;
coinex

میزان مصرف اینترنت فیلیمو ؛ راهکارهای کاهش مصرف حجم

اگر شما هم از جمله کاربرانی هستید که از برنامه فیلیمو استفاده می‌کنند، پس حتما این سوال برای شما مطرح شده است که میزان مصرف اینترنت فیلیمو چقدر است؟

اگر به فیلم و سریال چه ایرانی و چه خارجی علاقه دارید پس حتما با برنامه فیلیمو آشنا هستید. فیلیمو یک پلتفرم برای علاقه‌مندان به فیلم و سریال است. فیلم‌ها و سریال‌های قدیمی و جدید برای هر سبک و سلیقه‌ای در آرشیو فیلیمو موجود است و  می‌توانید در هر زمان و مکانی به آنها دسترسی داشته باشید و از تماشای آنها لذت ببرید.

بنابراین می‌توان گفت که فیلیمو یک آرشیو از بهترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی است که در اختیار تمامی علاقه‌مندان به فیلم و سریال قرار گرفته است. برای دسترسی به محتوای فیلیمو هم می‌توان به سایت آن مراجعه کرد و هم می‌توان اپلیکیشن‌های آن را با توجه به سیستم عامل گوشی خود دانلود کرد و از آن استفاده کرد.

یک نکته مهم در مورد این برنامه محبوب، هماهنگی میان کیفیت پخش فیلم و سریال‌های این پلتفرم با سرعت اینترنت کاربرانی است که از آن استفاده می‌کنند. هدف از این هماهنگی این است که تقطیعی در پخش فیلم یا سریال حاصل نشود و کاربران بتوانند بدون نگرانی و بی‌وقفه فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه خود را مشاهده کنند و همچنین در صورت تمایل بتوانند فیلم مورد نظر خود را دانلود کنند.

پس در مورد سرعت اینترنت دیگر نیازی به نگرانی نیست زیرا فیلیمو برای این مشکل نیز راه چاره در نظر گرفته است تا کاربران به دلیل ضعف اینترنت از تماشای فیلم و سریال مورد علاقه خود باز نمانند. اما میزان مصرف اینترنت فیلیمو چقدر است؟

میزان مصرف اینترنت فیلیمو

فیلیمو چقدر نت مصرف می کند

پیش از پرداختن به این مهم که فیلیمو چقدر نت مصرف می کند ؟ اجازه دهید قدری درباره خود فیلیمو صحبت کنیم. برای اینکه بتوانید در فیلیمو فیلم و سریال مشاهده کنید باید نسبت به خرید اشتراک این برنامه اقدام کنید.

برای خرید اشتراک فیلیمو در ابتدا لازم است در فیلیمو ثبت‌نام کنید. اگر از قبل فرایند ثبت نام در این پلتفرم را انجام داده‌اید، بنابراین در ابتدا با اطلاعات نام کاربری و رمز عبور وارد شوید. خرید اشتراک فیلیمو به دو روش امکان پذیر است، از طریق وبسایت یا پلیکیشن فیلیمو؛

در قسمت خرید اشتراک می‌توانید اشتراک 1 ماهه، 3 ماهه و 6 ماهه خریداری کنید. هر کدام از گزینه‌ها که مورد نظر شماست را انتخاب کرده و سپس بر روی خرید و ادامه کلیک کنید. در ادامه می‌توانید از طریق هر کارت بانکی‌ که به سیستم شتاب وصل است به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید و از تماشای فیلم و سریال مورد علاقه خود لذت ببرید. خرید اشتراک فیلیمو مزیت‌هایی نیز برای شما دارد:

  • فرقی ندارد که شما از کدام اپراتور استفاده می‌کنید، با خرید اشتراک ترافیک اینترنت برای شما به صورت نیم‌بها محاسبه خواهد شد
  • بیش از ۴۵ هزار اپیزود فیلم و سریال قابل مشاهده و دانلود است
  • برای زمانی که آفلاین هستید یا اینترنت ندارید امکان دانلود فیلم به صورت درون برنامه‌ای نیز برای شما امکان‌پذیر است
  • می‌توانید به صورت هم‌زمان از طریق ۳ دستگاه فیلم یا سریال مورد علاقه خود را مشاهده کنید.

هم اکنون می‌توانید به سایت یا اپلیکیشن فیلیمو مراجعه کنید و بعد از ثبت نام نسبت به خرید اشتراک مورد نظر خود اقدام کرده و آن را خریداری کنید. از این پس می‌توانید تمامی فیلم و سریال‌های مورد علاقه خود را در هر زمان و مکانی از طریق این پلتفرم مشاهده کنید و از زمان خود لذت ببرید. اما فیلیمو چقدر نت مصرف می کند ؟

بیشتر بخوانید:

میزان مصرف اینترنت بازی های آنلاین

میزان مصرف اینترنت کال آف دیوتی

میزان مصرف اینترنت فیلیمو چقدر است؟

میزان مصرف اینترنت فیلیمو ؛ راهکارهای کاهش مصرف حجم

تماشای فیلم و سریال به صورت آنلاین بر روی پلتفرم‌های VOD از جمله فیلیمو علاقه‌مندانی بسیار دارد. چون فیلیمو در لیست سایت‌های پرطرفدار داخلی قرار دارد و محبوبیت بالایی دارد، ترافیک مصرفی آن‌ طبق قوانین سازمان تنظیم مقررات، برای کاربران نیم‌بها محسوب می‌شود که البته جزئیات آن در ادامه بررسی خواهد شد.

فیلیمو در ابتدا برای مشخص کردن نحوه سرویس‌دهی به کاربران و محاسبه‌ی هزینه ترافیک مصرفی با اپراتورهای مختلف اینترنت مذاکراتی داشت که البته تاکنون دچار تغییراتی شده است و بهتر است در مورد اینکه میزان مصرف اینترنت فیلیمو چقدر است؟ اطلاعات خود را آپدیت کنیم.

وقتی قرارداد فیلیمو با شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت، از ۱۶ آذر ۱۳۹۸، پایان یافت، ترافیک رایگان برای مشاهده فیلم و سریال از قرارداد این شرکت‌ها حذف شد و تمامی کاربران جدید برای تماشای فیلم مورد علاقه خود از ترافیک نیم‌بها بهره‌مند شدند.

لازم به ذکر است که اینترنت مصرفی تمام کاربرانی که پیش از این تاریخ بر مبنای تعرفه اینترنت رایگان اشتراکی را تهیه کرده بودند، تا زمان پایان اشتراک از همان اینترنت رایگان بهره‌مند شدند. اما از تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۹۸، نحوه محاسبه ترافیک مصرفی برای تمام کاربران جدید نیم ‌بها شد و تمام اشتراک‌هایی که از این تاریخ به بعد خریداری شدند، به صورت نیم بها محاسبه شدند.

بنابراین ترافیک فیلیمو برای تمام افراد به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد و به این ترتیب با مصرف اینترنت کمتری می‌توان فیلم یا سریال مورد علاقه خود را در این پلتفرم مشاهده کرد.

در مورد اینکه میزان مصرف اینترنت فیلیمو چقدر است؟ و نحوه کاهش مصرف حجم فیلیمو برای مشاهده آنلاین فیلم و سریال به چه صورت است، آیا به اطلاعات مورد نظر دست یافتید؟ فیلیمو اعلام کرده است که برای تمامی کاربرانی که در این پلتفرم به تماشای فیلم و سریال مشغول هستند، اینترنت به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد.

بنابراین هنگام استفاده از فیلیمو در تمامی اپراتورها ترافیک اینترنت به صورت نیم‌ بها خواهد بود. اما در صورتی که کاربران از فیلترشکن یا VPN برای مشاهده فیلم و سریال استفاده کنند، ترافیک مصرفی اینترنت آنها به‌صورت تمام ‌بها محاسبه خواهد شد. بنابراین نحوه کاهش مصرف حجم فیلیمو از تمام بها به نیم بها این است که از VPN استفاده نشود تا حجم مصرفی نیم بها باشد.

بیشتر بخوانید:

میزان مصرف اینترنت فورتنایت

میزان مصرف اینترنت توییچ

مصرف نیم بها اینترنت فیلیمو به چه معناست؟

میزان مصرف اینترنت فیلیمو ؛ راهکارهای کاهش مصرف حجم

اینکه هنگام تماشای فیلیمو حجم مصرفی نیم‌بها خواهد بود به چه معناست؟ برای مثال، اگر شما بخواهید فیلمی را که 500 مگابایت حجم دارد را تماشا کنید از بسته اینترنتی شما تنها 250 مگابایت (یعنی نصف) مصرف خواهد شد. بنابراین در پاسخ به این سوال کاربران که می‌پرسند مقدار میزان مصرف اینترنت فیلیمو چقدر است؟ باید گفت، حجم اینترنت نیم بها محاسبه خواهد شد.

فیلیمو آستانه مصرف منصفانه دارد. آستانه مصرف منصفانه معیاری برای بررسی میزان مصرف ترافیک داخلی و خارجی است. این معیار که برای بررسی میزان مصرف ترافیک است به‌ صورت شناور بین سایت‌های داخلی و سایت‌های خارجی تقسیم خواهد شد؛ اگر بخواهیم در این مورد مثال بزنیم باید گفت تماشای فیلم در فیلیمو به میزان یک‌دوم تماشای فیلم در وبسایت‌های خارجی است و تماشای فیلم در فیلیمو نصف حجم ترافیک کاربران را کم می‌کند. این مورد به همان تراقیک نیم بها در فیلیمو اشاره دارد.

فیلیمو در تلاش است تا با ارائه خدمات منصفانه و مناسب به کاربران خود که سرمایه‌ی آن است، آنها را راضی نگه دارد. تغییراتی که در شیوه محاسبه‌ی ترافیک مصرف شده برای تماشای فیلم و سریال در فیلیمو انجام شده قابل قبول است و با در نظر گرفتن کمترین آستانه مصرف منصفانه، مصرف ترافیک بسیاری از کاربران از این میزان عبور نخواهند کرد و بیشتر نخواهد شد. با وجود اینکه انجام این تغییرات برای فیلیمو هزینه بالایی داشته است اما سطح رضایت محتوایی کاربران را به دنبال داشته است.

لازم به ذکر است که خدماتی که شرکت‌های اینترنتی به کاربران خود ارائه می‌دهند براساس ترافیک مصرفی است. کاربران تنها وقتی مجبور باشند، هزینه اضافه پرداخت خواهند کرد یعنی زمانی که تمام حجم ترافیک داخلی و خارجی‌ خود را برای تماشای فیلم و سریال یا سایر کارهای اینترنتی مصرف کرده باشند.

بنابراین وقتی فیلیمو از ترافیک نیم بها استفاده می‌کند شما هزینه‌ی بیشتری هنگام استفاده از این پلتفرم متحمل نخواهید شد و نحوه کاهش مصرف حجم فیلیمو که به عنوان سوال مهمی در ذهن کاربران قرار گرفته است، همان بهره بردن از ترافیک نیم بهاست که در صورتی که هنگام کار با فیلیمو از VPN استفاده نکرده باشید برای شما لحاظ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

میزان مصرف اینترنت اسپاتیفای

میزان مصرف اینترنت سایت آپارات

میزان مصرف اینترنت فیلیمو چقدر است؟

میزان مصرف اینترنت فیلیمو ؛ راهکارهای کاهش مصرف حجم

امروزه با به وجود آمدن پلتفرم‌هایی که از طریق آنها می‌توان به صورت آنلاین به تماشای فیلم و سریال نشست علاوه بر راحتی در مشاهده‌ی فیلم مورد علاقه در هر زمان و مکانی دغدغه‌هایی نیز برای کاربران این پلتفرم‌ها ایجاد شده است. این دغدغه‌ی مهم که لازم است مورد بررسی قرار گیرد، میزان اینترنت و ترافیک مصرفی هنگام تماشای آنلاین فیلم یا همان استریم است.

اینکه برای مشاهده‌ی یک فیلم به صورت آنلاین چه مقدار اینترنت مصرف می‌شود و آیا این مصرف اینترنت عادلانه است ذهن بسیاری از کاربران را در سراسر دنیا به خود مشغول کرده است. مورد بعدی که برای کاربران مهم است سرعت اینترنت آنهاست؛ که آیا در صورتی که اینترنت آنها سرعت پایینی داشته باشد و پرسرعت نباشد باز هم می‌توانند به تماشای فیلم و سریال آنلاین بپردازند یا خیر.

یکی از پلتفرم‌هایی که برای مشاهده‌ی فیلم و سریال به صورت آنلاین استفاده می‌شود و محبوبیت بالایی نیز دارد، فیلیمو است. کاربرانی که از این پلتفرم استفاده می‌کنند با سوالاتی رو به رو هستند که مصرف اینترنت آنها در این پلتفرم به چه صورت است و آیا حجم مصرفی عادلانه است یا خیر.

البته همانگونه که در بالا اشاره شد فیلیمو خود اعلام کرده که ترافیک به صورت نیم بها برای کاربرانش محاسبه خواهد شد و ترافیک تمام بها نخواهد بود. این نحوه محاسبه به صورت عادلانه محاسبه خواهد شد. در مورد سرعت پایین اینترنت و مشاهده فیلم در این پلتفرم نیز تدابیری اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید:

میزان مصرف اینترنت کلش آو کلنز

میزان مصرف اینترنت اپلیکیشن شاد

بعد از انتخاب فیلم و شروع مشاهده آن کاربران می‌توانند کیفیت مورد نظر خود را انتخاب کنند. همچنین گزینه‌ای در لیست موجود است به نام AUTO که اگر این گزینه از سوی کاربران انتخاب شود، فیلیمو به صورت اتوماتیک سرعت اینترنت و کیفیت فیلم را تنظیم می‌کند.

استریم محتوا یا تماشای آنلاین فیلم موضوع مهمی است که روز به روز محبوبیت آن در میان تمامی کاربران در حال افزایش است؛ این سرویس برای کاربران بسیار محبوب است و همین باعث شده شرکت‌هایی که این خدمات را ارائه می‌دهند نیز افزایش یابند و هر روز نیز حجم بیشتری محتوای این چنینی به سرویس‌های مختلف موجود اضافه شود.

آیا استریم محتوا فقط به تماشای فیلم مربوط است؟ امروزه علاوه بر تماشای ویدیو، گوش دادن به موسیقی و اجرای بازی‌های ویدیویی نیز به‌صورت استریم در اختیار کاربران قرار گرفته که کیفیت‌های مختلفی نیز دارند.

آنگونه که گفته شده استریم محتوا حافظه دستگاه را اشغال نمی‌کند؛ اما داده‌هایی در حال دانلود شدن هستند که این پرسش را ایجاد می‌کند که استفاده از این سرویس چقدر در مصرف اینترنت دخالت دارد. برای اینکه خدمات استریم ارائه شود از تکنولوژی‌های مختلفی استفاده می‌کنند؛ برای مثال می‌توان به فشرده‌سازی محتوا اشاره داشت. اکنون می‌خواهیم حجم مصرفی فیلیمو و نحوه کاهش مصرف حجم فیلیمو را هنگام مشاهده فیلم و سریال بررسی کنیم.

