;
coinex

نام رسمی ماتریکس 4 اعلام شد ؛ تاریخ پخش و تریلر

شرکت برادران وارنر در کنفرانس خود در سینماکان سال 2021 از نام رسمی ماتریکس 4 رونمایی کرد و تریلر این فیلم را اختصاصا برای حضار پخش کرد.

در ابتدا تریلر پخش شده «نیل پاتریک هریس» با «کیانو ریوز» و شخصیت نئو صحبت می‌کند. به نظر می‌رسد آن‌ها در جایی شبیه به آینده نزدیک سن فرانسیسکو هستند و نئو مانند اولین فیلم ماتریکس در سال ۱۹۹۹ غرق دنیای خود است. در ادامه نئو سوال می‌کند: «آیا من دیوانه شد‌ه‌ام؟» و هریس که به نظر می‌رسد نقش مشاور او را ایفا می‌کند در جواب می‌گوید: «ما از این کلمه در اینجا استفاده نمی‌کنیم.» در ادامه نئو با ترینیتی (کری-ان ماس) دیده می‌شود و مورفیوس جوان‌تر به او قرص قرمز رنگی پیشنهاد کرده و عنوان می‌کند: وقت پرواز رسیده.

نام رسمی ماتریکس 4 مشخص شد

نام کامل این فیلم نیز به‌صورت رسمی اعلام شده است که متوجه می‌شویم به رستاخیزها اشاره دارد؛ یا شاید هم به مانند مجموعه ماتریکس است که سال‌ها بعد از اتمام سه‌گانه‌ی اصلی از گور بلند می‌شود.

نام رسمی ماتریکس 4 مشخص شد ؛ تاریخ پخش و تریلر
تاریخ پخش ماتریکس 4

در ویدیو اختصاصی نمایش داده‌شده در سالن، نئو ( توماس ای. اندرسون ) دیده می‌شود؛ در صورتی که دارد مراحل درمان را سپری می‌کند و ماتریکس را به یاد نمی‌آورد. او در یک کافی شاپ به دیدن ترینیتی می‌رود. آن‌ها همدیگر را نمی‌شناسند.

متاسفانه وارنر هنوز هیچ تصویر رسمی، تیزر یا تریلری از این فیلم به‌صورت آنلاین پخش نکرده است و اطلاعات منتشره محدود است چرا که این ویدیو فقط برای افراد حاضر در کنفرانس نشان داده شده است. طبق توصیفات افراد حاضر، این دنباله واقعا به پایان‌بندی فیلم The Matrix Revolutions، محصول سال ۲۰۰۳ میلادی توجه دارد که در آن‌جا شاهد ریبوت شدن ماتریکس بودیم.

بازیگران اصلی این فیلم، کیانو ریوز، کری-ان ماس، جیدا پینکت اسمیت و لمبرت ویلسون هستند. ریوز نیز مدتی قبل اظهار داشت که این فیلم جدید در حقیقت داستانی عاشقانه روایت می‌کند. او این فیلم را الهام‌بخش، بیدارکننده، سرگرم‌کننده و پرشده از اکشن‌ها و برملا شدن رازها به شمار می‌آورد.

بازیگران دیگر این فیلم، ارندیرا ایبارا، مکس ریملت، برایان جی. اسمیت، توبی آنویمیر، کریستینا ریچی، اندرو کالدول، پریانکا چوپرا جوناس، جاناتان گراف، جسیکا هنویک و یحیی عبدالمتین دوم هستند. فیلم The Matrix Resurrections به کارگردانی لانا واچوفسکی در ۲۲ دسامبر یا همان ۱ دی ماه به صورت اکران سینمایی و خانگی (شبکه HBO Max) عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نام رسمی ماتریکس 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر