coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شماره پیراهن رونالدو در منچستریونایتد مشخص شد

شماره پیراهن رونالدو در منچستریونایتد مشخص شد. این بازیکن به علت قوانین خاص لیگ برتر انگلیس حداقل تا پایان فصل جاری نمی تواند شماره 7 را بر تن کند.

فصل نقل و انتقالات تابستانی در لیگ های اروپایی به عجیب ترین و البته جذاب ترین شکل ممکن پیش می رود. بعد از شماری نقل و انتقالات عادی مانند جدایی راموس از رئال و یا پیوستن سانچو به من یو، دو بمب بزرگ نقل و انتقالات امسال تا به حال مربوط به دو فوق ستاره یعنی کریس رونالدو و لیونل مسی بوده است.

به نظر باید منتظر بمب سومی به نام امباپه نیز باشیم! اما اخیرا کریس رونالدو به منچستریونایتد پیوسته و حالا شماره پیراهن او در این تیم مشخص شده است.

شماره پیراهن رونالدو در منچستریونایتد مشخص شد

بعد از جدایی مسی از بارسلونا و پیوستنش به پاری سن ژرمن برای هم بازی شدن با نیمار، این بار نوبت کریستیانو رونالدو بود که بعد از مدتی شایعات پیرامون اختلافاتش با مدیران یووه ساز جدایی از بانوی پیر کوک کند.

رونالدو که ابتدا شایعات حضورش در من سیتی وجود داشت، به ناگهان سر از من یو، تیم اول خود در آورد. او با قراردادی نسبتا کم هزینه و با دستمزدی پایین تر نسبت به قبل به خانه بازگشته و گویا بیش از هرچیز مشتاق حضور در اولترافورد است.

رونالدو اما با وجود علاقه وافری که به شماره 7 دارد، به علت قوانین خاص لیگ برتر انگلیس تا پایان فصل جاری امکان انتخاب پیراهن شماره 7 را که هم اکنون متعلق به ادینسون کاوانی است ندارد.

شماره پیراهن رونالدو در منچستریونایتد مشخص شد

حتی در صورتی که کاوانی خود مایل به اهدای این شماره به رونالدو باشد، قوانین لیگ برتر این اجازه را نمی دهد و تنها امکان برای رسیدن شماره 7 به رونالدو، جدایی او از من یو و خالی شدن شماره 7 یونایتد است، که این نیز با توجه به تمدید قرار داد ستاره ارورگوئه ای بعید به نظر می رسد.

آنطور که مشخص شده رونالدو امسال در من یو تا پایان فصل شماره 28 خواهد پوشید. اما درباره شماره 7 که شمار زیادی از ستارگان سال های اخیر فوتبال، از دیماریا تا الکسیس سانچز با آن در من یو ناموفق بودند باید تا پایان فصل صبر کرد تا شاید این شماره به رونالدو بازگردد. اما آیا رونالدو می تواند دوباره درخشش های خود را با این شماره تکرار کند؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص شماره پیراهن رونالدو در منچستریونایتد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر