;
coinex

دانلود رایگان قسمت 77 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی

در این نوشتار لینک دانلود رایگان قسمت 77 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی به شما ارائه می شود. برای دانلود این سریال با ما باشید.

ستاره شمالی سریالی بسیار محبوب در ژانر کمدی عاشقانه است که در روستاهای زیبای ترکیه فیلمبرداری شده است. این مجموعه تلویزیونی پرطرفدار در مدت زمان کوتاهی بعد از پخش طرفداران زیادی یافت. کارگردانی این سریال که در سال 2019 ساخته شده را ارسوی گولر کارگردان شناخته شده ترک بر عهده داشته است.

در مدت کوتاهی بعد از انتشار سریال، کار دوبله فارسی این سریال در دستور کار رسانه های فارسی زبان قرار گرفت. ما در این نوشتار لینک دانلود رایگان قسمت 77 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی را به شما کاربران تکراتو ارائه می کنیم.

دانلود رایگان قسمت 77 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی

دانلود سریال ترکی Kuzey Yildizi

ستاره شمالی سریالی است که کافیست چند دقیقه ای از زمان خود را به تماشای قسمت های اولیه آن اختصاص دهید. طنز جذاب سریال، لوکیشن زیبای شهر اردو (محل فیلمبرداری) و بسیاری جذابیت های دیگر آنقدر خوب شما را به خود جلب می کند که طبعا به دنبال قسمت های بعد خواهید بود.

داستان سریال درباره دختری به نام یلدیز و پسری به نام کوزی است. کوزی عشق دوران جوانی یلدیز است و این دو باهم عهد بسته اند که به عشقی که بینشان است وفادار باشند و آینده زیبایی بسازند. اما کوزی فارغ از تمایلات عاشقانه، آرزوهای زیادی برای آینده شغلی خود دارد.

او دوست دارد مهندس شود و به همین دلیل روستا را ترک کرده به شهر می رود. کوزی در شهر به آرزوهای خود دست پیدا می کند و مهندس موفقی می شود. یلدیز در روستا اما هنوز عاشق اوست. حتی با گذشت 20 سال که دیگر کسی کوزی را به یاد ندارد، یلدیز عاشق همچنان به او می اندیشید و شخص دیگری را به دل و ذهن خود راه نمی دهد.

دانلود رایگان قسمت 77 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi)
دانلود رایگان قسمت 77 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) / دانلود سریال ستاره شمالی قسمت 77 / دانلود سریال ترکی Kuzey Yildizi

سرانجام کوزی پس از 20 سال، با سه دختر نوجوانش به شهر زادگاهش برمی‌گردد و تصمیم می‌گیرد بقیه عمر خود را در روستا زندگی کند. وقتی که کوزی به روستا بازمی‌گردد هیچ یک از اهالی روستا برای آنکه او را خائن می‌دانند روی خوشی به او نشان نمی‌دهند.

یلدیز هم که در این بیست سال هیچ گاه عشق دیرین خود را از یاد نبرده است، از آمدن کوزی پس سال‌ها استقبالی نمی‌کند. او هنگامی که متوجه شد کوزی به روستا بازگشته است تمام ناراحتی‌ها و عذاب بیست ساله‌اش را سر کوزی خالی می‌کند. شما در این مجموعه لحظه‌های کمدی و جذاب زیادی را تماشا خواهید کرد.

برای دانلود قسمت 77 سریال ستاره شمالی دوبله فارسی ادامه مطلب را از دست ندهید. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی 2021 کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 74 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 75 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 76 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی

دانلود دوبله فارسی سریال Kuzey Yildizi قسمت 77

دانلود رایگان قسمت 77 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi)
دانلود قسمت 77 سریال ستاره شمالی دوبله فارسی / دانلود دوبله فارسی سریال Kuzey Yildizi قسمت 77 / دانلود سریال ترکی ستاره شمالی
  • نام ترکی: Kuzey Yıldızı İlk Aşk
  • بازیگران: اسماعیل دمیرجی، آسلیهان گولر
  • کارگردان: ارسوی گولر
  • نویسنده: ارسوی گولر
  • زمان پخش: هر شب ساعت 22 از شبکه جم سریز
  • ژانر: درام، کمدی
  • محصول: 2019 ترکیه

 

دانلود سریال ترکی ستاره شمالی قسمت 77 از تلگرام با کیفیت 240p

دانلود دوبله فارسی قسمت 77 سریال ترکی ستاره شمالی از تلگرام با کیفیت 480p

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 77 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر