;
coinex

سکانس نگار جواهریان و اشکان خطیبی در سریال خاتون [+فیلم]

اخیرا سکانس نگار جواهریان و اشکان خطیبی در سریال خاتون خبرساز شده است. در ادامه برای مشاهده این قسمت جنجالی با تکراتو همراه باشید.

جدیدترین محصول نماوا، خاتون، به کارگردانی تینا پاکروان و تهیه کنندگی علی اسدزاده است. این سریال توانسته به خوبی مخاطبان را به خود جذب کند و بینندگان زیادی را به پای خود بنشاند.

با این حال، در این مدت چندین بار صحنه سانسور شده سریال خاتون و همینطور برخی صحنه‌های سانیسور نشده سوژه کاربران فضای مجازی شده است. در این سکانس اشکان خطیبی در حالت مستی قصد تعرض به همسرش نگار جواهریان را در سریال خاتون دارد.

سکانس نگار جواهریان و اشکان خطیبی در سریال خاتون

سریال خاتون را می‌توان یکی از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی دانست که در ژانر درام تاریخی عاشقانه ساخته شده است و بعد از پخش جدیدترین قسمت آن، سکانس +18 نگار جواهریان و اشکان خطیبی سانسور نشده در فضای مجازی بین مردم دست به دست می‌شود.

البته قبلا در این سریال شاهد صحنه سانسور شده بوده ایم و در قسمت‌های پیشین، برای سانسور پاهای نگار جواهریان از یک گیاه گرافیکی به شکل مضحکی استفاده شده بود.

قسمت اول این فیلم روایتی در بستر یک  با خلاقیت‌های منحصر به فرد داشت که نشان از هوش بالای پاکروان دارد. او با در نظر داشتن مناسبات بی افراد نظامی، رابطه این اشخاص با خانواده‌های خود و تابوهای آن دوران، از دوگانگی خیر و شر مطلق دور می‌شود.

به طور مثال در رابطه بین خاتون (نگار جواهریان) و شیرزاد (اشکان خطیبی)‌، با اینکه شیرزاد یک مرد نظامی است و دارای روحیات خشک و جدی‌ای اما کاملا منفی نیست و عشقش به همسرش شخصیت او را خاکستری می‌کند.

سکانس نگار جواهریان و اشکان خطیبی در سریال خاتون
سکانس +18 نگار جواهریان و اشکان خطیبی / انتشار سکانس نگار جواهریان و اشکان خطیبی در سریال خاتون / فیلم سکانس نگار جواهریان و اشکان خطیبی در سریال خاتون

از آن سو خاتون هم به‌عنوان یک زن آزادی طلب که به اهداف خود بیشتر از هر چیز دیگری فکر می‌کند کاملا مثبت نیست و خودخواهی و انفعالش او را به سوی خاکستری بودن می‌برد.

تینا پاکروان که تجربه کار با کارگردانانی مثل بیضایی و کیمیایی دارد توانسته از آن‌ها بیاموزد و موفق به خلق دیالوگ‌های سرزنده و درستی گردد. مثل دیالوگی که بین خاتون و شیرزاد درباره اسم دخترشان پیش می‌آید یا مانیفست‌های وطن پرستانه که در کتاب‌فروشی بین شخصیت‌ها اتفاق می‌افتد.

این جنس دیالوگ‌نویسی علاوه بر ارزش‌گذاری به مخاطب، نشان می‌دهد که با اثری فراتر از واقعیت‌های موجود (هایپررئال) روبرو هستیم که به خوبی ردپایش را در سکانس ابتدایی می‌بینید: پر کردن اسلحه و رودستی که نمونه‌اش در سریال‌های ایرانی خیلی کم دیده شده است و به ما اطلاع می‌دهد با وجود این‌ که ذکر شده است که براساس داستان واقعی است ولی اولویت ترسیم واقعیت نیست و هدف دراماتیزه کردن آن است.

بازیگران این سریال شامل نگار جواهریان، اشکان خطیبی، شبنم مقدمی، مهران مدیری، بابک حمیدیان، پژمان بازغی و ستاره پسیانی هستند. اما در ادامه می‌توانید صحنه سانسور شده سریال خاتون را تماشا کنید.

 

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص سکانس نگار جواهریان و اشکان خطیبی در سریال خاتون چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر