;
coinex

دانلود رایگان قسمت 36 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی

مجموعه‌ی ترکی اتاق قرمز مخاطبان بسیاری دارد، در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 36 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی همراه ما باشید.

سریال اتاق قرمز ماجرایی خاص، متفاوت و جالب دارد، و در حقیقت یک درام خانودگی و اجتماعی است. این سریال ترکی در سال 2020 میلادی ساخته شد و کارگردانی آن را جم کارجی برعهده داشته است، در این مجموعه، بازیگرانی همچون بینور کایا، صالح بادمجی و گلچین کولتور شاهین هنرنمایی می‌کنند.

مجموعه اتاق قرمز بر پایه صحنه های تراپی در عروس استانبول که از طرف مخاطبان با استقبال خوبی روبرو شد، بنا شده است. ما در ادامه لینک دانلود قسمت 36 سریال اتاق قرمز دوبله فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم. با تکراتو همراه باشید.

دانلود رایگان قسمت 36 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda)

سریال اتاق قرمز بر اساس داستان‌های روانشناختی بوده و از واقعیت ها برگرفته شده است. با توجه به نگارش جذاب و متفاوت بیشتر مردم اتاق قرمز را با علاقه دنبال می کنند و از دیدن آن لذت می برند. یکی از ویژگی‌های خوب سریال اتاق قرمز روایتگری عالی آن است که با بیان شیوا و روان نویسنده‌ی آن، سبب شده اتاق قرمز جز بهترین سریال‌های ترکی شناخته شود. نویسنده‌ی سریال اتاق قرمز اظهار داشته است که فیلمنامه این سریال برگرفته از واقعیت‌ها جامعه است.

روایت سریال اتاق قرمز به این شکل است که مخاطبان با هر بیمار  وارد اتاق روانپزشک می شوند و در جریان مشکل بیمار و روند درمان او قرار می گیرند. روانپزشک سریال اتاق قرمز هر روز در کلینک خود با بیماران که مشکلاتی مختلفی دارند روبرو ‌می‌شوند.

این مجموعه ماجرای یک روانپزشک و بیمارانش را به تصویر می‌کشد. در اتاق قرمز شخصیت روانپزشک و دوستانش همیشگی و درواقع ثابت هستند و اما با توجه به داستان هر قسمت بازیگران نقش‌های بیماران تغییر می‌کند.

دانلود رایگان قسمت 36 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی
دانلود سریال ترکی Kirmizi Oda / دانلود قسمت 36 سریال Kirmizi Oda دوبله فارسی / دانلود سریال ترکی اتاق قرمز

این مجموعه به طور کلی مشکلاتی که در جامعه وجود دارد را از نگاه روانشناختی بررسی می‌کند. از دیدن این سریال هیچگاه خسته نمی‌شوید و دوست دارید بارها و بارها این مجموعه را تماشا کنید.

در اتاق قرمز خانم دکتر مانولیا یک کلینیک روانشناسی دارد. او همراه با با سه پزشک دیگر که در بخش کودکان، نوجوانان و بزرگسالان هستند، مراجعان و بیماران متفاوتی را می‌بینند و برای درمان آن ها راهکار ارائه می‌دهند.

شبکه جم دوبله این مجموعه را انجام می‌دهد و هر شب آن را پخش می‌کند که به خاطر فیلمنامه جذاب و متفاوت این سریال و نیز بیان و ارائه راهکار برای مشکلاتی که شاید خود بیننده با آن‌ها مواجه است، مخاطبان زیادی هم دارد. شما می‌توانید در این مطلب به لینک دانلود سریال ترکی اتاق قرمز دسترسی پیدا کنید.

حال در ادامه مطلب برای دانلود دوبله فارسی سریال اتاق قرمز قسمت 36 همراه تکراتو باشید. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 34 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda)

دانلود رایگان قسمت 35 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی

دانلود دوبله فارسی سریال اتاق قرمز قسمت 36

دانلود رایگان قسمت 36 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda)
دانلود سریال ترکی Kirmizi Oda / دانلود قسمت 36 سریال Kirmizi Oda دوبله فارسی / دانلود رایگان قسمت 36 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda)
  • نام ترکی: Kirmizi Oda
  • بازیگران: بینور کایا، صالح بادمجی، گلچین کولتور شاهین، باران جان اراسلان، تولین اوزن
  • کارگردان: جم کارجی
  • نویسنده: بانو بوزکورت
  • زمان پخش: هر شب ساعت ۲۰ از جم سریز
  • ژانر: درام، روانشناسی
  • محصول: ۲۰۲۰ ترکیه

دانلود دوبله فارسی قسمت 36 سریال ترکی اتاق قرمز از تلگرام با کیفیت 240p

دانلود دوبله فارسی قسمت 36 سریال ترکی اتاق قرمز از تلگرام با کیفیت 480p

 

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 36 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر