;
coinex

پت در فری فایر (Free Fire) ؛ کد دریافت پت رایگان و بررسی بهترین‌ها

در این نوشتار از سایت تکراتو به نحوه دریافت رایگان پت در فری فایر خواهیم پرداخت. کد دریافت پت رایگان و بهترین پت‌های این بازی را معرفی خواهیم نمود.

گارنا فری فایر با نام انگلیسی Garena Free Fire یک بازی آنلاین و اکشن ماجراجویی بتل رویال است، که در دیدگاه سوم شخص بازی می شود. این بازی با نام‌های فری فایر بتل‌گراند و فری فایر نیز شناخته می‌شود. بازی فری فایر برای Android و iOS طراحی شده‌ است. در سال ۲۰۱۹ بهترین بازی محبوب در جهان شناخته شد و از گوگل پلی جایزه دریافت کرد. بیش از ۸۰ میلیون کاربر روزانه در این بازی فعالیت داشتند، که رکورد مهمی برای این بازی محسوب می شود.

برخلاف سایر بازی‌های بتل رویال به دلیل قابلیت‌ها و سیستم حیوانات خانگی و کاربرد پت در بازی فری فایر بسیار منحصر به فرد است. بازیکنان همیشه بسته به نوع سبک بازی خود، یک کاراکتر در فری فایر انتخاب می‌کنند. سبک گیم پلی آن‌ها بسته به حیوانات خانگی که انتخاب می‌کنند، می‌تواند بیشتر تغییر کند.

در Free Fire بیش از ده حیوان خانگی متنوع وجود دارد که با توجه به ماهیت بازی، می‌توانند با شخصیت‌های مختلف استفاده شوند. در مقاله پت در فری فایر بهترین حیوان خانگی در Free Fire 2021 همراه با توانایی‌های آن‌ها و قدرت پت ها در Free Fire ارائه شده است.

پت در فری فایر (Free Fire)

نحوه گرفتن حیوانات، کد دریافت پت رایگان و بررسی بهترین‌ها

این بازی متشکل از حداکثر ۵۰ بازیکن است که در جستجوی اسلحه و تجهیزات، برای کشتن بازیکنان دیگر هستند. آن‌ها از چتر نجات در جزیره سقوط می‌کنند. بازیکنان آزاد هستند تا موقعیت شروع خود، اسلحه و وسایل مورد نیاز اولیه را برای افزایش عمر نبرد خود انتخاب کنند.

هنگامی که بازیکنان به یک بازی می‌پیوندند، وارد هواپیمایی می‌شوند که بالای جزیره پرواز می‌کند. در حالی که هواپیما بر فراز جزیره در حال پرواز است، بازیکنان می‌توانند در جایی که می‌خواهند بپرند. بنابراین به آن‌ها اجازه می‌دهد تا مکانی استراتژیک را برای دور شدن از دشمن انتخاب کنند. پس از فرود، بازیکنان باید به دنبال سلاح و وسایل مفید بروند. تجهیزات پزشکی، سلاح‌های متوسط ​​و بزرگ، نارنجک و سایر موارد برجسته را می‌توان در سراسر جزیره یافت. در این نبردها و جست و جوها است که قدرت پت ها در Free Fire نمایان می‌شود.

هدف نهایی بازیکنان، زنده ماندن در جزیره با حداکثر ۵۰ بازیکن آنلاین است. این امر مستلزم از بین بردن تمام حریفانی است که بازیکنان در طول راه با آن‌ها رو به رو می‌شوند. و باید اطمینان حاصل شود که آن‌ها تنها بازمانده باقی مانده‌اند. اندازه منطقه امن نقشه در طول زمان کاهش می‌یابد. بازیکنان بازمانده به مناطق محدودتر هدایت می‌شوند، تا برخوردهای بین کاربران بیشتر شود. آخرین بازیکن یا تیمی که هنوز زنده است، پیروز نبرد است.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های 2021

بهترین بازی های استراتژیک 2021

Free Fire 2021
Free Fire 2021

فری فایر بتل‌گراند در گوگل پلی بیش از ۵۰۰ میلیون نصب کننده دارد. این بازی بسیار قدرتمند در بتل رویال بوده و بعد از تحریم و مسدود شدن پابجی موبایل از برخی کشورها، بیشتر گیمرهای پابجی به فری فایر و بقیه به کالاف‌دیوتی روی آوردند. به این طریق توانستند بدون تغییر آی‌پی سری بازی‌های بتل رویال را بر روی گوشی موبایل تجربه کنند.

بازی فری فایر در ایران تحریم نیست؛ اما بدلیل تحریم‌های گوگل پلی علیه ایران، دانلود این بازی از فروشگاه گوگل پلی با آی‌پی ایران امکان پذیر نیست. باید با استفاده از وی‌پی‌ان آن را تهیه نمایید. این بازی با حجم کم و کیفیت نسبتا بالا طرفداران زیادی دارد. در عناوین بعدی نوشتار پت در فری فایر مراحل آموزش گرفتن پت رایگان در بازی Free Fire نیز برای شما شرح داده شده است.

پریمیز (کاراکتر مذکر اصلی بازی)، نولا (کاراکتر مونث اصلی بازی)، شیرو، اندرو، فورد، الیویا، ماکسیم، کلی، نیکیتا، میشا، کلا، پالوما، میگوئل، کلو، کارولین، آنتونیو، وو کونگ، هایاتو، موکو، لارا، جوزف، رافائل، شانی، آلوک، نوتورا، آلوارو، A124، لوکوتا، مارو، کلو، کاناتا، k (کشمیر)، کرونو، سوجی، هانتر (جی)، اسکایلر، دی بی، وولفره، جوتا و کاپلا همگی از شخصیت‌های بازی فری فایر هستند. در کنار این‌ها، حیوانات خانگی تاثیر بسیاری در بهبود برد بازی دارند. با مطالعه آموزش گرفتن پت رایگان در بازی Free Fire بدون نیاز به مصرف الماس، پت در فری فایر را کاملا رایگان در اختیار داشته باشید. ما پیش از این به آموزش بازی فری فایر به طور جامع پرداخته بودیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های ایکس باکس وان 2021

بهترین بازی های PS4 در سال 2021

کاربرد پت در بازی فری فایر

حیوانات خانگی نوعی ویژگی منحصر به فرد در Free Fire است، که نوعی ارزش به کیت کلی شخصیت شما می‌بخشد. بیش از ۱۰ حیوان خانگی مختلف در Free Fire وجود دارد. قدرت پت ها در Free Fire در حدی است، که باید حیوانات خانگی همیشه مطابق با سبک بازی تیم شما انتخاب شوند و نه تنها برای شما بلکه برای کل تیم مفید باشند.

اگر تیم شما کمی منفعل بازی کند، می‌توانید با پت Falco همراه شوید. یا اگر تیم شما بسیار پرخاشگرانه بازی می‌کند، حیوانی مانند Panda یا Mr.Waggor می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

چند نمونه از حیوانات خانگی فری فایر
چند نمونه از حیوانات خانگی فری فایر

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های اندرویدی 2021

بهترین بازی های سرگرم کننده اندرویدی 2021

بهترین حیوانات در فری فایر

پنج مورد از بهترین حیوانات در فری فایر و قدرت پت ها در Free Fire را برای شما در نوشتار پت در فری فایر بررسی نموده‌ایم. این حیوانات، بهترین حیوانات در فری فایر Free Fire) 2021) و پرکاربردترین‌ها هستند:

Falco

Falco پت جدید فری فایر
Falco پت جدید فری فایر

Falco پت جدید فری فایر است. او توانایی “Skyline Spree” را دارد. توسط این توانایی، هنگام پریدن از هواپیما در ابتدای بازی، سرعت فرود شما افزایش می‌یابد. این افزایش سرعت، با باز شدن چتر نجات بیشتر می‌شود. این ویژگی برای کل تیم اعمال می‌شود. تیم‌هایی که قصد فرود سریع‌تر در مناطق گرم را دارند،‌ می‌توانند از این پت استفاده کنند. قدرت پت ها در Free Fire را نمی‌توان نادیده گرفت. این حیوانات در مواقع ضروری بسیار کاربردی هستند که کاربرد پت در بازی فری فایر را در ادامه بررسی خواهیم نمود.

  • مراحل: سرعت فرود با یکبار پرش ۱۵٪ افزایش می‌یابد و پس از باز کردن چتر نجات تا ۲۵٪ افزایش می‌یابد. سرعت فرود را می‌توان از ۲۵٪ به ۳۷٪ افزایش داد، در صورتی که از حداکثر امکانات حیوان خانوادگی خود استفاده کنید. پت در فری فایر عضوی است که نمی‌توان نادیده‌اش گرفت.
  • الماس‌ها: ۶۹۹ الماس برای استفاده از این پت مورد نیاز است.
  • بهترین شخصیت برای جفت شدن: Falco با هر کاراکتری سازگار است.
  • توصیف شخصیت: Falco از پرنده شاهین واقعی الهام گرفته شده است. شاهین یک پرنده شکارچی است، که در منطقه آمریکای جنوبی بسیار مشهور است. شاهین‌ها به سرعت زیاد، چابکی و غریزه شکارچی بودنشان معروف هستند. آن‌ها می‌توانند مسافت طولانی بدون خستگی فرود بیایند.

fdajv fo,hkdn:

میزان مصرف اینترنت پابجی موبایل

میزان مصرف اینترنت بازی های آنلاین

Ottero

ottero پت جدید Free Fire 2021
ottero پت جدید Free Fire 2021

Ottero ناز است، اما یکی از قوی‌ترین و بهترین پت در فری فایر است. این پت اغلب توسط بازیکنان تهاجمی به خاطر سبک بازی که دارد، استفاده می‌شود. او توانایی “Double Blubber” را دارد. این توانایی هنگام استفاده از Medkit یا Bandage، میزان EP شما را افزایش می‌دهد. مقدار EP ذخیره شده با افزایش سطح حیوان خانگی افزایش می‌یابد. این افزایش EP برای افرادی که اغلب دعوا می‌کنند، بسیار مفید است و در شرایط کلاچ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • مراحل: افزایش EP می‌تواند ۳۵ درصد سلامت یا همان HP را به دست بیاورد. هنگامی که میزان استفاده از حیوان خانگی حداکثر باشد، افزایش میزان EP می‌تواند تا ۵۰ درصد برسد.
  • الماس‌ها: ۶۹۹ الماس برای استفاده از این پت مورد نیاز است.
  • بهترین شخصیت برای جفت شدن: پت جدید فری فایر Ottero بهتر است با شخصیت‌های تهاجمی، مانند Chrono ،DJ Alok و Skyler جفت شود.
  • توصیف شخصیت: Ottero از حیوان سمور الهام گرفته شده است. سمور یک حیوان از نوع گوشتخوار است و در مناطق مختلف آفریقا و آسیا یافت می‌شود. آن‌ها شناگران بسیار خوبی هستند و برای زندگی خود، حیوانات کوچک و خزندگان را شکار می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

میزان مصرف اینترنت کال آف دیوتی

میزان مصرف اینترنت فورتنایت

Robo

Robo پت کاربردی فری فایر
Robo پت کاربردی فری فایر

یکی از بهترین حیوانات در فری فایر Robo، پت جدید فری فایر است. یکی از آن حیوانات خانگی که با راه اندازی آن، بسیار مورد توجه قرار گرفت. همچنین یکی از آن دسته از پت در فری فایر است که بازیکنان مهاجمی کاملا از آن استفاده می‌کنند. این پت قابلیت “Wall Enhancement” را دارد، که با افزودن یک محافظ مخصوص به آن، HP کلی Gloo Wall شما را افزایش می‌دهد. این افزایش HP می‌تواند برای دشمنان آزار دهنده باشد.

  • مراحل: میزان HP یک Gloo Wall در سطوح اولیه ۶۰ مقدار افزایش می‌یابد. همچنین با افزایش سطح، این HP تا ۸۰ نیز می‌تواند افزایش یابد.
  • الماس‌ها: ۶۹۹ الماس برای استفاده از این پت مورد نیاز است.
  • بهترین شخصیت برای جفت شدن: Robo نیز با شخصیت‌های تهاجمی، مانند Chrono ،DJ Alok و Skyler سازگاری دارد.
  • توصیف شخصیت: برخلاف دیگر پت‌های پرکاربرد این بازی، برای طراحی Robo از یک حیوان واقعی الهام نگرفته‌اند. این حیوان کاملا تخیلی است.

بیشتر بخوانید:

دانلود بازی Returnal اندروید ، آیفون و کامپیوتر [+تریلر و گیم‌پلی]

دانلود بازی Darkfire Heroes ؛ جادوی قهرمانان آتش سیاه!

Detective Panda

کارآگاه پاندا در فری فایر
کارآگاه پاندا در فری فایر

کاربرد پت در بازی فری فایر بر اکثر کاربران آشکار است. کارآگاه پاندا که یکی از بهترین حیوانات در فری فایر محسوب می‌شود، عمدتا برای بازیکنان مهاجمی که به دنبال کشتار می‌روند، طراحی شده است. او توانایی “Panda Blessing” را دارد. این توانایی HP بازیکن را بعد از کشتن افزایش می‌دهد. این HP برای کاربرانی که در نبردهای دیگر نقش سوم شخص را دارند، خاصیت کلاچ است.

  • مراحل: افزایش HP در مرحله اول تا ۴ رخ می‌دهد. اما با افزایش مرحله این مقدار تا ۷ نیز بالا می‌رود.
  • الماس‌ها: ۶۹۹ الماس برای استفاده از این پت در فری فایر مورد نیاز است.
  • بهترین شخصیت برای جفت شدن: پت جدید فری فایر Detective Panda نیز با شخصیت‌های تهاجمی، مانند Chrono ،DJ Alok و Skyler سازگاری دارد.
  • توصیف شخصیت: کارآگاه پاندا از روی پاندا و کوآلا طراحی شده است. پانداها موجوداتی تنبل هستند و همچنین گونه‌هایی هستند که در معرض خطر انقراض قرار دارند. آن‌ها معمولا بامبو می‌خورند و ترجیح می‌دهند در مناطقی با ارتفاع زیاد، که دمای کمی دارند زندگی کنند.

بیشتر بخوانید:

بررسی بازی کال آف دیوتی وارزون 2020 ؛ هر آنچه از کالاف دیوتی Warzone باید بدانید!

Mr.Waggor

Mr.Waggor پت محبوب در فری فایر
Mr.Waggor پت محبوب در فری فایر

Mr.Waggor نیز یکی دیگر از بهترین حیوانات در فری فایر است. او به دلیل توانایی‌هایی که دارد برای تیم‌هایی که لوازم جانبی ضروری آن‌ها مانند Gloo Grenade تمام می‌شود، آن را تهیه می‌کند. توانایی “Smooth Gloo” به او این امکان را می‌دهد، تا هر از چندگاهی بدون مصرف چیزی نارنجک Gloo را به بازیکنانی که از او استفاده می‌کنند، ارائه دهد. این باعث می‌شود او در نبردهای پایانی که همه تجهیزات خود را استفاده کرده‌اند، یک نارنجک در خدمت شما بگذارد، که بسیار سودمند است.

  • مراحل: این پت در فری فایر در مرحله اول هر ۱۲۰ ثانیه یک بار، نارنجک را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و در مراحل بالاتر هر ۱۰۰ ثانیه یک بار.
  • الماس‌ها: ۶۹۹ الماس برای استفاده از این پت مورد نیاز است.
  • بهترین شخصیت برای جفت شدن: پت جدید فری فایر Mr.Waggor با شخصیت‌هایی مانند A124 ،Captain Booyah ،Chrono ،DJ Alok و Skyler سازگاری دارد.
  • توصیف شخصیت: آقای واگور از پنگوئن‌های قطب جنوب الهام گرفته شده است. پنگوئن‌ها گروهی از پرندگان آبزی هستند که قادر به پرواز نیستند. آن‌ها بیشتر ترجیح می‌دهند در زمین و همچنین دریا زندگی کنند. ماهی و سایر حیوانات کوچک آبزی غذای آن‌ها است.

بیشتر بخوانید:

دانلود بازی Resident Evil Village کامپیوتر / ویندوز

بازی Apex Legends Mobile

آموزش گرفتن پت رایگان در بازی Free Fire

دریافت پت رایگان در فری فایر 2021
دریافت پت رایگان در فری فایر 2021

پت در فری فایر به دلیل توانایی بالایی که دارد، در بازی Free Fire بسیار سودمند است. اکثر بازیکنان در تلاش هستند که بدون مصرف الماس، حیوان خانگی داشته باشند. بنابراین در این تیتر از نوشتار پت در فری فایر به آموزش گرفتن پت رایگان در بازی Free Fire خواهیم پرداخت. پس از خواندن مقاله پت در فری فایر، مطمئنا حیوانات خانگی را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

اولین حیوان خانگی در Free Fire گربه بود، آن با نام kitty شناخته می‌شد. اوایل به صورت رایگان در gold royal عرضه شد. اما بچه گربه هیچ مهارتی نداشت، به همین دلیل در نسخه‌های اخیر این بازی دیگر ارزشی ندارد. kitty فقط برای تست حضور پت در فری فایر عرضه شده بود، به همین دلیل هم رایگان در اختیار همه قرار گرفت.

بعد از موفقیت حضور پت در فری فایر سازندگان این بازی،‌ حیوانات خانگی مختلف را با توانایی‌های متنوع، داخل بازی قرار دادند. در آخرین نسخه بازی، این حیوانات در رویدادهای مختلف، با توانایی‌های متنوع وارد بازی می‌شوند. در این عنوان، برخی از بهترین و ایمن‌ترین روش‌ها برای به دست آوردن حیوانات خانگی به صورت رایگان در فری فایر آورده شده است. آن‌ها را به دقت دنبال کنید تا حیوانات خانگی را در Free Fire دریافت کنید.

بیشتر بخوانید:

نقد و بررسی بازی Total War Rome نسخه ریمستر

سریال The Last of Us

روش اول: حیوان خانگی را با استفاده از مولد حیوان خانگی به صورت رایگان دریافت نمایید.

مولدهای بسیاری برای دریافت پت رایگان در اینترنت موجود است. اما با مراحل آموزش گرفتن پت رایگان در بازی Free Fire که در ذیل برای شما تهیه شده است، ۱۰۰ درصد پت رایگان را دریافت خواهید کرد:

  1. از این لینک مولد حیوان خانگی رایگان را باز کنید.
  2. بعد از بازکردن صفحه، به پایین اسکرول نمایید و آی‌دی FF خود را وارد کنید
  3. بعد از وارد کردن آی‌دی FF روی دکمه Submit  کلیک نمایید
  4. اکنون شما صاحب یک Kitty pet شده‌اید.

روش دوم: با استفاده از airdrop ویژه حیوانات خانگی رایگان دریافت کنید.

اکثر بازیکنان از این روش برای دریافت رایگان حیوانات خانگی در فری فایر استفاده می‌کنند. با استفاده از این روش می‌توانید حیوانات خانگی Robo و Night panther را رایگان دریافت کنید. در ادامه آموزش گرفتن پت رایگان در بازی Free Fire همراه ما بمانید،‌ تا از کاربردهای پت در فری فایر نهایت استفاده را به صورت رایگان ببرید:

  1. این مقاله را باز نمایید، و سپس فایل زیپ شده را از آنجا دانلود کنید.
  2. حالا فایل زیپ شده را در پوشه obb تلفن خود کپی پیست نمایید.
  3. حالا فری فایر را باز کنید. اکنون به حیوان خانگی با ۱۰ پاداش در ایردراپ ویژه دسترسی خواهید داشت.
  4. حالا ایردراپ ویژه را باز کنید و بر روی خرید کلیک کنید
  5. اکنون به Robo و ده ویژگی از آن در اختیار شماست.

دسترسی به ایردراپ ویژه و رایگان : airdrop

بیشتر بخوانید:

تریلر و تاریخ عرضه PES 2022 ؛ بازی جدید و رایگان Konami

بازی فار کرای 6 ؛ تاریخ عرضه، گیم پلی، تریلرها و آخرین اخبار Far Cry

روش سوم: دریافت رایگان پت از طریق کدهای دسترسی به حیوانات خانگی.

استفاده از کدها بهترین روش برای دریافت حیوانات خانگی رایگان در فری فایر است، اما یافتن کد فعال کار سختی است. نگران نباشید با طی مراحل آموزش گرفتن پت رایگان در بازی Free Fire می‌توانید به راحتی کد‌های فعال را بشناسید و از پت در فری فایر به صورت رایگان بهره برید:

  1. برای دریافت کدهای فعال، بر لینک این صفحه کلیک نمایید.
  2. هر کدی را که خواستید از آنجا کپی کنید.
  3. حالا این سایت را باز کنید و آی‌دی FF خود را برای ورود به حساب خود، وارد کنید. (فیلترشکن نیاز دارد)
  4. بعد از ورودی بر روی redeem code کلیک کنید.
  5. در این قسمت کد فعالی را که قبلا کپی نموده بودید،‌ وارد نمایید.
  6. بعد از الصاق کد، دکمه Submit را فشار دهید.
  7. اکنون شما صاحب یک کارآگاه پاندا (detective Panda) در فری فایر هستید.

از طریق لینک زیر می‌توانید فری فایری را که در آن تمام حیوانات خانگی UnLock شده‌اند، دریافت کنید. حیوانات برتر مثل: Moony ، Beaston ، Dreki و Rockie نیز در آن به طور رایگان در اختیار شما هستند.(لینک نیاز به فیلترشکن دارد)

لینک دانلود بازی فری فایر با حیوانات خانگی رایگان

توجه داشته باشید که در نوشتار پت در فری فایر روش‌های ایمن برای شما شرح داده شد،‌ تا حیوانات رایگان را دریافت کنید. روش‌های دیگر مثل هک کردن و سایر روش‌ها، موجب قرار دادن حساب شما در ریسک می‌شود. ممکن است دسترسی شما به اکانت‌تان کلا قطع شود.

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پت در فری فایر (Free Fire)  از سایت تکراتو، بی نهایت سپاس‌گزاریم. اشتراک نظرات شما در رابطه با نحوه دریافت پت رایگان و بهترین حیوانات خانگی و کاربردهای آن‌ها،‌ موجب خرسندی ما می‌شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: ویکی پدیا ، sportingfree و pointofgamer

نظر شما در خصوص پت در فری فایر (Free Fire) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (6 نظر)

    سلام میشه بگین کد جدید پت فری فایر بگیرم یه کد از تو گول گرفتم میگه کد غیر فعال شد میشه کد جدید بگین لطفا 09036221920ممنون میشم یکی راهنمایی کن

    پاسخ

    خواهش مکنم تور خدا

    پاسخ

    متوجه منظورتان نشدم متاسفانه

    پاسخ

    چون خنگی

    پاسخ

    پنگوئن فریز میده یا همون دیوار😒

    پاسخ