coinex
راهنمای خرید تکراتو

بهترین بازیگران چینی زن و مرد 2021 ؛ معروف ترین، زیباترین و جذاب ترین

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین بازیگران چینی زن و مرد 2021 بپردازیم. با مطالعه این مقاله شما با معروف ترین بازیگر های چینی آشنا خواهید شد.

همانطور که می‌دانید کشور چین در همه زمینه‌ها فعال بوده و این فعالیت‌ها اخیرا تا صنعت فیلمسازی نیز پیش رفته است به طوری که چین فیلم‌ها و سریال‌های خوبی را عرضه می‌کند. به تازگی مشخص شده که بازیگران چینی نه تنها بسیار جذاب و معروف بوده‌اند بلکه از استعدادهای بازیگری بالایی نیز برخوردار هستند اگرچه که این موضوع تا چندین سال پیش مطرح نبود.

حتما شما نیز زمانی که سریالی را تماشا می‌کنید برایتان جالب است تا بازیگران سریال مورد نظر خود را بشناسید و اطلاعاتی درباره آن‌ها به دست آورید، حتی در برخی مواقع گوشی خود را برداشته و اسامی آنها را چک می‌کنید. در این مقاله لیستی از بهترین بازیگران چینی زن و مرد 2021 در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

با مطالعه این مقاله اسامی‌ای از بازیگران جذاب زن و مرد چینی را که در سریال‌ها و فیلم‌های مختلف نقش آفرینی کرده‌اند را مشاهده خواهید کرد. نام این بازیگرها با استفاده از رای گیری مردم فهرست شده‌اند. در ادامه با بهترین بازیگران چینی زن و مرد 2021 همراه تکراتو باشید.

بهترین بازیگران چینی زن و مرد 2021

همانطور که در جریان هستید بازیگران در یک سریال یا فیلم تاثیر بسزایی در عملکرد آن‌ها دارند به طوری که اغلب کارگردانان و فیلم‌سازان دقت قابل توجهی در انتخاب بازیگران فیلم یا سریال خود می‌کنند. هرچند که سلایق و نظرات هر شخصی با شخص دیگر متفاوت است اما یک سری معیارهای مشترک برای زیبایی انتخاب شده است.

زیبا ترین زنان جهان را در نظر بگیرید ممکن است با خود فکر کرده باشید که چه چیزی در آن‌ها وجود داشته که آن‌ها را جذاب می‌کند، رنگ پوست؟ اندام زیبا؟ شخصیت و رفتار؟ زیبایی ظاهری؟ باید گفت اگرچه که این موارد از اهمیت زیادی برخورداراند اما هر کسی نظر متفاوتی دارد به همین دلیل می‌توان گفت زیبایی و جذابیت هردو نسبی هستند.

یا به طور مثال جذاب ترین مردان جهان را در نظر بگیرید، چه چیزی موجب شده تا به عنوان افرادی جذاب در نظر گرفته بشوند؟ هرچند که برخی ویژگی‌های زیبایی را می‌توان به برخی از افراد نسبت داد و آن‌ها را جذاب دانست اما به جز زیبایی ظاهری حتی کاری که یک شخصی انجام می‌دهد نیز می‌تواند موجب جذابیت او شود.

به همین دلیل بازیگران زن و مرد به جز زیبایی ظاهری خود می‌توانند با جدی گرفتن نقش خود و در نظر گرفتن آن به عنوان جزوی از وجود در نظر ما جذاب دیده بشوند. با وجود این موضوعات، برخی معیارهای زیبایی‌ از نظر اکثر مردم تایید شده و به قول معروف می‌توان گفت عامه پسند هستند.

در واقع سایت‌های بسیار زیادی با استفاده از نظر سنجی‌ها یا ابزارهای دیگر سلایق مردم جهان را ثبت می‌کنند. در این لیستی که در ادامه در اختیار شما قرار می‌گیرد بهترین بازیگران چینی زن و مرد 2021 را طبقه بندی کرده‌ایم. با توجه به این لیست می‌توانید اطلاعات به خصوصی در ارتباط با جذاب ترین بازیگران مرد چینی و همچنین زیباترین بازیگران زن چینی به دست آورید.

علاوه بر آن، با استفاده از لیست بهترین بازیگران چینی زن و مرد 2021 می‌توانید بهترین فیلم‌ها و سریال‌های چینی مورد نظر خود را که این افراد در آن ایفای نقش کرده‌اند را ابتدا شناخته و سپس تماشا کنید و از آن‌ها لذت ببرید. در ادامه ابتدا به جذاب ترین بازیگران مرد چینی و سپس به زیباترین بازیگران زن چینی می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: جین سه یون (Jin se yeon)

شیائو ژان (XIAO Zhan)

بهترین بازیگران چینی زن و مرد 2021
بهترین بازیگر مرد چینی

در هر لیستی از بازیگران چینی با هر عنوانی نام شیائو ژان جزو نفرات اول لیست دیده می‌شود همچنین در نظر خیلی از طرفداران او به عنوان بهترین بازیگر مرد چینی شناخته شده است. شیائو ژان، به عنوان یکی از خوش چهره‌ترین بازیگران و خوانندگان چینی معرفی شده به طوری که عکس‌ها و پسترهای او در کشور چین بر روی فروشگاه‌ها و رستوران‌ها دیده می‌شود.

این بازیگر و خواننده مطرح چین در 5 اکتبر 1991 متولد شده و در حال حاضر 29 سال سن دارد. شیائو ژان حرفه خوانندگی خود را به عنوان عضوی از گروه ایکس ناین شروع کرده و همچنین حرفه بازیگری خود را با بازی در درامی با عنوان سوپر استار آکادمی در سال 2016 آغاز کرده است.

شیائو ژان، در سال‌های بعد در سریال‌های مختلفی از جمله اوه امپراطور من و گرگ بازی کرده است. او شهرت خود را بیشتر در سریال بی‌وقفه که در کنار وانگ ییبو نقش آفرینی کرده، به دست آورده است. در حوزه خوانندگی تک آهنگ او با نام Spot Light بیش از 25 میلیون دلار فروش داشته و رکورد پرفروش‌ترین آلبوم دیجیتال در 24 ساعت را در گینس ثبت کرده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال موش (Mouse 2021)

هوانگ زیتائو (Huang Zitao)

بهترین بازیگران چینی زن و مرد 2021
بهترین بازیگر مرد چینی

هوانگ زیتائو یک بازیگر، خواننده، ترانه سرا و رپر چینی است که در 2 می 1993 متولد شده و در حال حاضر 27 سال سن دارد. شهرت وی جهانی شده به طوری که از بازیگران و خوانندگان مطرح دنیا شناخته می‌شود. برخی از افراد او را به عنوان بهترین بازیگر مرد چینی نیز خطاب می‌کنند.

از دیگر دلایلی که هوانگ زیتائو به عنوان محبوب ترین بازیگر چینی در سال 2021 شناخته شده می‌توان به این اشاره کرد که وی عضو سابق گروه کره‌ای اکسو بوده است. او اولین آهنگ خود را در مینی آلبوم TAO در سال 2015 منتشر کرد. از همان زمان به بعد طرفداران وی را با نام زد تائو شناخته‌اند.

هوانگ به عنوان یک بازیگر اولین نقش خود را در فیلم عاشقانه تو آفتاب منی انجام داد. تائو بعدها با بازی در نقش اصلی فیلم و سریال مذاکره و درخشان‌ترین ستاره در آسمان معروف شد. هوانگ در لیست 100 سلبریتی برتر چینی در مجله فوربز سال 2017 نفر 25ام، در سال 2019 نفر 35ام و در سال 2020 نفر 37ام بوده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال تاکسی درایور (Taxi Driver 2021)

لو هان(Lu Han)

بهترین بازیگران چینی زن و مرد 2021
محبوب ترین بازیگر چینی در سال 2021

لو هان نیز از بازیگران چینی معروف بوده که در لیست بهترین بازیگران چینی زن و مرد 2021 جای می‌گیرد. او در 20 آوریل 1990 متولد شده و 31 سال سن دارد. لو هان نیز مانند هوانگ زیتائو عضو سابق گروه کره‌ای اکسو بوده است. در سال 2014 وی توسط رادیو ملی چین به عنوان یکی از معروف ترین بازیگر های چینی انتخاب شد.

لو هان در مجله فوربز مقام دوم لیست، با عنوان پردرآمدترین بازیگران چینی را به خود اختصاص داد به این دلیل که درآمد لو هان در سال 2020 نزدیک به 185 هزار دلار تخمین زده شده است. او در ابتدا شهرت خود را با بازی در فیلم باری دیگر 20 سالگی به دست آورد. لو هان در سال 2015 برای اولین بار آلبوم سولوی خود را با عنوان reloaded منتشر کرد.

با این همه موفقیت، او هم اکنون از جذاب ترین بازیگران مرد چینی است. اولین سریال تلوزیونی‌ای که لو هان در آن نقش آفرینی کرده جنگجوی سرنوشت نام دارد همچنین از دیگر فیلم‌های سینمایی که او در آن‌ها ایفای نقش کرده است، می‌توان به شاهد در 2015 و مهاجران زمان در سال 2016 اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:  بازیگران سریال وینچنزو (Vincenzo 2021)

یانگ یانگ (Yang Yang)

بهترین بازیگران چینی زن و مرد 2021
محبوب ترین بازیگر چینی در سال 2021

یانگ یانگ یک بازگر و مدل چینی است. وی در 9 سپتامبر 1991 متولد شده و 30 سال سن دارد. در لیست 100 بازیگر برتر مجله فوربز وی در سال 2017 نفر پنجم لیست در سال 2019 نفر 27ام و در سال 2020 نفر 44ام بوده است. یانگ یانگ در حال حاضر از معروف ترین بازیگر های چینی یه شمار می‌رود.

یانگ یانگ شهرت خود را با استفاده از بازی در سریال عشق 020 به دست آورده است بعلاوه، او در درام‌های تلوزیونی مختلفی از جمله رویای عمارت‌های قرمز، معبد گمشده، دختر گردباد، دنیای رزمی و آواتار پادشاه بازی کرده است. از سریال‌های جدید یانگ یانگ می‌توان به تو افتخار منی در سال 2021 اشاره کرد.

یانگ یانگ در حال حاضر مجرد بوده و به همراه خانواده خود در شانگهای چین زندگی می‌کند. او به دلیل چهره جذاب و بامزه، مدل مو و استایل رقص خود نه تنها در بین طرفداران خانم معروف بوده بلکه در بین آقایان نیز شهرت زیادی پیدا کرده است. برخی از طرفداران او یانگ یانگ را به عنوان بهترین بازیگر مرد چینی می‌شناسند.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی دیگو مارادونا 

وانگ ییبو (WANG Yibo)

بهترین بازیگران چینی زن و مرد 2021
بهترین بازیگران چینی زن و مرد 2021

وانگ ییبو یک بازیگر، خواننده رپ، رقاص و مجری برنامه‌های مختلف چینی است. وی از سوی دولت چین به عنوان سفیر المپیک زمستانی و پارالمپیک 2020 پکن منصوب شده است. وی به دو زبان چینی و کره‌ای مسلط بوده و فعالیت خود را به عنوان یکی از پسرهای گروه چینی-کره‌ای Uniq آغاز کرده است.

وانگ ییبو پس از آن در سال 2016 مجری برنامه چینی Day Day Up بوده و در سال 2019 در سریال بی‌وقفه بازی کرده است. او در حیطه رقص از استعدادهای بی‌نظیری برخوردار بوده به طوری که در سال 2018 به عنوان مربی رقص در مسابقه Produce 101 شرکت کرده و در استریت دنس 3 چین به عنوان کاپیتان تیم با رقص خود روی مخاطبان تاثیر بسزایی گذاشته است.

وانگ در جدیدترین مراسم اهدای جوایز Weibo به مدت دو سال متوالی جایزه جذاب‌ترین چهره سال را دریافت کرده است. همه این ویژگی‌ها موجب شده که وانگ ییبو در لیست بهترین بازیگران چینی زن و مرد 2021 قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های کره ای 2021

دنگ لون (Deng Lun)

بهترین بازیگران چینی زن و مرد 2021

دنگ لون از بازیگران جذاب چینی به شمار رفته و شهرت خود را با بازی در درام چینی دشت گوزن سفید به دست آورده است. او در 29 اکتبر 1992 متولد شده و 28 سال سن دارد. دنگ لون پیشه بازیگری خود را در سال 2013 با بازی در درام تلوزیونی گل‌ها در مه آغاز کرده است.

دنگ لون به عنوان یکی از پردرآمدترین بازیگران چین شناخته می‌شود. این بازیگر در سریال‌های معروف چین از جمله بخاطر تو و درمیان بقیه ایفای نقش کرده، همچنین از فیلم‌های معروف دنگ می‌توان به اسکیت به سوی عشق و خاکستر عشق اشاره کرد. وی به عنوان یکی از بازیگران معروف چین شناخته شده و در لیست بهترین بازیگران چینی زن و مرد 2021 قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های کره ای 2020

لئو یونکسی (Luo Yunxi)

بهترین بازیگران چینی زن و مرد 2021

در هر لیستی از بهترین بازیگران چینی زن و مرد 2021 نام لئو ونکسی همیشه به چشم می‌آید. وی یک بازیگر چینی بوده که در 28 ژوئیه 1998 به دنیا آمده و 33 سال سن دارد. او به عنوان یکی از بهترین بازیگران چینی در جهان شناخته می‌شود. لئو در اولین سال‌های شروع حرفه خود عضو گروه JBOY3 بوده و از استعدادهای رقص فراوانی برخوردار شده است.

همه این تجربه‌ها موجب شد تا وی شهرت زیادی پیدا کرده و برنده جوایز متعددی بشود. با استفاده از تجربه‌های خود وی کم‌کم در عرصه بازیگری نیز پا گذاشت. در سال 2015 لئو با بازی در سریال رمانتیک آفتاب من مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت. از دیگر درام‌هایی که لئو یونکسی در آن نقش آفرینی کرده می‌توان به خاکستر عشق و عشق شیرین است، اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های چینی 2021

دیلربا (Dilraba Dilmurat)

بهترین بازیگران چینی زن و مرد 2021
زیباترین زنان چینی در سال 2021

دیلربا دلمورات متولد 3 ژوئن 1992 بوده و 29 سال سن دارد. او یک هنرپیشه و مدل معروف و مطرح چین بوده که از زیباترین بازیگران زن چینی به شمار می‌رود. دیلربا در سال 2015 برای اولین بار با بازی در سریال عاشق الماس شناخته شد. او در جشنواره اپرای ملی 2015 جایزه بازیگر جدید آن سال را دریافت کرد.

در سال 2017 دیلربا در سریال کمدی و رمانتیک لی هوی ژن زیبا در نقش یک زن بسیار سخت کوش بوده که این همه سختی در ظاهر او تاثیر گذاشته است. این سریال بعدها به یک سریال معروف با 7 میلیون بازخورد تبدیل شد. سریال جدید او با نام تصنیف طولانی از یک کتاب کمیک گرفته شده و در حال پخش است.

وی با توجه به ویژگی ظاهری و صورت جذاب خود به یکی از زیباترین زنان چینی در سال 2021 تبدیل شده. دیلربا نه تنها در چین جزو بازیگران معروف شناخته می‌شود بلکه به شهرت جهانی دست یافته و در حال حاضر جزو بازیگران شناخته شده جهان به حساب می‌رود.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های کره ای

یانگ ژی (Andy Yang)

بهترین بازیگران چینی زن و مرد 2021
بهترین بازیگران چینی زن و مرد 2021

یانگ ژی که در پیشه خود معروف به اندی یانگ بوده، یک بازیگر و مدل چینی است. وی در 6 نوامبر 1992 متولد شده و در حال حاضر 28 سال سن دارد. یانگ ژی در سال 2018 با بازی در سریال خاکستر عشق معروف شده است. وی همچنین در سال 2019 در سریال کمدی رمانتیک برو برو ماهی مرکب که بسیار معروف بوده نقش آفرینی کرده است.

یانگ ژی حرفه بازیگری خود را از زمان کودکی در سال 1999 آغاز کرده است. او به دلیل داشتن صورت ناز و جذاب در زمینه فشن و مد نیز فعالیت می‌کند و در حال حاضر به عنوان یکی از زیباترین بازیگران زن چینی در دنیا شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های کره ای مدرسه ای 

ژائو لی یینگ (Zanilia Zhao)

بهترین بازیگران چینی زن و مرد 2021
بهترین بازیگران چینی زن و مرد 2021

ژائو لی یینگ یکی از بازیگران موفق چینی بوده که در 16 اکتبر 1987 متولد شده و 33 سال سن دارد. شهرت او به سال 2013 با بازی در سریال افسانه لو ژن بازمی‌گردد، این سریال به لحاظ قابل توجهی مورد توجه هوادارن قرار گرفت به طوری که علاوه بر چین در کره و ژاپن نیز معروف شد.

ژائو لی یینگ به عنوان یک بازیگر جدید در جوایز درام تلوزیونی چین مورد تقدیر قرار گرفت علاوه بر آن، جایزه LeTV را به عنوان محبوب‌ترین بازیگر زن دریافت کرد. شهرت او با بازی در سریال تاریخی اکشن نمایندگان شاهزاده افزایش یافت به طوری که در حال حاضر در لیست بهترین بازیگران چینی زن و مرد 2021 قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

یانگ می (Mini Yang)

بهترین بازیگران چینی زن و مرد 2021

یانگ می خواننده، بازیگر و مدل چینی بوده که در 12 سپتامبر 1986 به دنیا آمده و در حال حاضر 35 سال سن دارد. او اولین بازی خود را در سریال تاریخی Tang Ming Huang در سن 4 سالگی انجام داده است. او از بچگی در عرصه بازیگری فعالیت داشته و در حال حاضر به عنوان یکی از زیباترین زنان چینی در سال 2021 شناخته می‌شود.

در سال 2005 یانگ می در کلاس‌های کارشناسی گروه بازیگری پکن شرکت کرد. در سال 2006 وی با حضور در دارم هنرهای جنگی جین یونگ با عنوان افسانه کاندور معروف شد. در سال 2011 یانگ می شهرت زیادی برای نقش آفرینی در سریال تاریخی رمانتیک قصر به دست آورد.

او هفدهمین جایزه جشنواره تلویزیونی شانگ‌های با عنوان محبوب‌ترین بازیگر زن را از آن خود کرد. وی یکی از مشهورترین و شناخته شده ترین افراد چین به شمار می‌رود. یانگ می همچنین توانایی خوبی برای بالا بردن اعتبار یک برند را دارد به طوری که اکثر برندهای چینی قصد دارند با او قرارداد ببندند.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های کره ای کمدی

ژائو لوسی (Zhao Lusi)

بهترین بازیگران چینی زن و مرد 2021

ژائو لوسی یک بازیگر و خواننده تازه‌کار چینی بوده که در 9 نوامبر 1998 متولد شده و در حال حاضر 22 سال سن دارد. اگر چه که مدت زمان زیادی از شروع فعالیت این بازیگر نمی‌گذرد و فقط 3 سال است که به طور جدی فعالیت خود را دنبال می‌کند اما باید گفت وی از استعدادهای زیادی برخوردار بوده و به عنوان یکی از زیباترین زنان چینی در سال 2021 شناخته می‌شود.

ژائو لوسی با نقش افرینی در سریال‌های عاشقانه ببر و گل روز، اوه امپاطور من، قرار در آشپزخانه، تصنیف طولانی و لطفا راحت باشید آقای لینگ شناخته شده است. ژائو لوسی برنده جوایزی مانند جایزه بهترین بازیگر زن در هفتمین دوره جوایز سینمایی و تلویزیونی هنگدیان شده است.

علاوه بر فعالیت‌های ذکر شده او، ژائو با بازی در سریال تصنیف طولانی توجه بییندگان را به خود جلب کرده و حتی در مواردی گفته می‌شود که او از بازیگر اصلی این سریال که دیلربا بوده پیشی گرفته است. چهره او نیز از زیبایی به خصوصی بهره‌مند بوده و به همین دلایل در لیست بهترین بازیگران چینی زن و مرد 2021 قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های کره ای تاریخی

جینگ تیان (Jing Tian)

بهترین بازیگران چینی زن و مرد 2021

جینگ تیان یک هنرپیشه چینی است که در 21 ژوئیه 1998 متولد شده و 33 سال سن دارد. او بیشتر برای نقش آفرینی در فیلم‌ها و سریال‌های اکشن و حماسی معروف است. او در سه سریال با نام‌های دیوار بزرگ چین، کونگ؛ جزیره جمجمه و طغیان نقش برجسته‌ای داشته است.

وی از استعدادهای بازیگری بینظیری برخوردار است همچنین می‌توان گفت چهره زیبای او نیز در این موفقیت‌ها نقش به خصوصی داشته به طوری که وی از زیباترین بازیگران زن چینی شناخته شده و در لیست بهترین بازیگران چینی زن و مرد 2021 نیز قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های کره ای عاشقانه

جو جینگیی (Ju Jingyi)

بهترین بازیگران چینی زن و مرد 2021

بازیگر و خواننده اهل چین است که در 18 ژوئن 1994 متولد شده و 27 سال سن دارد. جو جینگیی به عنوان یکی از اعضای گروه دخترانه SNH48 به شهرت رسید اما در سال 2017 آن گروه را ترک کرد. او در عرصه بازیگری پیشرفت زیادی داشته و در درام‌  عاشقانه تاریخی افسانه یون شی و درام فانتزی افسانه‌ای، افسانه مار سفید نقش آفرینی کرده است.

رسانه‌های هنگ کنگ او را به عنوان یکی از شناخته شده ترین بازیگران چینی معرفی کرده‌اند. جو در سال 2021 در درام عاشقانه تاریخی تولدی دوباره برای تو، بازی کرده است. جو به دلیل داشتن چهره جذاب خود به عنوان یکی از زیباترین زنان چینی در سال 2021 شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: hottiebolly. , knowinsiders

نظر شما در خصوص بهترین بازیگران چینی زن و مرد 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (25 نظر)

    نمیدونم این مقاله رو از کجا گیر آوردی یا خودت چطور نوشتی ؟؟؟
    اما از خیلی سال ها قبل تا به امروز هیچ لیستی از بازیگران محبوب و معروف اهل چین بدون اندی لائو به درد بخور و معتبر نیست…
    بازیگر یعنی اندی لائو نه این چارتا بچه خوشگل

    پاسخ

    همین که فان بینگ بینگ تو لیست

    نیست یعنی کل مقاله چرت و پرته

    پاسخ

    سلام من ترنمم ۱۲ ساله از تهران

    فقط لئو ینکسی اگه فیلمهای
    تا پایان ماه و خاکستر های عشق رو دیده باشید

    پاسخ

    فقط لئو یونکسی

    البته اگه فیلم های

    تا پایان ماه

    خاکستر های هشق

    را دیده باشید

    بای بای

    پاسخ

    فقط ژانگ شین چنگ ♡ عاشقش میشید اگه
    فیلم برو جلو
    اسکیت به سوی عشق
    رو ببینید:) توصیه می کنمم فیلماشو ببینید

    پاسخ

    فقط ژانگ شین چنگ ♡ عاشقش میشید اگه
    فیلم برو جلو
    اسکیت به سوی عشق
    رو ببینید:)

    پاسخ

    ععععععع شوکای چی پ
    اون از همه کراش تره
    من اول شوکای رو میدوستم
    بعد وانگ ییبو
    و بعد لو هان
    و از زن بای لو از همشون خوشگل ترههه

    پاسخ

    شما کار با دختر آقای هدایت چکار داد وای بدختی داد

    پاسخ

    همه بازیگران کل پاچه خوار بله حیوانات می خوایم بله الن رن و جانی هوانگ رفیق بازی میکنم بله

    پاسخ

    همین که فان بنگ بنگ تو لیست

    نیست یعنی کل مقاله چرت و پرته

    پاسخ

    عشق فقط : فن بینگ _ جینگ تیان

    وانگ ییبو _ شیائو ژان

    پاسخ

    با چه استدلالی ژائو لوسی رو سال پیش چسبوندین به بازیگرای معروف آخه سال پیش ژائو لوسی معروف نبود 😂😂هنوزم از نظر سطح به یانگ می و ژائو لی یینگ و یانگ زی دلربا نمیرسه😂😂 و اینکه از نظر شهرت یانگ می و ژائو لی یینگ از دلربا و یانگ زی مشهور ترن حداقل درست میچیدین

    پاسخ

    داداش ساقیتو عوض کن ژائو لوسی الان جزو ۱۰ تایپ برتر بازیگران چینه درضمن قبل از اینکه چیزی بزنی برو از جای معتبری بگیر 🙂😔✨

    پاسخ

    از شوهرشون و یا همسرانشون..خبر نداری..ببینیم ازدواج کردن..یا ؟؟چون یکی خیلی زیبا و نازنین بود.

    پاسخ

    شیائو جان واقعا یه چیز دیگس
    اصلا قابل مقایسه نیست

    پاسخ

    اینجا جای شوکای واقعا خالیع

    پاسخ

    شوکای که از همشون جذاب تره اصن ی واقعیت ثابت شده است

    پاسخ

    ععععععع شوکای چی پ
    اون از همه کراش تره
    من اول شوکای رو میدوستم
    بعد وانگ ییبو
    و بعد لو هان
    و از زن بای لو از همشون خوشگل ترههه

    پاسخ

    واقعا بهم بر خورد باید بای لو و شوکای هم میزاشتن

    پاسخ

    پس شوکای کجاس؟ اونکه ازهنه جذابتره

    پاسخ

    ببخشید ولی اینکه زیر عکس وانگ ییبو نوشتی زن و مرد اصلا درست نیست نباید بخاطر علایقی که دیگران دارن بهشون توهین کنین اون فقط یه مرده چیزایی که بهشون علاقه داشته رو دنبال کرده و به دستشون آورده تو هم میتونی همین کارو کن واقعا درکتون نمیکنم
    بعدم یه چیز دیگه شیائوژان نیست شیائوجانههههه

    پاسخ

    پس چرافن بینگ بینگ تولیست نیستش اونم خیلی خوشگله ازهمشون خوسگلتربینگ بینگه

    پاسخ

    خیلی خوشحال شدم لوسی رو دیدم
    عشق فق چن ژه یوان

    پاسخ

    یا خدا ۲۵ میلیون دلار مطمئنین

    پاسخ