;
coinex

تریلر جدید بازی Hitman 3 منتشر شد

شرکت IO Interactive همچنان از بازی Hitman 3 پشتیبانی می‌کند. تریلر جدید بازی Hitman 3 با انتشار اطلاعاتی درباره مشخصات این بازی، منتشر شده است.

سازندگان بعد از عرضه‌ی بازی، محتواهای مختلف را تحت بسته‌های الحاقی خاصی به بازی می‌افزایند که همه مواردی جالب را به بازی اضافه می‌کند. همه‌ی این آپدیت‌ها تشکیل دهنده‌ی مجموعه محتوای Seven Deadly Sins هستند.

تریلر جدید بازی Hitman 3 منتشر شد

اما اکنون فصل پنجم یعنی Seven Deadly Sins Act 5: Gluttony قرار است در ۳۱ آگست/اوت یا همان ۹ شهریور ماه بر همه پلتفرم‌های مقصد بازی Hitman 3 شامل پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان تا کامپیوترهای شخصی، گوگل Stadia و نینتندو سوییچ (مبتنی بر کلود) عرضه گردد.

نام فصل‌های قبلی به ترتیب طمع، غرور، کاهلی و هوس بود و این فصل نیز شکم‌پرستی نام دارد که همگی به هفت گناه کبیره اشاره دارند. از جمله مواردی که گیمرهای بازی Hitman 3 انتظار مواجهه با آن‌ها را در Seven Deadly Sins Act 5: Gluttony دارند شامل کت‌وشلوار جدید ایجنت 47، یک شاتگان تازه، یک بسته آدامس بادکنکی جدید، مراحل خاص و متفاوت با قبل و اهداف جدید برای شکار می‌شود.

در آینده نیز سرانجام بسته‌های الحاقی Envy (حسادت) و Wrath (خشم) خواهند رسید تا کالکشن Seven Deadly Sins بازی هیتمن 3 شرکت IO Interactive تکمیل کنند. تریلر بازی هیتمن 3 را در ادامه از یوتیوب ببینید:

تریلر بازی هیتمن 3 فصل پنجم

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر جدید بازی Hitman 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر