;
coinex

خرید مردعنکبوتی توسط دیزنی ؛ پایان جدال حقوقی با سونی؟

دیزنی به خاطر اینکه شخصیت‌ اسپایدرمن در اختیار سونی است با مشکلات زیادی روبرو شده است و اکنون احتمال خرید مردعنکبوتی توسط دیزنی مطرح است.

اما اکنون مشکل جدیدی پیش آمده و آن این است که قرارداد تام هالند و شخصیت او در دنیای سینمایی مارول بعد از انتشار Spider-Man: No Way Home به اتمام می‌رسد و بعد از آن مشخص نیست سرنوشت مرد عنکبوتی چه می‌شود.

خرید مردعنکبوتی توسط دیزنی

دیزنی نیز به دلیل همین مشکلات در حال آماده‌سازی یک پیشنهاد بزرگ جهت خرید حقوق شخصیت‌های جهان اسپایدرمن است که احتمالا شامل خود مرد عنکبوتی، موربیوس، ونوم و چند کاراکتر دیگر می‌شود.

البته هنوز این قرارداد توسط منابع رسمی دیزنی یا سونی تایید نشده است. از طرفی سونی هم از چند سال پیش تمرکزش را روی ساخت دنیای سینمایی خود نهاده و با اکران Morbius و Venom 2 به مرحله جدیدی وارد خواهد شد که احتمالا این شرکت به راحتی حاضر به گذشتن از خیر شخصیت‌های محبوب و درآمدزایش نمی‌شود.

خرید مردعنکبوتی توسط دیزنی ؛ پایان جدال حقوقی با سونی؟

از طرفی احتمال خرید همه بخش فیلم‌سازی سونی توسط دیزنی نیز وجود دارد. اگر واقعا چنین اتفاقی بیوفتد، قطعا با یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات هالیوود روبرو خواهیم بود.

اخیرا تریلر رسمی Spider-Man: No Way Home منتشر شده است و در روز اول رکورد بازدید تریلر یک فیلم سینمایی که در اختیار Avengers: Endgame بود را شکسته است. این فیلم قرار است در ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ یا همان ۲۶ آذر ماه اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص خرید مردعنکبوتی توسط دیزنی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر