;
coinex

فیلم بازی مسی برای پاری سن ژرمن ؛ کاربران چه می گویند؟

فیلم بازی مسی برای پاری سن ژرمن را با ما ببینید. این اولین بازی فوق ستاره ارژانتینی پس از جدایی از بارسا و پیوستن به پی اس جی بود.

در نظر اول، دیشب هم یکی از آن بازی های ساده لیگ فرانسه بود که پاری سن ژرم با یک پیروزی قاطع و ساده در آن گامی برای قهرمانی در لیگ داخلی برداشت. لیگی که البته سال گذشته عنوان قهرمانی آن را به لیل واگذار کرد.

اما آنچه این بازی را بیش از هر زمانی خاص می کرد، اولین بازی مسی در پاریسن ژرمن بود. موضوعی که خیل زیادی از طرفداران و دوستداران مسی را به جستجوی فیلم بازی مسی برای پاری سن ژرمن جلب کرد. بازی که پخش زنده نداشت و دوستداران مسی می خواستند او را در پیراهن جدید ببینند.

فیلم بازی مسی برای پاری سن ژرمن

این حضور که به واسطه تعویض دقیقه 66 نیمار با مسی صورت گرفت، یکی از خاص ترین لحظات تاریخ پاری سن ژرمن بود. جایی که ناصر الخلیفی به آرزوی دیرینه خود دست یافت. گرچه مسی به نظر  خیلی در این بازی سرحال نبود، درواقع او جز یک حرکت رو به جلو و پاسی که امباپه را در موقعیت نسبتا خوبی قرار داد، کار خاص دیگری نکرد.

در شرایطی که این روزها اخبار جدایی امباپه، تیم پاریسی را تحت الشعاع قرار داده است، حضور مسی طرفداران مشتاق پاریسی را به موفقیت های بیشتر و حتی قهرمانی در لیگ قهرمانان امیدوار کرده است. در ادامه فیلم بازی مسی برای پاری سن ژرمن را ببینید. این خلاصه و هایلایتی از لحظه تعویض تا حضور مسی در زمین و برخی از مهمترین حرکات پا به توپ مسی است:

فیلم بازی مسی در پاری سن ژرمن در یوتوب

فیلم بازی مسی در پاری سن ژرمن

حضور مسی در پی اس جی و بازی او واکنش های زیادی میان کاربران فضای مجازی در پی داشته است. از طرفداران قدیمی بارسلونا، تا مسی فن هایی که حالا طرفدار پی اس جی هستند و البته طرفداران باشگاه پی اس جی که از حضور او خشودند. در ادامه واکنش شماری از کاربران ب این مهم را بررسی می کنیم.

کاربری با انتشار تصویر ورود مسی به زمین بازی نوشته:

تاریخ‌نگاری اولین بازی لیونل مسی برای پاری‌سن‌ژرمن/ اسطوره وارد می‌شود

اولین بازی مسی برای پاری سن ژرمن
اولین بازی مسی در پاری سن ژرمن

یک کاربر دیگر درباره فیلم بازی مسی در پاری سن ژرمن نوشته:

امشب مسی برای اولین بار اومد تو زمین برای پاریس بازی کنه و خب همه‌ش خاطره بود از بازیاش تو بارسا که جلوی چشمم رژه میرفت. امسال به نظرم جذاب‌ترین سال فوتبالی تو 5 سال اخیره و واقعاً هیجان دارم برای بازیای امسال.

دیگری در واکنش به فیلم بازی مسی در پاری سن ژرمن نوشته:

حالا همتون از دیدن اولین بازی مسی تو لباس PSG ذوق زده شدین ولی من از خنده های ژوزه  بهترین سرمربی دنیا

کاربر دیگری درباره فیلم بازی مسی برای پاری سن ژرمن نوشته:

#مسی برخلاف اولین بازیش برای بارسا، برای #PSG گلی نزد و فقط همینجوری اومد توی زمین یه چرخی زد و رفت. تا تازه به دوران رسیده‌ترین طرفدارانِ، تازه به دوران رسیده‌ترین تیم دنیا رو یک بازی دیگه معطل نگه داره.

کاربر دیگری در واکنش به اولین بازی مسی برای پاری سن ژرمن نوشته:

اولین بازی مسی برای پی اس جی انجام شد نمیدونم چرا اصلا نمیشه تصور کرد دیدن مسی رو تو لباسی غیر از بارسلونا واقعا حیف شد.

کاربر دیگری با انتشار این تصویر نوشته:

خاص‌ترین عکس در اولین بازی مسی برای پاری‌سن‌ژرمن/ همه برای عکس یادگاری به صف شدند

فیلم بازی مسی برای پاری سن ژرمن ؛ کاربران چه می گویند؟
اولین بازی مسی در پاری سن ژرمن

کاربر دیگری در واکنش به اولین بازی مسی برای پاری سن ژرمن نوشته:

در بین اولین بازی‌های مسی، اولین فینال*، اولین ال‌کلاسیکو، اولین بازی تو جام جهانی، اولین بازی تو المپیک و حالا اولین بازی تو پاری‌سن‌ژرمن رو زنده دیدم و جز مواردیه که بابتش خوشحالم

کاربری دیگر درباره اولین بازی مسی برای پاری سن ژرمن نوشته:

البته که براتون مهم نیست ولی مسی برای اولین بار با پیراهن پاریس اومد تو زمین، یه حس غریبی دارم بعد از این همه سال تو بارسا حتی تصورش هم سخته که داره برای پاریسی ها بازی می‌کنه

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فیلم بازی مسی برای پاری سن ژرمن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر