;
coinex

جدیدترین تریلر فارکرای 6 منتشر شد

در رویداد Opening Night Live گیمزکام ۲۰۲۱، تریلر جدیدی از بازی Far Cry 6 منتشر شد . تریلر فارکرای 6 اطلاعات جدیدی از این بازی را به علاقمندان ارائه می‌کند.

مدتی است که‌ رویداد Opening Night Live گیمزکام ۲۰۲۱ در حال برگزاری است که از این رویداد هر روز اخبار و اطلاعات جدیدی از دنیای ویدیو گیم به‌ مخاطبان و گیمرهای سراسر دنیا می‌رسد.

جدیدترین تریلر فارکرای 6 منتشر شد

از آخرین اخبار بازی و در مراسم برگزاری این رویداد به‌میزبانی جف کیلی، تریلر جدید بازی Far Cry 6 انتشار یافته است. این ویدیو، یک تریلر داستانی جدید از این بازی است که دوباره در منطقه‌ی یارا با حضور رهبر خون‌خوارش با هنرنمایی جان کارلو اسپوزیتو اتفاق می‌افتد.

تریلر داستانی با حضور آنتون کاستیلو در یک مصاحبه تلویزیونی آغاز می‌شود، جایی که ما جزییات جالبی درباره گذشته این دیکتاتور و رابطه او با پسرش می‌شنویم. ظاهرا آنتون قصد دارد با گیاهی که تنها در یارا کشت می‌شود، سرطان را درمان و سرزمین خود را به بهشت تبدیل کند. گرچه این هدف زیبا هزینه‌های گزافی برای مردم به همراه داشته است.

از نمایش‌های گذشته نسخه ششم فهمیدیم شخصیت اصلی فار کرای ۶ دنی روخاس نام دارد که شما می‌توانید در ابتدای بازی جنسیت او را (درست مثل نسخه پنجم) مشخص کنید. این شخصیت یتیم است و در ابتدای کار قصد خروج از یارا را دارد؛ با این حال زمانی که مستقیما با اعمال آنتون کاستیلو مواجه می‌شود، تصمیم می‌گیرد با کمک دیگر ساکنین سرزمین و گروه The Libertad (مبارزان چریکی) او را از پای در آورد. این تریلر را در ادامه ببینید:

این بازی در ۷ اکتبر یا همان ۱۵ مهر ماه برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پی سی و گوگل استادیا عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص جدیدترین تریلر فارکرای 6 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر