;
coinex

دانلود نسخه جدید واتساپ ویندوز [بدون نیاز به اتصال گوشی]

دانلود نسخه جدید واتساپ ویندوز به شما این امکان را خواهد داد تا بدون نیاز به اتصال دائم گوشی تلفن همراه به چت ها به صورت آنلاین دسترسی داشته باشید.

تردیدی در این نیست که به لحاظ آماری واتساپ یکی از محبوب ترین پیام رسان های جهان با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال در سراسر دنیاست. این سرویس پیامرسان که قابلیت های بسیار ایده آلی را در بستری ساده و پرکاربرد در اختیار افراد قرار داده است، بعضا با به روزرسانی های خوب کاربران را غافلگیر می کند.

البته که همواره این انتقاد به واتساپ و شرکت مادر آن فیسبوک وارد بوده که به نسبت پیامرسان های رقیبی چون سیگنال و تلگرام از امنیت کمتری برخوردار است و حتی قابلیت های کمتری دارد. حتی در بحث به روزرسانی نیز عموما تلگرام بهتر از واتساپ عمل می کند، اما واتساپ، همچنان سرویسی پر کاربرد است.

دانلود نسخه جدید واتساپ ویندوز [بدون نیاز به اتصال گوشی]

یکی از مشکلاتی که کاربران با واتساپ داشته و هنوز هم دارند، مربوط به نحوه کارکرد نسخه ویندوز این سرویس است. برای این مهم شما ناگزیر باید دستگاه تلفن همراه خود را روشن، متصل به اینترنت و در ارتباط با نسخه دسکتاپ در ویندوز نگه دارید. در واقع به محض قطع شدن یا ضعیف شدن اتصال اینترنت، ارتباط شما از طریق دسکتاپ نیز قطع می شود. حتی اگر در دسکتاپ از اینترنت قدرتمندی استفاده کنید و اتصال تان مشکلی نداشته باشد.

این موضوع در مورد خاموش شدن گوشی نیز صدق می کند و اگر دستگاه روشن نباشد، دسترسی کاربر به واتساپ دسکتاپ نیز قطع می شود. موضوعی که معمولا مورد انتقاد کاربران بوده، اما واتساپ علت آن را حفاظت از اطلاعات کاربر بیان کرده است.

در هر حال به نظر می رسد واتساپ در حال کوتاه آمدن از موضع پیشین خود باشد. چراکه در آخرین نسخه واتساپ دسکتاپ، امکان دسترسی انلاین به چت ها بدون نیاز به ارتباط دائم با نسخه گوشی تلفن همراه ارائه شده است.

این مورد البته در حال حاضر تنها در نسخه بتا واتساپ در دسترس است، اما انتظار می رود در آینده نزدیک به نسخه نهایی نیز راه یابد. برای دانلود آخرین نسخه واتساپ دسکتاپ از لینک های زیر استفاده کنید که مستقیما شما را به وب سایت واتساپ هدایت می کند:

دانلود آخرین نسخه واتساپ دسکتاپ برای ویندوز

دانلود آخرین نسخه واتساپ دسکتاپ برای مک

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دانلود نسخه جدید واتساپ ویندوز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام
    آقا این نسخه بتا رو دانلود کردم ولی همچنان ارتباط با گوشی میخواد که :))
    امیدم تبدیل به یاس شد
    میشه شما دوباره چک بفرمایید

    پاسخ