coinex
راهنمای خرید تکراتو

دانلود رایگان قسمت 10 سریال علیرضا دوبله فارسی

یکی از جدیدترین سریال‌های ترکی که طرفدارن بسیار زیادی دارد، سریال علیرضا است. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 10 سریال علیرضا دوبله فارسی با تکراتو همراه باشید.

اگر بخواهیم یکی از بهترین سریال‌های ترکی در ژانر اکشن را معرفی کنیم می‌توانیم به سریال علیرضا اشاره کنیم. این سریال دیدنی به کارگردانی رجایی کاراگوز و نویسنده محبوب اوزان آک‌سونگور ساخته شده است.

اگر از علاقمندان سریال‌های اکشن هستید این سریال دوست داشتنی را از دست ندهید. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 10 سریال علیرضا دوبله فارسی با تکراتو همراه باشید.

دانلود رایگان قسمت 10 سریال علیرضا دوبله فارسی

این سریال داستان زندگی یک راننده تاکسی به نام علیرضا را روایت می‌کند که وضع مالی آنچنان خوبی ندارد و مجبور است امورات زندگی‌اش را به وسیله تاکسی‌اش فراهم کند.

سریال ترکی دردسرساز یکی از سریال‌های اکشن و درام محبوب است که با داشتن داستانی جذاب و گیرا، نظر بینندگان را به خود جلب کرده است. در این سریال بازیگرانی همچون آیچا آیشین توران، تولگا ساریتاش، احمد ممتاز تایلان نقش افرینی کرده‌اند.

هالیده نقش مقابل علیرضاست که با پسری زورگو و ثروتمند دوست است که برای به دست آوردن او حاضر به انجام هرکاری می‌شود. البته هالیده یک دکتر است.

این دو طی یک اتفاق ناگهانی باهم آشنا می‌شوند و همین آشنایی باعث رقم خورد اتفاقات بد در داستان می‌شود. دوست پسر هالیده ک فردی مریض و روانی است وقتی متوجه آشنایی این دو می‌شود به سراغ علیرضا می‌رود و یک درگیری بزرگ را می‌اندازد.

دانلود رایگان قسمت 10 سریال علیرضا دوبله فارسی
دانلود علیرضا قسمت 10 / دانلود قسمت دهم سریال علیرضا / دانلود سریال ترکی علیرضا با دوبله فارسی / سریال دردسر ساز / سریال ترکی Ariza

هالیده پس از این درگیری از علیرضا می‌خواهد که برای چند روز از شهر دور شود تا از دست دوست پسرش در امان باشد. اما علیرضا حرف‌های هالیده را ناشنیده می‌گیرد و در شب عروسی خواهرش شرکت می‌کند که به اتفاقات ناراحت کننده‌ای ختم می شود.

اگر شما از علاقه‌مندان به سریال های ترکیه‌ای با ژانر اکشن و درام هستید دانلود سریال Ariza قسمت 10 دوبله شده را از دست ندهید. در مجموعه علیرضا شما از دیدن لحظات اکشن به وجد می‌آیید و از تماشای داستانی خاص لذت می برید، و درواقع گذر زمان را حس نمی‌کنید.

شما می‌توانید در ادامه به لینک دانلود قسمت 10 سریال علیرضا دسترسی داشته باشید. همینطور علاوه برلینک دانلود قسمت 10 سریال علیرضا ، برای اطلاع از دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. در ادامه، می‌توانید قسمت 10 علیرضا را دانلود کنید. برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 8 سریال علیرضا دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 9 سریال علیرضا دوبله فارسی

دانلود علیرضا قسمت دهم دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 10 سریال علیرضا دوبله فارسی
دانلود علیرضا قسمت 10 / دانلود قسمت دهم سریال علیرضا / دانلود سریال ترکی علیرضا با دوبله فارسی / سریال دردسر ساز
  • نام اصلی: سریال ترکی Ariza
  • زمان پخش: روزهای جمعه ساعت ۱۹
  • پخش از: شبکه ام‌بی‌سی پرشیا
  • ژانر: درام، اکشن، خانوادگی
  • کارگردان: رجایی کاراگوز
  • نویسنده: اوزان آک‌سونگور
  • بازیگران: آیچا آیشین توران، تولگا ساریتاش، احمد ممتاز تایلان

 دانلود قسمت دهم سریال علیرضا با کیفیت 240p از تلگرام

 دانلود قسمت دهم سریال علیرضا با کیفیت 480p از تلگرام

فایل‌ها پس از پخش سریال به کانال تلگرام اضافه می‌شوند

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 10 سریال علیرضا دوبله فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر