;
coinex

بهترین سریال های لی جونگ سوک ؛ K-Drama جدید Lee Jong Suk چی ببینیم؟

بهترین سریال های لی جونگ سوک طرفداران بسیاری دارند، امروز درباره K-Drama هایی که این بازیگر در آن بازی کرده است، با شما صحبت خواهیم کرد، با ما باشید.

اگر دنبال کننده سریال های کره ای باشید، احتمالا با لی جونگ سوک آشنا خواهید داشت. این بازیگر محبوب قبل از بازیگر شدن در سال 2005 یک مدل بود، او همچنین پیش از مشغول شدن در دنیای سریال های درام کارآموز یک خوانند معروف کی-پاپ نیز بوده است. لی جونگ سوک به در بین طرفدارانش به سوکی معروف است، اکنون دهمین سال بازیگری خود را جشن می گیرد.

بهترین سریال های لی جونگ سوک

K-Drama جدید Lee Jong Suk چی ببینیم؟

این بازیگر که پس از خدمت عمومی در ارتش دوباره پروژه های خود را شروع کرده است و باید منتظر کارهای جذاب او در آینده باشیم. اگر شما نیز بازی های این بازیگر را دوست دارید حتما این نوشتار را پایان دنبال کنید، چراکه امروز می خواهیم بهترین سریال های لی جونگ سوک را به شما معرفی کنیم.

Prosecutor Princess (2010)

لی جونگ سوک بازیگری را با ایفای نقش در این سریال آغاز کرد. او در این درام نقش لی وو هیون را بازی کرد. داستان این سریال حول دگرگونی یک دادستان عالی، خوشتیپ و باهوش می گردد که با وکیل مرموز دیدار می کند. اگر عاشق باشید، این را دوست خواهید داشت، زیرا این سریال به خوبی نشان می دهد که عشق واقعی چگونه گسترش می یابد.

با توجه  بازی کیم سو یون، پارک سی هوو و هان جونگ سو، حضور لی جونگ سوک در این درام کم رنگ است، اما نمی توانیم انکار کنیم که او چقدر در این سریال خوب و ستایش آمیز بازی می کند. اگرچه این درام را نمی توانیم در لیست سریال جدید لی جونگ سوک قرار دهیم، چراکه این سریال در سال 2010 ساخته شده است، اما با توجه به داستان زیبا و بازی درخشان، می توانیم این درام را در لیست بهترین سریال های لی جونگ سوک قرار دهیم.

بهترین سریال های لی جونگ سوک

Secret Garden (2010)

این درام جایی است که شما می توانید لی جونگ سوک را به عنوان یک نوازنده نابغه همجنسگرا ببینید. اگرچه در این سریال ما مواجه با یک پسر پولدار و یک دختر فقیر هستیم اما داستان بسیار متفاوت با داستان های شبیه سیندرلا می باشد.

سوکی که در این درام نقش هان ته سان را در کنار هیون بین، ها جی وون و یون سانگ هیون بازی می کند. وی در مصاحبه ای هنگامی که از او درباره دشواری بازی در شخصیتی همنجس‌گرا پرسیدند او در پاسخ گفت: « وقتی به عنوان مدل کار می کنید با بسیاری از همجنس گرایان در این صنعت روبرو می شوید و من از جوانی با بسیاری از آنها نزدیک بوده ام من عادت کردم من هیچ فشاری احساس نمی کردم.»

به هر حال اگرچه این درام را نمی توانیم جزوه لیست سریال جدید لی جونگ سوک قرار دهیم، اما قطعا به دلیل تعریف مخاطبین و منتقدین هم از سریال و هم از بازی این بازیگر باید آن را جزوه بهترین سریال های لی جونگ سوک قرار دهیم. حتی برخی از طرفداران پروپاقرص این سریال آن را بهترین سریال لی جونگ سوک به حساب آورده اند.

بهترین سریال های لی جونگ سوک

School (2013)

در ادامه معرفی بهترین سریال های لی جونگ سوک می خواهیم به معرفی درام مدرسه بپردازیم. این سریال که در سال 2013 به نمایش درآمده یک سریال انتقادی نسبت به نحوه عملکرد سیستم دانشگاهی در کره جنوبی را به نمایش می کشد. در این سریال فشار طاقت فرسا بر دانشجویان، امتحانات فلج کننده که هیچ بهبودی در عملکرد ذهن ایجاد نمی کند و بی عدالتی های اجتماعی به نمایش درمی آید. اگرچه این سریال واقعیت زندگی دانشجویی را به نمایش می گذارد، اما دوستی های به یاد ماندنی در این درام به نمایش در می آید که شما حتما از دیدن آن لذت خواهید بود.

درواقع این اولین سریالی است که لی جونگ سوگ در آن نقش اصلی را بازی می کند. او در این سریال نقش یک بزهکار سابق را بازی می کند که سر دسته کلاس می شود. کیم وو بین، جانگ نارا، چوی دانیل، پارک سه یونگ و کواک جونگ ووک نیز در این سریال ایفای نقش می کنند. این سریال را اگرچه نمی توان به عنوان سریال جدید لی جونگ سوک به حساب آورد اما این مسئله از جذابیت آن ابدا کم نمی کند.

بهترین سریال های لی جونگ سوک

I Can Hear Your Voice (2013)

در ادامه معرفی بهترین سریال های لی جونگ سوک اکنون می خواهیم درباره سریال  I Can Hear Your Voice (2013) صحبت نماییم. در این سریال سوکی یک دانش آموز دبیرستانی ذهن خوان به نام پارک سو ها است که پس از مشاهده قتل پدرش در دوران کودکی، به توانایی فوق العاده خود پی می برد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای تاریخی

سو ها پس مدتی عاشق وکیلی به نام جانگ هی سونگ (لی بو یونگ) معروف به نونا، می شود و با هم برای عدالت می جنگند. این سریال به دلیل ترکیب درخشانی از تعلیق، عشق، جنایت و ماورا طبیعی در لیست بهترین سریال های لی جونگ سوک قرار می گیرد.

بهترین سریال های لی جونگ سوک
بهترین فیلم های لی جونگ سوک

Doctor Stranger (2014)

در ادامه معرفی بهترین سریال های لی جونگ سوک اکنون می خواهیم درباره سریال Doctor Stranger (2014) صحبت کنیم. اگرچه این یک سریال جدید لی جونگ سوک نیست اما نمی توان از جذابیت آن تعریف نکرد. لی جونگ سوک در این درام پزشکی نقش جراح بسیار عالی (پارک هون) را بازی می کند که از کره شمالی فرار کرده است. در این سریال شما می توانید سوکی را با یک کت سفید آزمایشگاهی هنگام انجام سخت ترین عملیات مشاهده کنید. هنگامی که در صحنه های جراحی این سریال غرق می شوید، ممکن است کار در پزشکی شما را وسوسه نماید.

در این سریال سونگ جا هی (جین سه یون) نقش معشوقه جراح داستان را ایفا می کند که قصد داشته با او از کره شمالی فرار کند اما موفق به انجام اینکار نمی شود.  او با اینحال به این عشق وفادار می ماند.

بهترین سریال های لی جونگ سوک
بهترین فیلم های لی جونگ سوک

Pinocchio (2014)

اکنون در ادامه معرفی بهترین سریال های لی جونگ سوک می خواهیم درباره درام Pinocchio (2014) صحبت کنیم. اگرچه این یک سریال جدید لی جونگ سوک نیست، اما با شنیدن داستان آن حتما جذب آن خواهید شد. دانشجویان روزنامه نگاری، بعد تماشای داستان چوی دال پو در این سریال که مصمم بود به دنبال برادر گمشده و اعاده حیثیت از خانواده اش برود، الهام خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین و بهترین فیلم های کره ای 2021

سوک در این سریال نقش اصلی را بازی می کند، شما حتما از دیدن او در این نقش سورپرایز شده و به صفحه نمایش میخ خواهید شد، ما به شما شدیدا پیشنهاد می کنیم این سریال را ببینید.

بهترین سریال های لی جونگ سوک
بهترین فیلم های لی جونگ سوک

W: Two Worlds (2016)

در ادامه معرفی بهترین سریال های لی جونگ سوک ، اکنون می خواهیم درباره درام W: Two Worlds (2016) صحبت نماییم. این سریال جدید لی جونگ سوک را بسیار بهترین کار او به حساب آورده اند.

لی جونگ سوک در این درام نقش کانگ چول را ایفا می کند. او یک مدیرعامل و دارنده مدال طلای المپیک از دنیایی جایگزین است. این سریال در سال پخشش به یکی از جنجال برانگیزترین و محبوب ترین K-Drama ها شد. این نقش همچنین نمادی ترین شخصیت سوکی تا به امروز است و هر وقت نام او برده می شود، نام W: Two Worlds (2016) به ذهن متبادر می شود.

سوکی همچنین در این سریال با دختری به نام هان هیو جو مواجه می شود که نقش یک جراح قلب و عروق را بازی می کند و نهایتا عاشق یکدیگر می شوند. این سریال کمی پیچیده اما جذاب زیبا را حتما خواهید پسندید.

بهترین سریال های لی جونگ سوک
بهترین فیلم های لی جونگ سوک

While You Were Sleeping (2017)

در ادامه معرفی بهترین سریال های لی جونگ سوک ، اکنون می خواهیم درباره درام While You Were Sleeping (2017) صحبت کنیم. این سریال جدید لی جونگ سوک یکی از جذابترین سریال هایی است که این بازیگر در آن بازی کرده است. لی جونگ سوک در این سریال بار دیگر نقش یکی از دادستان های باهوش و دلربا را به نام جونگ جه چان بازی می کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2021

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

کنار لی جونگ سوک در این سریال بازیگران قوی مانند بای سوزی (بازیگر نقش روزنامه نگاری به نام هونگ هونگ) و جونگ ها این (افسر پلیس به نام هان وو تاک) ایفای نقش می کنند. این سه شخصیت می توانند در رویاهای خود آینده خود را ببینند. فکر می کنم این تیم برای نشان دادن جذابیت بی انتهای آن کافی باشد، به هرحال ما تضمین می کنیم که از دیدن این سریال پشیمان نخواهید شد.

بهترین سریال های لی جونگ سوک
بهترین فیلم های لی جونگ سوک

Romance Is A Bonus Book (2019)

در ادامه معرفی بهترین سریال های لی جونگ سوک ، اکنون می خواهیم درباره درام Romance Is A Bonus Book (2019) صحبت کنیم. این جدیدترین سریالی است که این بازیگر در آن بازی کرده است. کرم کتاب ها از دیدن این درام و دیدن عشق شخصیت های اصلی به خواندن حتما جذب خواهند شد. سوکی در این سریال نقش سردبیر جوانی در یک شرکت انتشاراتی به نام چاو هون هو است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کره ای تاریخی

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی

در این سریال لی نا یانگ، نقش پارتنر عاشقانه سوکی را بازی می کند. سوکی (لی نا یانگ) در داستان پس از یک ازدواج ناموفق در تلاش است تا زندگی خود را تامین کند. او در اثنای این تلاش با معشوقه و کار محبوبش آشنا می شود. این سریال لطیف و صادقانه را می توانیم جزوه بهترین درام های این بازیگر به حساب آوریم.

بهترین سریال های لی جونگ سوک
بهترین فیلم های لی جونگ سوک

Bonus: Weightlifting Fairy Kim Book Joo (2017)

بازی لی جونگ سوک در درام کمتر مورد توجه قرار گرفته است، اما در این سریال لی جونگ سوک و نام جو هیوک می درخشند. آنها در ابتدا سریال در رستوران مرغ سوخاری ظاهر می شوند و متوجه می شوند که دوستان قدیمی هستند. این سریال که در آن عناصر ماورا طبیعه نیز وجود دارد از برترین کارهای این بازیگر می باشد.

بهترین سریال های لی جونگ سوک
بهترین فیلم های لی جونگ سوک

سریال های Lee Jong Suk در سال 2021

همانطور که در ابتدا این مقاله گفتیم. بازیگر محبوب به دلیل اجباری بودن خدمت عمومی در سال 2019 عازم ارتش شد، اما پس از یک سال و نیم اکنون او دوباره بازگشته و آماده بازی کردن در پروژه های جدید است به همین جهت در ادامه سال باید منتظر سریال های Lee Jong Suk در سال 2021 باشیم. اگرچه نمی توانیم درباره کیفیت سریال های Lee Jong Suk در سال 2021 صحبت کنیم، اما بازی های درخشان این بازیگر ما را امیدوار می سازد که این سریال ها نیز بتواند مخاطبان را نیز به خود جذب نماید.

جمع بندی

سریال ها و K-Drama  در کشور ما بسیار محبوب هستند. البته این مسئله مختص ایران نیست و چند سالی است صنعت سینما، سریال و حتی موسیقی این کشور توانسته در جهان از محبوبیت گسترده ای برخوردار شود. اگر شما با سریال های کره ای آشنا باشید حتما نام لی جونگ سوک را شنیده اید. این بازیگر جذاب و با استعداد جوان اکنون یکی از اصلی ترین ستارگان سینمای کره به حساب می آید. همانطور که گفته شد این بازیگر در ابتدا مدل بود و حتی با برخی از خوانندگان K-Pop نیز کار کرده بود. اما نهایتا در سال 2005 با بازی در یک نقش فرعی وارد سریال های کره ای شد. او خیلی آرام مدارج ترقی را طی کرده و جند سالی را برای گرفتن نقش اصلی صبر نمود. البته او حتی در سریال هایی که نقش اصلی را ایقا نمی کرد بسیار درخشان ظاهر شد و این در موفقیت او بسیار تاثیر گذار بود.

همانطور که در طول مقاله توضیح دادیم این ستاره با استعداد نقش های مختلفی از جمله دادستانی، خواننده ای همجنسگرا و حتی خبرنگاری عدالت جو را بازی کرد و انصافا توانسته در تمام این نقش ها بدرخشد. او که در سال 2019 به خدمت عمومی رفت اکنون با بازگشت خود آماده آن است که دوباره به عرصه بازیگری بازگردد و همگی باید در انتظار سریال های Lee Jong Suk در سال 2021 باشیم. در هر صورت ما در این مقاله تلاش کردیم تا جایی که می شد بهترین سریال های لی جونگ سوک و دیگر جزئیات پیرامون این بازیگر و نقش هابش را با شما در میان بگذاریم. امیدواریم که توانست باشیم در این جهت به شما یاری رسانده باشیم. اگر نکته یا مسئله ای وجود دارد که به آن نپرداختیم خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: cosmo

نظر شما درباره بهترین سریال های لی جونگ سوک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    دبلیو‌ آدمو معتاد میکنه:)!
    پیشنهاد میکنم حتما ببینیدش…

    پاسخ

    عالیههههههههه
    اصلا این بشر همه چیز تمومه😂

    پاسخ