دختر چهار ساله‌اش، کیراز، زندگی می‌کند. اما سرکان از اینکه صاحب دختر شده است خبری ندارد. او به طور اتفاقی برای پروژه‌ای به محل زندگی ادا می‌رود و آن‌جا با دخترش و ادا روبرو می‌شود. با این حال، ملو و ادا اصل قضیه را از سرکان مخفی می‌کنند.

دانلود رایگان قسمت 129 سریال عشق مشروط دوبله فارسی
دانلود سریال تو درم را بزن دوبله شده /  دوبله فارسی تو درم را بزن قسمت 129 / دوبله فارسی عشق مشروط 129

ادا از آمدن سرکان ناراحت است و در تلاش است که او را برگرداند. اما سرکان متوجه خطاهای گذشته‌اش شده است و می‌خواهد که ادا راضی کند تا او را ببخشد. در ادامه داستان نه تنها شاهد کلنجارهای انها هستیم، بلکه دختر کوچکشان نیز برای آشتی دادن این زوج دست به کار می‌شود.

شما می‌توانید در ادامه مطلب به لینک دانلود قسمت 129 دوبله تو درم را بزن دسترسی پیدا کنید. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 129 سریال عشق مشروط دوبله فارسی همراه ما باشید.

دوبله فارسی سریال عشق مشروط قسمت 129

دانلود رایگان قسمت 129 سریال عشق مشروط دوبله فارسی
دانلود سریال عشق مشروط دوبله شده / سریال عشق مشروط با دوبله فارسی / دوبله فارسی عشق مشروط 129
  • نام سریال: Sen Çal Kapimi
  • ژانر: رمانتیک، کمدی
  • محصول: ترکیه 2020
  • روز پخش: چهارشنبه شب‌ها از شبکه Fox
  • کارگردان: آلتان دونمز
  • نویسنده: عایشه اونرکوتلو
  • بازیگران: هانده ارچل، کرم بورسین، نسلیهان یلدان، بیگه اونال، اوریم دوعان، اسماعیل اجه شاشماز، آنیل ایلتر، ملیسا دونگل، الچین افاجان

دانلود عشق مشروط قسمت 129 با دوبله فارسی با کیفیت ۲۴۰p از تلگرام

دانلود دوبله فارسی سریال عشق مشروط قسمت 129 با کیفیت ۴۸۰p از تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 129 سریال عشق مشروط دوبله فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر