;
coinex

دانلود رایگان قسمت 14 دانشگاه پلیس با زیرنویس چسبیده

دانشگاه پلیس یکی دیگر از بهترین سریال‌های کمدی عاشقانه است. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 14 دانشگاه پلیس با زیرنویس چسبیده با ما باشید.

یکی از بهترین سریال‌های کره‌ای ساخته شده در سال 2021 که طرفداران بسیار زیادی دارد، سریال دانشگاه پلیس است. در این مجموعه دیدنی ستارگانی همچون چا ته هیون (Cha Tae-hyun)، جونگ جین یونگ (Jung Jin-young) عضو B1A4 و کریستال (Krystal Jung) نقش آفرینی کرده‌اند.

اگر از آن دسته افرادی هستید که به مجموعه‌های کره‌ای با ژانر عاشقانه کمدی علاقمند هستید، پیشنهاد می‌کنیم تماشای این کیدراما را از دست ندهید. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 14 دانشگاه پلیس با زیرنویس چسبیده با تکراتو همراه باشید.

دانلود رایگان قسمت 14 دانشگاه پلیس با زیرنویس چسبیده

سریال دانشگاه پلیس زندگی تعدادی دانشجو را روایت می‌کند که در آستانه پلیس شدن هستند. در این دانشگاه وقایق جالبی رخ می‌دهد که باعث به وجود آمدن صحنه‌های طنز بسیاری می‌شود.

سریال دانشگاه پلیس درباره زندگی یک کارگاه بسیار باتجربه به نام یو دونگ من است که مشکلات بسیاری را سپری می‌کند. او 20 سال سابقه کاردی داشته و در حال حاضر در یک دانشگاه ملی مشغول به کار است.

او در یکی از کلاس‌هایش متوجه استعداد بی نطیر یکی از دانشجویان‌اش می‌شود به همین علت تلاش می‌کند با کمک او یک گروه حرفه‌ای بسازد. نام این دانشجوی بی نظیر کانگ سو هو است.

کانگ سو هو که توجه خاص استاد‌اش را می‌بیند تلاش می‌کند تا در امتحانات او سربلند پیروز شود. به همین علت طولی نمی‌کشد که کانگ سو هو وارد یک گروه حرفه‌ای می‌شود و شروع به بررسی پرونده می‌کنند. بعد از مدتی یک دانشجوی دیگر هم به نام کانگ هی به این گروه اضافه می‌شود و روند داستان را جذاب‌تر می‌کند.

دانلود رایگان قسمت 14 دانشگاه پلیس با زیرنویس چسبیده
دانلود سریال دانشگاه پلیس قسمت چهاردهم بدون سانسور / دانلود سریال کره ای دانشگاه پلیس / دانلود سریال Police University قسمت چهاردهم

این مجموعه در ژانر کمدی، عاشقانه، جوانان و درام قرار گرفته و می‌توان آن را یکی از بهترین سریال های کره ای 2021 دانست. شبکه KBS2 هر هفته در روزهای دوشنبه و سه شنبه دانشکده پلیس پخش می‌کند

کارگردانی دانشگاه پلیس برعهده یو کوان مو است و نویسندگی آن را مون جونگ مین انجام داده است. در این سریال کره‌ای بازیگرانی همچون چا ته هیون (Cha Tae-hyun)، جونگ جین یونگ (Jung Jin-young) عضو B1A4 و کریستال (Krystal Jung) نقش آفرینی کرده‌اند و  چا ته هیون در نقش Yoo Dong-man قبلا در سریال‌های تیم بولداگ، آشوب زن و شوهری و بهترین اجرا به ایفای نقش پرداخته بود.

جونگ جین یونگ هم که در این سریال نقش Kang Seon-ho را بر عهده دارد، او پیش از این نیز در مجموعه‌های عشق اول من فصل اول و دوم و همینطور عشق در مهتاب هنرنمایی کرده است. کریستال نیز نقش Oh Kang-hee را بازی کرده، او هم بیش از این در سریال‌های جست و جو، بازیکن، دفترچه زندان و عروس خدای آب حضور داشته است.

این درام به عنوان یکی از بهترین سریال های کره ای کمدی تعارضات و تعاملات واقع بین استاد دانشگاه و دانشجویان آشوبگر او را به تصویر می‌کشد که تمام آنها می‌خواهند به عنوان افسر پلیس آرزوهای خود را دنبال کنند.

حال در ادامه لینک دانلود دانشکده پلیس قسمت 14 را در اختیار شما می‌گذاریم. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های کره‌ای کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های کره‌ای تکراتو را مشاهده نمایید. برای دانلود دانشکده پلیس قسمت 14 با ما باشید. برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 12 دانشگاه پلیس با زیرنویس چسبیده

دانلود رایگان قسمت 13 دانشگاه پلیس با زیرنویس چسبیده

دانلود دانشکده پلیس قسمت 14

دانلود رایگان قسمت 14 دانشگاه پلیس با زیرنویس چسبیده
دانلود رایگان قسمت 14 دانشگاه پلیس با زیرنویس چسبیده / دانلود سریال کره ای Police University / دانلود سریال Police University قسمت چهاردهم
  • نام سریال: دانشگاه پلیس (Police University)
  • محصول: 2021 کره جنوبی از شبکه KBS2
  • ژانر: کمدی، عاشقانه، جوانان، درام
  • قسمت ها: 16
  • روز های پخش: دوشنبه و سه شنبه
  • بازیگران: Cha Tae Hyun, Jung Jin Young, Krystal

لینک دانلود سریال Police University قسمت چهاردهم از کانال تلگرام

فایل‌ها پس از پخش سریال و آماده شدن زیرنویس به کانال تلگرام اضافه می‌شوند

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 14 دانشگاه پلیس با زیرنویس چسبیده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر