;
coinex

جدیدترین تریلر گیم پلی بتلفیلد 2042 منتشر شد

جدیدترین تریلر گیم پلی بتلفیلد 2042 منتشر شد. این گیم پلی توسط حسابی در توییتر منتشر شده که نشان دهنده بازگشت جنگ‌های مدرن به فصل جدید این بازی است.

در این بازی اسپشالیست‌های متفاوتی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها کلاس و ویژگی‌های متفاوتی دارد و در گیم پلی جدید شاهد ۴ تا از آن‌ها بودیم.

جدیدترین تریلر گیم پلی بتلفیلد 2042 منتشر شد

اولین اسپیشالیست کاراکتر وبستر مَکِی است که یک اسپشالیست کلاس اسالت است و دارای یک Grappling Hook است که از آن برای غافل‌گیری دشمنان و رفتن به ارتفاعات استفاده می‌کند و ویژگی Nimble به او اجازه افزایش چالاکی و چابکی خود هنگام استفاده از مواردی مثل زیپلاین‌های بازی می‌دهد.

اسپیسالیست دوم، ماریا فالک است که اسپشالیست کلاس ساپورت یا همان پشتیبان است و دارای یک پیستول مخصوص به اسم S21 Syrette است که نوار سلامت خودتان و هم‌تیمی‌ها را بازیابی می‌‌کند و ویژگی Combat Surgeon هم به او اجازه می‌دهد تا هم‌تیمی‌های کشته شده را زنده کند

اسپیشالیست سوم بوریس است که اسپشالیست کلاس Engineer که از یک Turret به اسم SG-36 استفاده می‌کند که به‌صورت خودکار دشمنان را شناسایی و به آن‌ها شلیک می‌کند و ویژگی مخصوصش هم این است که اگر کنار Turret کاشته شده خود قرار بگیرید، دقت شلیک آن تقویت می‌شود.

آخرین اسپیشالیست، ویکوس ون دائل ملقب به کسپر است که اسپشالیست کلاس ریکان است که به وسیله پهپاد OV-P می‌تواند محل قرارگیری دشمنان را شناسایی و اختلال‌های الکترونیکی را نابود کند و ویژگی مخصوص این کلاس هم این است که خطرهای نزدیک به خود را شناسایی می‌کند.

تریلر بازی battlefield 2042

این بازی قرار است در ۳۰ مهر ماه یا همان ۲۲ اکتبر برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص جدیدترین تریلر گیم پلی بتلفیلد 2042 چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر