coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

نتیجه و خلاصه بازی منچستریونایتد ولورهمپتون امروز 7 شهریور 1400 [لیگ جزیره]

نتیجه و خلاصه بازی منچستریونایتد ولورهمپتون امروز 7 شهریور 1400 را در تکراتو بررسی می کنیم. برای اطلاع از جزئیات بازی با ما تا پایان همراه باشید.

یونایتدی ها سرخوش از جذب کریستیانو رونالدو و یک فصل نقل و انتقالاتی دلچسب، لیگ جدید را با قدرت آغاز کردند و با در اولین گام لیدزیونایتد را با نتیجه 5 بر 1 از پیش رو برداشتند.

یونایتد در فصل نقل و انتقالاتی ضمن تمدید قرارداد ادینسون کاوانی، نسبت به جذب جیدون سانچو و رافائل واران نیز اقدام کرد تا با تیمی نسبتا کامل روانه مسابقات شود. البته که من یو در دیدار دوم خود مقابل ساوتهمپتون متوقف شد. اما آنها امروز با شور و شوق ناشی از بازگشت کریس به میدان رفتند. در ادامه با خلاصه منچستریونایتد ولورهمپتون با ما باشید.

نتیجه و خلاصه بازی منچستریونایتد ولورهمپتون امروز 7 شهریور 1400

نتیجه و خلاصه بازی منچستریونایتد ولورهمپتون امروز 7 شهریور 1400 [لیگ جزیره]
نتیجه نهایی منچستریونایتد ولورهمپتون / نتیجه و خلاصه بازی منچستریونایتد ولورهمپتون امروز 7 شهریور 1400
دو تیم کار خود را راس ساعت 20 و به میزبانی ولورهمپتون با قضاوت مایک دین آغاز کردند. این دیداری حساس و مهم برای طرفین دیدار است. ولورهمپتون که در سالیان اخیر تیم میانه جدولی موفقی بوده لیگ را با دو شکست پیاپی مقابل لسترسیتی و تاتنهام آغاز کرده و حالا در آرزوی پیروزی مقابل شیاطین سرخ هستند. شیاطین سرخی که در 6 تقابل اخیر خود با ولورهمپتون بازنده نبوده اند. آن هم تیمی که متخصص پیروزی مقابل غول های جزیره است.

بسیاری از هواردان منچستریونایتد امیدوار به اولین حضور رونالدو در میدان هستند، که البته در این فاصله کوتاه حضور او در منچستر بعید به نظر می رسد. علی ایحال در ادامه به خلاصه منچستریونایتد ولورهمپتون میپردازیم.

گل اول منچستر به ولورهمتون

  • گرینوود دقیقه 80

نتیجه نهایی: منچستر یونایتد 1 – 0 ولورهمتون

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نتیجه نهایی منچستریونایتد ولورهمپتون 7 شهریور 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر