;
coinex

جزئیات جدید هوآوی نوآ 9 (Huawei Nova 9) فاش شد

کمپانی هوآوی قرار است که از سری جدید گوشی های خود به زودی رونمایی کند. اکنون بر اساس تصاویر منتشر شده، جزئیات جدید هوآوی نوآ 9 فاش شده است.

از سری نوآ 9 اطلاعات جدیدی منتشر شده است که بر مبنای تصاویر فاش شده از این گوشی است. هوآوی نوآ را در دو نسخه استاندارد و پرو عرضه خواهد کرد.

تصاویر این دو گوشی جدید هوآوی نشان از جزئیاتی پیرامون طراحی دارند و نیز ظاهرا این دو گوشی از فست شارژر 100 واتی نیز بهره‌مند خواهند بود. تصاویر دیگری نیز مدتی پیش منتشر شد و اکنون مجددا تصاویر تازه‌ای از این دو گوشی منتشر شده است.

جزئیات جدید هوآوی نوآ 9

تصاویر فاش شده اطلاعات خوبی درباره طراحی نوآ 9 و نوآ 9 پرو به دست می‌دهند و به لطف این تصاویر برخی اطلاعات این گوشی‌ها زودتر از اطلاعات رسمی تائید شده است. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

جزئیات جدید هوآوی نوآ 9 (Huawei Nova 9) فاش شد
مشخصات فنی هوآوی نوآ 9 / قیمت هوآوی نوآ 9 پرو / تاریخ عرضه هوآوی نوآ 9

نوآ 9 از نمایشگری 5..57 اینچی برخوردار است که با لبه‌های خمیده و حفره‌ای درون صفحه نمایش از دوربین سلفی پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش عضو پرو 6.72 اینچ است و دوربین سلفی نیز در سمت چپ آن قرار گرفته. این دوربین قادر است فیلم برداری 4k را ارائه نماید.

خوشبختانه هر دو گوشی از نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره می‌برند و نرخ حساسیت لمسی نیز برای آنها 300 هرتز خواهد بود. به نظر می‌رسد دوربین هر دو گوشی یکسان است و باید شاهد دوربین عریض 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دو لنز ماکرو و عمق سنج 2 مگاپیکسلی باشیم.

باتری نسخه استاندارد نوآ 4300 میلی آمپر ظرفیت دارد و با شارژر سوپر شارژ 66 واتی تامین می‌شود. تراشه این گوشی اسنپدراگون 778 فورجی کوالکام است و در این صورت خبری از اینترنت فایوجی نیست. نسخه بای دیفالت هارمونی اُ اس نیز روی این گوشی‌ها قرار داده شده است.

هوآوی نوآ 9 حداقل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد. نسخه پرو نیز مانند عضو پرو است و هیچ تفاوتی میان آنها نیست.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص جزئیات هوآوی نوآ 9 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر