;
coinex

تاریخ انتشار ویندوز 11 مشخص شد ؛ نحوه دریافت و جزئیات دیگر

شنیده ها حاکی از این است که تاریخ انتشار ویندوز 11 مشخص شده است و قرار است به زودی در دسترس قرار بگیرد. آپدیت این ویندوز تا اواسط 2022 به طول می انجامد.

مدت هاست که کاربران ویندوز منتظر آپدیت رایگان مایکروسافت هستند. اکنون پس از ماه ها معرفی رسمی سرانجام تاریخ انتشار ویندوز 11 از سوی این شرکت اعلام شده است.

پس از انتظارات طولانی برای نسل جدید سیستم عامل ویندوز بالاخره تاریخ نهایی مشخص شده است و مطابق این اخبار، 13 مهر ماه سال جاری و به صورت رایگان در دسترس کاربران ویندوز 10 خواهد بود. همچنین رایانه های جدید نیز از این سیستم عامل بهره مند خواهند بود.

تاریخ انتشار ویندوز 11

انتشار نسخه جدید ویندوز گرچه از 13 مهر ماه آغاز می شود اما مثل همیشه مرحله ای خواهد بود. در ابتدا دستگاه هایی که واجد شرایط می باشند این نسخه از سیستم عامل را دریافت می کنند و سپس طی هفته های بعدی برای کل کاربران قابل دسترس می شود.

مدیر عمومی بازاریابی مایکروسافت با بیان اینکه بروزرسانی ها تا اواسط 2022 ادامه خواهد داشت می افزاید: «با تجربه چشمگیری که از ویندوز 10 کسب کردیم می خواهیم بهترین تجربه ممکن را ارائه کنیم. ما انتظار داریم تمام دستگاه های واجد شرایط تا اواسط 2022 و به طور رایگان ویندوز 11 را دریافت نمایند.»

تاریخ انتشار ویندوز 11

کسانی که اکنون ویندوز 10 دارند باید منتظر آپدیت ویندوز خود بمانند و همچنین کاربران دیگر می توانند از طریق نرم افزار PC Health Check مطابقت سیستم خود را با نسخه جدید بسنجند. با وجود انتشار نسخه جدید در 13 مهر ماه نمی توانیم شاهد تمام ویژگی های این سیستم عامل در همان بدو ورودش باشیم و ظاهرا باید تا اواسط سال 2022 منتظر تکمیل بروزرسانی ها بمانیم.

همان طور که می دانید ویندوز 11 روی دستگاه های خاصی اجرا می شود و رایانه شما باید از حداقل سخت افزاری که مایکروسافت می خواهد برخوردار باشد در غیر این صورت سایر کاربران می توانند با رایانه های قدیمی خود، فایل ISO این نسخه جدید را دریافت نمایند. اما باید مدنظرتان باشد که در این حالت خری از آپدیت نیست!

طبق گفته خود مایکروسافت دارندگان ویندوز 10 تا 14 اکتبر 2025 می توانند با همان ویندوز 10 کار کنند و مایکروسافت از آن تاریخ به بعد از ویندوز قدیمی پشتیبانی نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ انتشار ویندوز 11 مشخص شد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام وقت بخیر.
    من لپ تاپ ASUS ZENBOOK 14 دارم. برای سیستم من ویندوز 11 کی عرضه میشه؟ تمام مشخصات رو هم با PC Health Check بازبینی کردم.

    پاسخ