;
coinex

پخش زنده رئال‌ مادرید سلتاویگو 21 شهریور 1400 [هفته چهارم لالیگا]

با پخش زنده رئال‌ مادرید سلتاویگو 21 شهریور 1400 با ما باشید. کهکشانی‌ها در قالب هفته چهارم لالیگا امشب، از ساعت 23:30 در سانتیاگو برنابئو به مصاف سلتاویگو می‌روند.

رئالی‌ها با پیروزی در مقابل آلاوس، رئال بتیس و تساوی 3_3 در دیدار با لوانته، هم اکنون در صدر جدول لالیگا قرار دارند. وینیسوس جونیور بازیکن جوان کهکشانی‌ها در این فصل 3 گل از 8 گل تیمش را به ثمر رسانده است و برترین گلزن رئال محسوب می‌شود.

گرت بیل که فصل گذشته به‌صورت قرضی در تاتنهام توپ می‌زد؛ هفته قبل، در بازی بین تیم‌های ولز و بلغارستان هر سه گل تیمش را به ثمر رساند. با هت‌تریک بیل در این بازی، به نظر می‌رسد این بازیکن کم‌کم به فرم ایده‌آل خود باز می‌گردد. هرچند هواداران رئال در ابتدای فصل مایل به بازگشت این بازیکن نبودند. در ادامه، با پخش زنده رئال‌ مادرید و سلتاویگو 21 شهریور 1400 ما را همراهی کنید.

پخش زنده رئال‌ مادرید سلتاویگو 21 شهریور 1400

پخش زنده رئال ‌مادرید سلتاویگو 21 شهریور 1400
ساعت پخش فوتبال رئال ‌مادرید سلتاویگو 21 شهریور 1400 / ساعت پخش رئال ‌مادرید سلتاویگو 21 شهریور 1400

عملکرد گرت بیل و ادن هازارد بسیار مورد انتقاد هواداران رئال قرار گرفته بود. رئالی‌ها معتقدند که با توجه ‌به بودجه‌ای که صرف خرید و دستمزد این بازیکنان شده است آن ها نتوانستند به‌خوبی انتظارات را برآورده کنند و نمایش خوبی از خود ارائه دهند. بیل در این فصل تاکنون توانسته یک گل برای رئال به ثمر برساند.

با توجه به عملکرد این بازیکنان در بازی‌های ملی، می‌توان خوش‌بین بود که آن ها زیر نظر کارلو آنجلوتی بتوانند در این فصل دوباره احیا شوند. سلتاویگو مسابقات این فصل لالیگا را با شکست در مقابل اتلتیکو مادرید آغاز نمود و اکنون با دو باخت و یک تساوی در رده هجدهم جدول قرار دارد. برای تماشای پخش زنده رئال‌ مادرید و سلتاویگو 21 شهریور 1400 لینک‌های زیر را دنبال نمایید.

نکته: لینک‌ها سالم و تست شده هستند. لطفا پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده فوتبال رئال مادرید سلتاویگو 21 شهریور 1400 از بین اسپورت عربی (BeIN Sport 1 Premium)

پخش زنده رئال ‌مادرید سلتاویگو 21 شهریور 1400
ساعت پخش رئال ‌مادرید سلتاویگو 21 شهریور 1400 / ساعت پخش فوتبال رئال ‌مادرید سلتاویگو 21 شهریور 1400

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد پخش زنده رئال‌ مادرید سلتاویگو 21 شهریور 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر