;
coinex

تاریخ اکران فیلم After We Fell [+تریلر]

قسمت دیگری از فیلم افتر تا چند ماه دیگر در اختیار طرفداران قرار خواهد گرفت. در این گفتار قصد داریم به جزئیات تاریخ اکران فیلم After We Fell بپردازیم.

افتر، یک فیلم درام عاشقانه آمریکایی به کارگردانی جنی گیج است. این فیلم بر اساس رمان بزرگسالانه‌ای به همین نام در سال 2014 توسط آنا تاد ساخته شده است. داستان قسمت اول این فیلم مربوط به داستان عاشقانه تسا و هاردین بوده که با توجه به یک سری اتفاقات در فیلم از هم جدا می‌شوند.

قسمت دوم این فیلم با عنوان، پس از برخورد ما، هاردین و تسا را در یک موقعیت ناباورانه رها می‌کند. آن‌ها از هم جدا شده بودند، اما هاردین برای بازگشت تسا تلاش‌های زیادی کرده و سعی دارد مانع رابطه عاشقانه جدید او با همکارش تره‌ور شود. تسا و هاردین در مدت کوتاهی دوباره بهم برگشتند. در واقع این فیلم مبنی بر عاشقانه‌های هاردین و تسا ساخته شده است.

طرفداران این فیلم امیدوار بودند قسمت سومی پخش شود تا از ادامه داستان هیجان انگیز این زوج با خبر باشند، تا اینکه بلاخره زمزمه‌هایی از تاریخ اکران فیلم After We Fell به گوش رسید. آیا این زوج در قسمت سوم اوضاع را درست خواهند کرد یا تسا با تره‌‌‌ور رابطه جدیدی را شروع خواهد کرد؟ در این مقاله قصد داریم به جزئیات فیلم افتر قسمت سوم و تاریخ اکران فیلم افتر 3 بپردازیم.

تاریخ اکران فیلم After We Fell

آیا تاریخ اکران فیلم After We Fell اعلام شده است؟ بله تاریخ اکران فیلم افتر 3 به صورت دقیق در اختیار ما قرار گرفته است. فیلم افتر قسمت سوم در 30 سپتامبر ۲۰۲۱ در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد اما اولین اکران آن، 1 سپتامبر در ایتالیا، لهستان و دیگر کشورهای اروپایی انجام می‌شود.

متأسفانه، ما هنوز منتظر اعلام تاریخ اکران فیلم After We Fell در انگلستان هستیم اگرچه بر اساس زمان اکران فیلم در سایر کشورها، انتظار می‌رود، نیازی نباشد هواداران بریتانیایی مدت زمان زیادی منتظر بمانند. در ادامه به تاریخ اکران فیلم After We Fell می‌پردازیم. با تکراتو همراه باشید.

تاریخ اکران افتر 3

تاریخ اکران فیلم After We Fell

با وجود اینکه قسمت دوم این فیلم ابتدا در بریتانیا اکران شد، فیلم سوم افتر از طریق سینماهای انگلستان منتشر نمی‌شود و در عوض در Amazon Prime Video اکران خواهد شد. آمازون نیز این فیلم را در فرانسه اکران می‌کند.

هنوز تاریخ اکران فیلم افتر 3 برای انگلستان و فرانسه تعیین نشده است، اما می‌توان امیدوار بود که افتر ۳ جزو لیست فیلم‌های عرضه ماه سپتامبر در سایر کشور‌ها نیز باشد. پس از اعلام تقریبی تاریخ اکران فیلم After We Fell ، آمازون اشاره کرده که فیلم چهارم افتر نیز بزودی در راه خواهد بود.

فیلمبرداری فیلم افتر ۴ همزمان با افتر ۳ انجام شد، بنابراین ممکن است پس از مدت زمان کوتاهی، بعد از پخش افتر ۳ شاهد اعلام تاریخ پخش افتر ۴ باشیم. هرچند که هنوز تاریخ اکران افتر ۴ قطعی نشده است، اما می‌دانیم که باید پس از قسمت سوم منتظر ادامه این داستان در قسمت چهارم باشیم.

قطعا فیلم ۳ و ۴ افتر بر اساس رابطه هاردین و تسا خواهد بود، حتی اطلاعاتی به دست ما رسیده که داستان افتر ۴ در حول محور فرزندان تسا و هاردین تمرکز می‌کند. تا اینجا با تاریخ اکران افتر 3 همراه شما بودیم، در ادامه به داستان و بازیگران افتر ۳ و سپس تیزر فیلم افتر 3 می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های مارول در سال 2021

تیزر فیلم افتر 3

تاریخ اکران فیلم After We Fell

با اعلام تاریخ اکران فیلم After We Fell هواداران مشتاق هستند بدانند که آیا تریلر یا تیزری برای قسمت سوم فیلم افتر منتشر شده است یا خیر. جواب این سوال بله است. تریلر و تیزر فیلم سوم افتر منتشر شده است.

هدف پخش این تیزر نشان دادن صحنه‌های احساسی بین هاردین و تسا بوده، با دیدن این تریزر به رابطه هیجان انگیز تسا و هاردین در قسمت سوم پی می‌برید. همچنین این تریزر نقش دیگر بازیگران این فیلم را به طور خلاصه نشان داده است.

داستان فیلم افتر ۳

تاریخ اکران فیلم After We Fell

همانطور که می‌دانید، تریلر و تیزر فیلم افتر 3 پخش شده‌ است پس با توجه به آن‌ ما می‌توانیم پیش‌بینی‌ای از نمایشنامه افتر ۳ داشته باشیم. در افتر ۳، تسا فصل جدیدی از زندگی خود را آغاز می‌کند. در حالی که او خود را برای رفتن به سیاتل برای شغل رویایی خود آماده می‌کند، حسادت و رفتار غیرقابل پیش‌بینی هاردین به اوج خود می‌رسد. او، در این شرایط احساس خطر می‌کند.

با برگشتن پدر تسا وضعیت رابطه تسا و هاردین پیچیده‌تر شده و افشاگری‌های تکان دهنده‌ای درباره خانواده هاردین آشکار می‌شود. در نهایت، تسا و هاردین باید تصمیم بگیرند که آیا عشق آن‌ها ارزش جنگیدن را دارد یا وقت آن رسیده است که هر کدام راه خود را ادامه دهند.

در فیلم افتر ۲، یک شخصیت کلیدی معرفی شد به نام تره‌ور که نقش آفرینی آن توسط دیلان اسپراوس شکل گرفت. او در طول فیلم رقیب هاردین بود. امکان این وجود داشت که تره‌ور شانسی برای بودن با تسا داشته باشد اما به تازگی اعلام شده است که او در فیلم سوم افتر حضور نخواهد داشت. خود بازیگر دیلان اسپراوس نیز این خبر را تایید کرده است.

با اعلام خبر حذف بازیگر دیلان اسپراوس، بسیاری از طرفداران از این فیلم ناامید شدند زیرا با کنار گذاشتن این شخصیت از فیلم، هیجانات آن کمتر خواهد شد، در نتیجه می‌توان گفت پایان این فیلم هم تقریبا برای ما مشخص شده است یا حداقل رابطه بین تسا و هاردین روشن شده محسوب می‌شود زیرا دیگر رقیبی برای هاردین وجود نخواهد داشت مگر اینکه داستان به گونه‌ای تغییر کند.

همزمان با تمرکز ما بر روی عاشقانه‌های تسا و هاردین، فیلم به قسمت‌های خشن خود نیز می‌رسد، طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که درباره سابقه خانوادگی هاردین اطلاعات بیشتری کسب کنند. در تریلر نشان داده شده بود که اسرار تاریک‌تری باید فاش شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

تاریخ اکران فیلم After We Fell
تاریخ اکران افتر 3

طرفداران کتاب افتر 3 می‌دانند که قسمت سوم این فیلم، لحظه‌های دراماتیکی برای تسا وخانواده‌اش به همراه خواهد داشت به خصوص در شرایطی که پدر تسا پس از ۹ سال به زندگی او باز می‌گردد. در بین عاشقانه تسا و هاردین، ما انتظار داریم که شاهد برخی از مشکلات خانوادگی آن‌ها نیز باشیم.

با توجه به خلاصه کوتاه از کتاب این فیلم، تسا دقیقا زمانی که بزرگترین تصمیم زندگی خود را می‌گیرد همه چیز عوض می‌شود. زندگی تسا کاملا عوض می‌شود هیچ چیز مثل قبل نیست نه دوستان او و نه خانواده او.

تسا در این شرایط به تنها کسی که می‌تواند تکیه کند هاردین بوده که او هم همه چیز را خراب می‌کند اما چه اتفاقی برای رابطه آن‌ها خواهد افتاد؟ به همه این‌ مسائل در فیلم افتر قسمت سوم ، پرداخته خواهد شد.

همانطور که اشاره کردیم تاریخ اکران افتر 3 ، ۳۰ سپتامبر از طریق سینماهای آمریکا بوده اما هنوز تاریخ اکران افتر 3 در انگلستان مشخص نیست. در ادامه به معرفی بازیگران افتر ۳ می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

بازیگران افتر ۳

تاریخ اکران فیلم After We Fell

با اعلام تاریخ اکران فیلم After We Fell و پخش تریلر افتر ۳ می‌توانیم لیستی از نحوه حضور بازیگران این فیلم ارائه دهیم. چیزی که درباره آن مطمئن هستیم این است که، جوزفین لانگفورد و هرو فینس به ترتیب در نقش تسا و هاردین در افتر ۳ حضور خواهند داشت.

به دلیل پاندمی ویروس کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن، اعضای تیم، فیلمبرداری این قسمت را در بلغارستان انجام داده‌اند، به همین دلیل ممکن است شاهد برخی از بازیگران قسمت‌های قبل در این قسمت نباشیم.

از دیگر بازیگرانی که انتظار داریم در این لیست قرار بگیرند عبارتند از: دیلن اسپراوس در نقش تره‌ور و ساموئل لارسن در نقش زد پیا میا در نقش تریستان.

ما حدس می‌زنیم خدیجه رد تندر در نقش استف جونز و اینانا سرکیس در نقش مالی ساموئلز نیز برای قسمت سوم و همچنین چهارم این فیلم نقش‌آفرینی کنند اما هنوز حضور آن‌ها تایید نشده است.

از آنجا که فیلم چهارم افتر نیز همزمان با فیلم سوم آن فیلمبرداری شد، می‌توان انتظار داشت که همه اعضای اعلام شده برای فیلم چهارم باری دیگر حضور پیدا کنند. احتمالا قسمت چهارم این فیلم، به عنوان آخرین قسمت فیلم افتر لحاظ بشود.

جوزفین لانگفورد، بازیگر نقش اول زن این فیلم گفته است، پس از پخش آخرین قسمت این فیلم داستان تسا و هاردین به پایان می‌رسد و با وجود اینکه بسیار غمگین هستیم اما این فیلم باید تمام شود، طرفداران باید پایان این داستان را بدانند وگرنه از آن خشنود نخواهند بود.

بازیگران جدید فیلم افتر ۳

تاریخ اکران فیلم After We Fell

به دلیل محدودیت‌های کرونایی و شرایط دیگر برخی از بازیگران، آن‌ها را قادر نساخته تا در قسمت سوم این فیلم هنرنمایی کنند. ممکن است این شرایط برای برخی از طرفداران گیج کننده باشد زیرا قرار است با چهره‌های جدیدی رو‌به‌رو بشوند.

چانس پردمو، بازیگر فیلم The Chilling Adventures of Sabrina نقش لندن را به عهده گرفته است، همچنین نقش مادر لندن، کارن، که قبلا توسط کریمه وستبروک بازی می‌شد به فرانسیس ترنر تعلق گردید.

نقش کیمبرلی، همکار تسا، که قبلاً توسط کندیس کینگ بازیگر فیلم The Vampire Diaries بازی می‌شد، توسط آریل کبل جایگزین شد. از دیگر بازیگرانی که جایگزین بازیگران قبلی شده‌اند می‌توان به استفان مویر در نقش کریستین ونس، کارتر جنکینز در نقش رابرت و کیانا مادیرا در نقش نورا اشاره کرد. بعلاوه نقش سلما بلر، مادر تسا مجدداً تغییر کرده است که میرا سوروینو آن را ایفا می‌کند.

برخی منتقدان اعتقاد دارند، اضافه شدن بازیگران جایگزین فیلم، موجب کاهش بازدید بییندگان می‌شود و فیلم افتر ۳، فیلم موفقی نخواهد بود. اما خوشبختانه این بازیگران، بازیگران اصلی به شمار نمی‌روند پس به فیلم لطمه‌های زیاد و غیر قابل جبرانی وارد نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: digitalspy , cinemablend

نظر شما در خصوص تاریخ شروع فصل دوم Barbarians چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    زندگی زندگی نهایت با هم به این نتیجه رسیدم که به این نتیجه رسیدم که به این این رسیدم که به این نتیجه رسیدم که به این نتیجه رسیدم که به این این رسیدم که به این نتیجه رسیدم که به این نتیجه رسیدم که به این نتیجه رسیدم که به این نتیجه رسیدم که ۴۵۰۰۰ و به من می خواهم به این نتیجه رسیدم که به این نتیجه

    پاسخ

    The movie is and will be great
    I haven’t seen episode 4 yet, but as I said, until the 3rd episode, the actors and the movie were great. I hope we will continue to do the same until the 4th episode♥️😍Thanks to the good actor and producer of this film😍🥰🔥🔥
    خیلی خوب بود فیلمش مخصوصا بازیگرا خیلی عالی ایفای نقش کردن متشکرم از بازیگران و تهیه کننده:)

    پاسخ

    من آخر سر نفهمیدم شغل تسا چی بود؟ نویسنده که نبود

    پاسخ