سرویسی که فیلیمو از آن استفاده می‌کند شبیه به سرویس‌های استریم محتوای ویدیویی است که پلتفرم‌هایی چون نتفلیکس، هولو و آمازون پرایم از آن استفاده می‌کنند که سریال‌ها و فیلم‌های ایرانی و خارجی را در بر می‌گیرد. هم اکنون چهار کیفیت مختلف برای مشاهده محتوای ویدیویی در فیلیمو در دسترس است که میزان مصرف اینترنت فیلیمو در هر یک از موارد به شرح زیر است:

  • برای استریم محتوای ویدیویی در کمترین کیفیت: ۱۸۰ مگابایت‌ بر ساعت
  • برای استریم محتوای ویدیویی با کیفیت p480 : چیزی معادل 600 مگابایت‌ بر ساعت
  • برای استریم محتوای ویدیویی در کیفیت p720: چیزی معادل 1140 مگابایت‌ بر ساعت
  • برای استریم محتوای ویدیویی در کیفیت p1080: چیزی معادل 1400 مگابایت‌ بر ساعت

بیشتر بخوانید:

میزان مصرف اینترنت کلاب هاوس

بررسی میزان مصرف اینترنت روبیکا

نحوه کاهش مصرف حجم فیلیمو

آنگونه که فیلیمو خود اعلام کرده است ترافیک رایگان را که قبلا برای تعدادی از اپراتورها لحاظ کرده بود دیگر حذف شده و ترافیک برای کاربران این پلتفرم جذاب به صورت نیم بها محاصبه می‌شود. البته تمامی کاربرانی که می‌خواهند از طریق این پلتفرم به تماشای آنلاین فیلم و سریال مورد علاقه خود بپردازند لازم است در ابتدا در این پلتفرم ثبت نام کنند و در ادامه بعد از ثبت نام نسبت به خرید اشتراک مورد نظر خود که می‌تواند یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه باشد اقدام کنند و در ادامه هزینه لازم را پرداخت کنند.

بعد از انجام این مراحل ترافیک و حجم مصرفی اینترنت در این پلتفرم برای تمامی کاربران به صورت نیم بها خواهد بود. البته در صورتی که کاربران برای دستیابی به این پلتفرم و تماشای فیلم و سریال از طریق آن از VPN استفاده کنند، ترافیک آنها دیگر به صورت نیم بها محاسبه نخواهد شد و به صورت تمام بها خواهد بود. پس هنگام استفاده از این پلتفرم مراقب باشید که VPN شما خاموش باشد تا حجم بیشتری مصرف نشود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص میزان مصرف اینترنت فیلیمو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (27 نظر)

    دوستان اینجور که از پیامهاتون مشخصه این اپلیکیشن خصولتی که دست همین اقازاده است حتما اینم دزد و کلاهبرداره….. خواهش میکنم پولتون و برای اینا خرج نکنین…. سایتهای ایرانی در خارج از کشور هست رایگان میتونین فیلم دانلود کنین… فیلتر شکن هم سایفون رایگان استفاده کنین و هزینه ندین… من استفاده میکنم راضی ام….. فقط این کثافتا سرعتش و کم کردن… ولی همین که بدونه سانسوره وهر فیلمی و بخوام داره برام کافیه

    پاسخ

    من از اینترنت ایرانسل استفاده میکنم ، وقتی می‌خوام فیلم ببینم میزنه تماشای رایگان ایرانسلی اما وقتی فیلم رو پخش میکنم می‌نویسه حجم اینترنت شما تمام بها محاسبه میشود
    خیلی مزخرفه اینجوری

    پاسخ

    سلام اقا نزنید هیچ فرقی با اینترنت ازاد نداره این کار دست تو جیب مردم بردنه لعنت بر پدر مادر مجری و مدیر و ارائه دهنده فیلیمو هر کسی که باعث سو استفاده از اعتماد مردمه واقعا دزدین لعنت بهتون

    پاسخ

    مصرف اینترنت فوق العاده بالاست،نمیدونم چجوری حساب کردید. هفت گیگ نت داشتم یک قسمت از صداتو را دیدم گوشیم آلارم دو گیگ مصرف را داد ،هرچی نگاه کردم به حجم متوجه نشدم،فقط فهمیدم راه راست جواب نمیده،باید بریم از تلگرام بگیریم

    پاسخ

    خدا لعنتتون کنه دزدای کثیف
    ۱۲گیگ داشتم دو تا فیلم یه ساعته نگا کردم ۷گیگ مصرف شد
    اشتراکم گرفته بود
    حرومتون انشالا خرج دوا درمونتون بشه

    پاسخ

    سلام خسته نباشید
    اگه ما بخوایم اشتراک بخریم بازم برای دیدن فیلم ها اینترنت مصرف میشه؟ اینم که همون میشه باز/:

    پاسخ

    یعنی‌‌..فقط‌بخاطر‌بدآموزی‌جلوبچه‌هایاخانومها‌..رک‌اسم‌نمیارم‌..یعنی؟؟؟؟تو؟؟؟ناموستون‌.که‌روزروشن‌دزدی‌میکنید‌وچون‌مملکت‌بی‌صاحبه‌جوابگوی‌کسی‌نیستین‌وبا؟؟؟تمام‌میگین‌نصف‌‌‌ازخارجیهاازرون‌ترمیفته‌شماکه‌راست‌میگین‌؟؟؟کش‌ها‌‌کدوم‌؟؟؟واسه‌یه‌فیلم‌سینمایی‌۳گیگ‌نت‌کم‌میکنه‌همراه‌بااشتراک‌‌‌‌فقط‌اینوبدونید‌این‌پولهارومیبرین‌میدین‌همسریادختریاپسرتون‌میخوره‌وچون‌خاصیت‌این‌پولهاس‌که‌طبع‌گرم‌داره‌و‌فرداروزی‌میبینید‌که‌‌مونث‌ومذکر‌نروماده‌‌ازشدت‌گرمی‌‌رفتن‌زیر‌کولر‌‌اونم‌چه‌کولری‌‌چنان‌خنک‌میکنه‌که‌‌عرق‌سرد‌به‌تنش‌میشینه‌..حالاخوددانید

    پاسخ

    واقعاً خودم خجالت کشیدم که اشتراک گرفتم .
    اینقدر راحت دروغ میگن و دزدی میکنم که ما باید خجالت بکشیم که بهشون اعتماد میکنیم.
    فیلیمو هم شاهدزده و خیلی خیلی کثیف هستن

    پاسخ

    هزار به هزار پولی که الکی دادم اشتراک خریدم حرومه و متاسفم که اینقدر راحت دزدی میکنید!

    پاسخ

    دروغ میگن کل نت رومیبره دزدای بدبخت

    پاسخ

    متاسفانه نه ایرانسل پاسخگوست و نه فیلیمو .
    با توجه به داشتن اشتراک فیلیمو اینترنت من تمام بها محاسبه می شود و با توجه به پیگیری های مختلف نه اپراتور و نه شرکت فیلیمو پاسخگو نیستند و تنمها کسیکه که متضرر می شود کاربر است.
    کلی مکاتبه و تماس با ایرانسل و فیلیمو و سامانه 195 داشته ام .

    پاسخ

    واقعا دزدین کل این مملکت همه چیش غیر قانونیه ولی دزدی شما باید قانونی باشه تلگرام کمیاب ترین فیلم های جهان و رایگان میزاره بعد واسه ۴تا فیلم در پیت ایرانی باید انقدر هزینه کرد من نمیفهمم این اشتراک دقیقا چیه پس حداقل نیم بها باشه ، واسه ios هم که دوباره باید به دزدهایی مثل خودتون حق استراک بدی که بتونی اپ و داشته باشی

    پاسخ

    سلام دوست عزیز ، شما میتونی از نسخه وب این اپ استفاده کنید لازم نیست خود اپ رو حتما داشته باشید .

    پاسخ

    منم اشتراک یک‌ماهه گرفتم اما مصرف حجم اینترنت کم نشد، درواقع خریدن اشتراک با نخریدنش هیچ تاثیری در مصرف حجم اینترنت نداره

    پاسخ

    سلام درود خدمت دوستان من واقعا متاسفم که تو این مملکت اینقدر راحت میزارن شرکت های کلاه بردای امثال این شرکت فعالیت داشته باشند حیف و صد حیف از خرید اشتراک و هزینه ای که برای این شرکت کردم

    پاسخ

    یعنی اشغاله هچمفت نمیارزه برین از سایت ها دانلود کنید بیشتر میارزه هم از اشتراک پول میزنن هم از نت

    پاسخ

    خوب شد نظرات رو خوندم.میدونستم اینا هم دزدن.میخاستم اشتراک بگیرم که منصرف شدم.

    پاسخ

    واقعا متاسفم براتون
    اول میگید رایگان حالا که اشتراک گرفتیم از نت خودمون خرج میشه
    خوب چه کاریه که اشتراک بگیریم با اون اشتراک میشه کلی فیلم دانلود کرد
    واقعا بیشرفیه

    پاسخ

    قبلا حجم خیلی کمتری مصرف میشد اما الان به طرز سرسام آوری مصرف اینترنت در فیلیمو بالا رفته و این اصلا منصفانه نیست کاش مسئولین ومدیران این پلتفرم فکری بکنن برای این موضوع

    پاسخ

    فیلیمو با کلی تبلیغات ادمو ترغیب میکنه به خرید اشتراک با مصرف نیم بها الان که یه ذره کارشون گرفته هوا برشون داشته میگن ما نگفتیم ماهی 100 تومن بدی مصرفشم از دانلود غیر رسمی ببشتر باشه . مگه دیوونه شدم . متاسفانه دارن کلاه برداری میکنن.وقتی کاربرا صفر شدن اون وقت دوباره میاد میگه اینترنت هیچ بها.ایرانه دیگه همه دروغ میگن

    پاسخ

    چطوری میشه اشتراک میگیریم بازم نتمون میره.خوب قرار باشه نت مصرف شه مگه مجبوریم اشتراک بگیریم؟من چند روز پیش اشتراک گرفتم فکر کردم دیگه از نتم مصرف نمیشه.امروز دیدم کلا بسته نتم تموم شده!!!در اینکه دیگه اشتراک نمیگیرم هیچ شکی نیست اما واقعا مسئولای این برنامه با خودشون چی فکر کردن؟خوب از یه جا دیگه دان میکنیم فیلمو عاشق چشم و ابروی شما نیستیم که بسته میگیریم

    پاسخ

    خدایی خودت خسته نشدی؟ چقد ی جملرو تکرار میکنی

    پاسخ

    من امروز 2گیگ اینترنت گرفتم جوکر رو نگاه کردم بعد اتمام جوکر 80درصد نتم رفت بااینکه اشتراک داشتم نت برام نیم بها نبود اگه اینجوریه چرا دروغ میگن که نیم بهاست من که دیگه اشتراک نمی‌گیرم بریم از تلگرام دان کنیم خیلی کمتر نت مصرف میشه
    همین کارا رو میکنید همه میرن غیر مجاز دان میکنم

    پاسخ

    سلام
    آخرش نفهمیدیم راهکار کاهش مصرف اینترنت چیه فقط واضحات رو توضیح داده وتکراری اگر راهکار ندارید الکی وقت مردم رو نگیرید

    پاسخ

    متاسفانه فیلیمو نقض قانون کرده . سه ماه قبل نوشته بود ترافیک اپراتورها در صورت خرید اشتراک نیم بها هستش و من اشتراک یک ساله خریدم . چند وقته می بینم ترافیک اینترنتم سریع تموم میشه اومدم از پشتیبانی سوال کردم گفت ما کی گفتیم نیم بها هستش . سایت رو دیدم تغییر دادن و نوشتن ما تضمین نمی دیم نیم بها باشه . یعنی یک سال اشتراک و چند صد هزار تومنی که دادم همه حیف شد . فقط چون بچه هام راحت باشن از حقوق بهمن ماهم چند صد هزار تومن دادم اشتراک خریدم که ارزون در بیاد

    پاسخ

    سلام
    فیلم خیلی مصرف اینترنت بالایی داره
    بری اشتراک بگیری باز هم آنقدر نت ببره منصفانه نیست واقعا

    پاسخ

    اگه همون تایم که تو فیلیمو هستیم بریم اینیستا بچرخیم کمتر از فیلیمو نت میبره

    پاسخ