;
coinex

سریال کره ای Hellbound نتفلیکس ؛ تاریخ پخش و اولین تریلر

تاریخ پخش و اولین تصاویر سریال کره ای Hellbound نتفلیکس اثر یئون شانگ-هو (Yeon Sang-ho) به تازگی منتشر شده است که می‌توانید در این مطلب ببینید.

یئون شانگ-هو (Yeon Sang-ho)، سابقه کارگردانی فیلم قطار بوسان (Train to Busan) و دنباله آن به نام شبه جزیره (Peninsula) را دارد. او با برداشت‌های اصیل و بدیع خود از ژانر درام، فیلم‌های هیجان انگیز و جذابی ساخته است.

سریال کره ای Hellbound نتفلیکس

این تریلر برای انتشار در جشنواره فیلم تورنتو آماده شده است و در آن صحنه‌های ابتدایی سریالی است که در آن، سه شخص شیطانی وارد یک کافی شاپ می‌شوند و مردی را بر روی زمین گیر می‌اندازند و در نهایت، چیزی جز خاکستر از او به جا نمی‌گذارند.

این سریال براساس کارتونی در بستر وب به نام جهنم  (Hell) ساخته شده است و داستان بقا و زنده ماندن در طی آشوب و هرج و مرج اجتماعی را روایت می‌کند. این هرج و مرج ناشی از ظهور گروهی از موجودات فراطبیعی و بردن مردم به جهنم به وسیله گروه مذهبی که آن‌ها را خواست خدا می‌داند، می‌باشد.

این داستان ترسناک و مهیج درباره افرادی است که باید از این آشوب جان سالم به در ببرند و زنده بمانند. با توجه به سابقه درخشان این کارگردان در این ژانر به احتمال زیاد شاهد شاهکاری جدید از هنر هفتم کره خواهیم بود اما این که آیا این شاهکار به اندازه قطار بوسان درخشان باشد یا خیر باید منتظر ماند و دید که محصول نهایی چه خواهد بود

لازم به ذکر است که هنر هفتم کره در ژانر ماورایی بسیار خوب عمل کرده و کارهای زیبایی دارد که گاه حتی بدون صحنه‌های عجیب، ترس و دلهره کافی را به مخاطب منتقل می‌کند. اولین تریلر سریال را در ادامه ببینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سریال کره ای Hellbound نتفلیکس چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر