;
coinex

دانلود رایگان قسمت 6 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی

آپارتمان بی‌گناهان سریال غم‌انگیز اما پربیننده‌ای است، برای دانلود رایگان قسمت 6 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی همراه ما باشید.

داستان غم‌انگیز اما خاص سریال آپارتمان بی‌گناهان دلیلی شد تا از سوی مردم با توجه ویژه‌ای همراه شود. این درام از همان آغاز پخش مورد توجه بینندگان زیادی در سراسر جهان قرار گرفت، البته با آن که داستان این سریال تلخ است و بسیاری را شوکه کرده، اما بینندگان خاص خودش را دارد.

سریال ترکی آپارتمان بی گناهان روایتگر داستان خانواده‌ای است که از مهر و محبت مادر و پدر محروم بوده‌اند و دردها و مشکلات روحی و روانی بسیاری دارند. داستان این مجموعه برگرفته از کتاب دکتر گولسرن بودایجی‌اوغلو است. ما در ادامه لینک دانلود رایگان قسمت 6  سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 6 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی

دانلود سریال ترکی Masumlar Apartmani

مجموعه آپارتمان بی‌گناهان داستان یک خانواده است که هر کدام از اعضای آن، به طوری درگیر یک یا چند اختلال روانی هستند. این خانواده پنج نفره است. از سه خواهر، یک برادر و پدر تشکیل شده، و نام دختر بزرگ صفیه، دختر دوم گولبن، تنها پسر خانواده هان و دختر آخر نریمان است.

با آنکه که چهار فرزند این خانواده سال‌ها پیش مادر بی‌عاطفه و بی‌مهرشان را از دست داده‌اند؛ اما انگار سایه حضور بی‌مهر او همچنان بر زندگی آن‌ها سنگینی‌ می‌کند و بی‌رحمی و آزار و اذیت‌های مادرشان سبب شده است که هیچ کدام از فرزندان این خانواده رفتاری عادی و طبیعی نداشته باشند.

اما اگر قرار باشد به طور خلاصه از مشکلات روحی و روانی این خانواده بگویم بهتر است به اخلاق‌های خاص اعضای آن نگاهی کلی داشته باشیم. در این خانواده صفیه، که خواهر بزرگتر است، به شدت دچار وسواس است و این وسواس او باعث شده حتی از خانه خود نیز بیرون نرود و چند بار مواد غذایی که از بیرون خریداری می‌شوند را بشوید.

یکی دیگر از خواهران که گولین نام دارد، او عادت به شب‌ادراری دارد اما خواهر بزرگ‌تر اجازه شستن ملافه‌ها را به گولین نمی‌دهد، و او مجبور است ملافه‌ها را در یک کیسه‌ی پلاستیکی گذاشته و به واحد خالی طبقه بالایشان ببرد. این موضوع سبب شده مستاجرها شاکی شوند و واحدهای خود را تخلیه کنند.

دانلود رایگان قسمت 6 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی
دانلود رایگان قسمت 6 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی / دانلود قسمت شش سریال آپارتمان بی گناهان / سریال ساختمان بی گناهان

نریمان خواهر کوچک‌تر که در دوره‌ی نوجوانی است، خودزنی می‌کند و بارها به دست‌های خود آسیب زده است. و اما هان، تنها پسر خانواده است که با اصرار پدر و برای دور ماندن از آزار و اذیت‌های مادرش، سال‌ها در آمریکا و مدارس شبانه‌روزی درس خوانده بود، هان حالا به ترکیه بازگشته و در کنار خانواده عجیب خود زندگی می‌کند.

هان در حال حاضر صاحب یک شرکت تولیدکننده عطر است.با این حال که او سال‌ها از خانواده اش و آزارهای مادرش دور بوده اما همچنان او هم رفتاری عادی ندارد و دچار اختلالاتی است، او شب‌ها برای تخلیه روانی خود به زباله‌دانی‌ها پناه می‌برد و زمان خود را در بین زباله‌ها می‌گذراند. همه‌ی اعضای این خانواده در یک آپارتمان چند طبقه زندگی می‌کنند که مالک آن هم هستند.

دانلود رایگان قسمت 6 سریال آپارتمان بی گناهان
سریال آپارتمان بی گناهان قسمت 6 دوبله فارسی / دانلود قسمت ششم سریال آپارتمان بی گناهان / دانلود قسمت ششم سریال آپارتمان بی گناهان

در سریال آپارتمان بی گناهان می بینیم که پسر خانواده، هان شبی از شب‌ها، با دختری به نام اینجی تصادف می‌کند و زندگی او پس از آشنایی با اینجی، به طور کامل دگرگون می‌شود و این دو عاشق هم می‌شوند. این عشق با وجود خانواده غیرعادی و عجیب هان تاوان‌های زیادی به همراه خواهد داشت.

در این مجموعه غم انگیز و در عین حال جالب و پربیننده ترکی بازیگران مطرح ترکیه مثل ازگی مولا (Ezgi Mola)، فرح زینب عبدالله (Farah Zeynep Abdullah)، بیرکان سوکولو (Birkan Sokullu) و مروه دیزدر (Merve Dizdar) ایفای نقش کرده‌اند.

اما در ادامه لینک دانلود دوبله فارسی سریال آپارتمان بی گناهان قسمت ششم را در اختیار شما می‌گذاریم. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. برای دانلود سریال ساختمان معصومان همراه ما باشید. برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 4 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 5 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی

دانلود قسمت ششم دوبله فارسی سریال آپارتمان بی گناهان

دانلود رایگان قسمت 6 سریال آپارتمان بی گناهان
دانلود قسمت شش دوبله فارسی سریال آپارتمان بی گناهان / دانلود قسمت ششم سریال آپارتمان بی گناهان / سریال ساختمان معصومان
  • کارگردان: چاعری لوستوالی
  • نویسنده: گولسرن بودایجی‌اوغلو
  • ستارگان: فراح زینب عبدالله، بیرکان سوکللو، مروه دیزدار، ازگی مولا
  • ژانر: درام، عاشقانه، خانوادگی و اجتماعی
  • محصول: ۲۰۲۱ ترکیه
  • پخش: ساعت ۲۱ شب شبکه جم سریز

دانلود دوبله فارسی سریال آپارتمان بی گناهان قسمت ششم با کیفیت 240p از تلگرام

دانلود قسمت ششم سریال ترکی آپارتمان بی گناهان با کیفیت 480p از تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 6 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر