;
coinex

سامسونگ به فکر اضافه کردن دوربین به قلم S Pen است

سامسونگ به فکر اضافه کردن دوربین به قلم S Pen است. اطلاعات جدید نشان می‌دهد که این فناوری جدید قرار است به زودی افزوده شود.

این فناوری جدید در قلم s pen قرار است به کاربران در عکس گرفتن بهتر کمک کند و امکانات عکاسی سامسونگ را ارتقا بخشد. کمپانی سامسونگ در تلاش است گوشی طراحی کند تا یکی از خاص‌ترین و بهترین گوشی‌های بازار باشد. در ادامه توضیحات بیشتری دربازه این فناوری جدید ارائه می‌دهیم. با تکراتو همراه باشید.

سامسونگ به فکر اضافه کردن دوربین به قلم S Pen است

این فناوری جدید با عنوان «دوربین قابل حمل و جداشدنی» نشان‌دهنده نحوه ادغام دوربین با قلم S Pen است. موبایل موجود در این پتنت طراحی عادی دارد، تاشو نیست و فاقد دوربین سلفی است.

گویا به جای دوربی سلفی قرار است از یک فناوری مغناطیسی استفاده شود تا قلم به دوربین بچسبد و در هنگام نیاز به دوربین سلفی، دارای عملکردی مثل دوربین پاپ آپ باشد.

قلم S Pen در این طراحی جدید، پهن‌تر و ضخیم‌تر از قلم‌های معمولی است که شکل استوانه‌ای طوری دارند. لازم به ذکر است برای استفاده از دوربین این قلم هم حتما نباید آن را از دستگاه جدا نموده و می‌تواند مثل یک دوربین سلفی پاپ آپ باشد.

سامسونگ به فکر اضافه کردن دوربین به قلم S Pen است

البته سامسونگ طرح احتمالی دیگری را نیز ارائه کرده که ایده ادغام همه دوربین‌های یک گوشی با قلم را است. در تصاویر این طرح، گوشی بدون ماژول دوربین را می‌بینیم که قلم S Pen وظیفه آن را انجام را می‌دهد. در این طرح نیز قلم و دوربین آن به سادگی جدا شده و جابجا می‌شوند.

سامسونگ که از بزرگترین تولیدکنندگان موبایل است همچنان به ارائه قلم‌ در سری گوشی‌های پرچمدار خود علاقمند است. ادغام یک دوربین در قلم به این امکان را به او می‌دهد تا علاوه بر ارائه روش‌های بیشتری برای عکاسی، برخی مشکلات مربوط به دوربین زیر نمایشگر را هم برطرف کند.

گوشی گلکسی زد فولد ۳ که به تازگی معرفی شده، دارا قلم S Pen و دوربین زیر نمایشگر است اما دوربین آن هم سطح با دوربین‌های استاندارد از لحاظ کیفی نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اضافه کردن دوربین به قلم S Pen چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر