;
coinex

دانلود بازی بتلفیلد موبایل (Battlefield Mobile) برای اندروید و iOS

یکی از جدیدترین بازی‌های اکشن بازی بتلفیلد موبایل است. در ادامه برای دانلود بازی بتلفیلد موبایل (Battlefield Mobile) با تکراتو همراه باشید.

اگر علاقمند به بازی‌های اکشن همانند Call of Duty هستید، باید بگوییم که تیم سازنده این بازی مدتی است که سخت مشغول ساخت جدیدترین نسخه از این سری برای پلتفرم پی سی و کنسول‌های نسل نهم پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس است.

این روزها ظاهرا نسخه بازی بتلفیلد موبایلی در فروشگاه گوگل پلی لیست مشاهده شده است. با وجود این که تمامی اطلاعات و نام این بازی در فروشگاه گوگلی پلی قابل دیدن است اما امکان دانلود این بازی وجود ندارد. در ادامه قصد داریم به جزئیات بازی بتلفیلد بپردزایم با تکراتو همراه باشید.

دانلود بازی بتلفیلد موبایل (Battlefield Mobile)

دانلود بازی بتلفیلد موبایل (Battlefield Mobile) برای اندروید و iOS
دانلود بتلفیلد موبایل برای اندروید / دانلود بتلفیلد موبایل برای iOS

این بازی یک بازی اکشن به سبک شوتر اول شخص بوده که آخرین نسخه تولید شده از این بازی در سال 2018 بوده است. اما در این روزها در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی الکترونیک آرتز به‌صورت رسمی از عرضه بازی موبایل Battlefield برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios خبر داده است.

با توجه به اطلاعاتی که شرکت سازنده به کاربران خود داده است این بازی در سال 2022 منتشر می‌شود و در اختیار کاربران این بازی قرار می‌گیرد. بازی بتلفیلد موبایل قرار است یک بازی کاملا مجزا و جدید باشد که تجربه جدیدی را به کابران القا کند. اگر علاقمند به این سبک بازی‌ها هستید برای دانلود بازی بتلفیلد موبایل با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

تاریخ انتشار بازی Halo Infinite + تریلر و سیستم پیشنهادی

دانلود بازی مختار ثقفی برای اندروید

بازی بتلفیلد موبایل (Battlefield Mobile)

دانلود بازی بتلفیلد موبایل (Battlefield Mobile) برای اندروید و iOS
دانلود بتلفیلد موبایل برای اندروید / دانلود بتلفیلد موبایل برای iOS

همانطور که می‌دانید در چند سال اخیر دنیای بازی‌های موبایلی وکامپیوتری پیشرفت چشم گیری داشته‌اند. همین امر باعث شده تمام شرکت‌های بازی سازی مجاب به ساخت و عرضه‌ی بازی‌های جدید با کیفیت بهتر شوند. بازی دانلود بازی بتلفیلد موبایل یکی از این دست بازی‌هاست که در آینده‌ای نه چندان دور در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

همانطور که می‌دانید اکثر بازی‌های محبوب و پر در آمدی از سبک تیر اندازی تشکیل شده‌اند. کال آو دیوتی موبایل که در سال ۲۰۱۹ عرضه شده در حال حاضر بیش از صد میلیون دانلود دارد و پابجی موبایل، که عرضه‌اش به یک سال قبل از کال آو دیوتی و سال ۲۰۱۸ بازمی‌گردد، ماه گذشته به رقم عجیب و بزرگ یک میلیارد دانلود در اپ‌استورهای موبایل رسید.

سازنده بازی بتلفیلد موبایل با دانستن این موارد سعی کرده است بازی تولید کند که نه تنها تمام موارد بازی‌های کال آو دیوتی موبایل و پابجی موبایل را دارا باشد بلکه نقاط قوت بیشتری را هم شامل شود.

بیشتر بخوانید:

کاستوم در فری فایر (Free Fire)

پت در فری فایر (Free Fire)

مدیر تولید استودیوی بازی‌های دایس و مجموعه‌ی بتلفیلد، درباره‌ی این بازی موبایل جدید در مجموعه‌شان توضیح داده است:

مطمئن باشید که این یک بازی کامل و بزرگ است. یک بازی کاملا متفاوت و جدا از آن چه برای کنسول‌ها و کامپیوتر می‌سازیم. این بازی مختص پلتفرم موبایل ساخته شده است.

استودیوی اینداستریال تویز از پایه و اساس آن را با هدف ساخت نسخه‌ی قابل حمل بتلفیلد طرحی کرده است. می‌تواند انتظار داشته باشید که این بازی، از همه نظر کامل و پیشرفت در آن وابسته به مهارت بازی‌کننده باشد.

به نطر می‌رسد در این بازی گیمرها به طورت تیمی به مبارزه علیه رقبا می‌پردازند. در این بازی می‌توانید به ساخت و شخصی‌سازی مجموعه‌ی متنوعی از سلاح‌ها و ابزارهای کاربردی بازی پرداخته و کنترل تجهیزات و وسایل نقلیه قدرتمندی همچون تانک‌ها و ATV را در دست بگیرید.

دانلود بازی بتلفیلد موبایل (Battlefield Mobile) برای اندروید و iOS
دانلود بتلفیلد موبایل برای اندروید / دانلود بتلفیلد موبایل برای iOS

در این بازی شما شاهد میدان نبرد وسیعی هستید که از قابلیت تخریب محیطی برخوردار بوده و ظرفیت نبرد دسته جمعی و در مقیاس بزرگی را فراهم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

بازی فار کرای 6 ؛ تاریخ عرضه، گیم پلی، تریلرها و آخرین اخبار Far Cry

تاریخ انتشار Battlefield 2042 مشخص شد ؛ گیم پلی، داستان و نقشه های بازی [+تریلر]

گیمرها می‌توانند از میان کلاس‌های مختلف Assault ،Support ،Medic و Recon یکی را انتخاب کرده و سپس به ساخت مجموعه سلاح‌ها و تجهیزاتی که تمایل دارند با خود به همراه داشته باشند، بپردازند. بعد از آن کاربر باید تصمیم بگیرید که در کدام یک از حالت‌های که می‌خواهد شرکت کند.

حال شما می‌توانید سبک بازی مخصوص به خود را پیدا کرده و سربازان خود را تا حداکثر قابلیت‌های ممکن شخصی سازی کنید. سلاح‌ها، گجت‌ها، اسکین‌ها و دیگر آیتم‌های بازی قابل شخصی‌سازی بوده تا با کلاس و میزان پیشرفت شما در جریان بازی مطابقت داشته باشند.

کاراکترهای خاصی تحت عنوان قهرمانان جنگ نیز با روایت داستانی منحصر‌ به‌ فرد خود برای نبرد آماده شده که هر یک وظایف خاص خود را دارند. داستان‌های آن‌ها را یاد بگیرید و خودتان را در تجربه‌ی جنگ غوطه‌ور کنید.

این بازی از ابتدا توسط iToys توسعه داده شده تا تجربه‌ی بتلفیلد در هر شرایطی را به یک واقعیت تبدیل کند. این بازی موبایلی درحال حاضر وارد مراحل تست شده تا برای عرضه در سال آینده آماده شود.

براساس گفته‌های گابریلسون، این احتمال وجود دارد که بازی در ابتدا به‌صورت بتا منتشر شده و حتی قبل از عرضه در سراسر جهان، به‌صورت سافت لانچ در برخی مناطق منتشر شود.

اگر علاقمند به بازی‌های اکشن هستید دانلود بازی بتلفیلد موبایل (Battlefield Mobile) از دست ندهید چرا که لحظات جذاب و مهیچی را برای شما به ارمقام می‌آورد. در ادامه مجموعه تصاویر بازی موبایل Battlefield را ببینید. برای بزرگ کردن هر یک از تصاویر روی آن ها کلیک کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دانلود بازی بتلفیلد موبایل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر