;
coinex

تاریخ پخش فصل ششم کالاف دیوتی وارزون و Black OPs Cold War لو رفت

تاریخ پخش فصل ششم کالاف دیوتی وارزون و Black OPs Cold War لو رفت. این دو بازی به تازگی شروع می‌شود و اطلاعاتی از آن منتشر شده است.

با وجود اینکه تاریخ شروع فصل ششم وارزون و Call of Duty: Black Ops Cold War هنوز به صورت رسمی اعلام نشده، بتل پس فعلی آن‌ها نشان‌دهنده‌ی آن است که این رویداد در 7 اکتبر یا همان ۱۵ مهر ۱۴۰۰ رخ می‌دهد.

به سبب این که به زمان انتشار Call of Duty: Vanguard نزدیک خواهیم شد، به احتمال زیاد پشتیبانی از Call of Duty: Black Ops Cold War با فصل ششم به اتمام می‌رسد. از طرف دیگر وارزون قرار است با تغییرات خیلی زیاد همراه شود تا فضای آن به Vanguard نزدیک‌تر باشد.

تاریخ پخش فصل ششم کالاف دیوتی وارزون و Black OPs Cold War لو رفت

برای فصل جدید مثل همیشه باید انتظار یک بتل پس جدید، نقشه‌های بیشتر، اپراتورها و مدهای جدید را داشت. با این وجود هنوز هیچ چیز به صورت رسمی از سوی توسعه دهنده‌ها و اکتیویژن تایید نشده است. البته استودیو Treyarch از این خبر داده است که با فصل ششم یک نقشه زامبی جدید به Call of Duty: Black Ops Cold War اضافه خواهد کرد که داستان Dark Aether را به اتمام برساند.

در صورتیکه قسمت زامبی در Black Ops Cold War با فصل ششم به اتمام می‌رسد ولی استودیو Treyarch بر پیش درآمدی از آن برای Call of Duty: Vanguard فعالیت می‌نماید.

تاریخ پخش فصل ششم کالاف دیوتی وارزون و Black OPs Cold War لو رفت

فصل پنجم Call of Duty مد Double Agent را به بازی Black Ops Cold War و مدهای Iron Trials ’84 و Payload را به وارزون افزوده کرده‌اند. در این بین Iron Trials ’84 مورد توجه خیلی‌ها قرار گرفته و با تغییر سبک وارزون، بازیکنان با چالش‌های بیشتری روبرو می‌شوند.

استودیو ریون سافتور در حال حاضر روی نقشه جدید وارزون نیز کار می‌کند که در جزیره‌ای در اقیانوس آرام اتفاق می‌افتد. نقشه جدید بازی نسبت به Verdansk بسیار فرق دارد و به خاطر محیط استوایی آن باید بیشتر انتظار درگیری در جنگل‌های بزرگ را داشته باشید.

بازی Call of‌ Duty: Vanguard که توسط Sledgehammer گسترش یافته، دوباره بازیکنان را به جنگ جهانی دوم برمی‌گرداند ولی این بار روایت داستانی جدید را می‌بینیم. بازی تمرکز بر یک تیم ویژه متشکل از اعضای متفقین دارد و چهار شخصیت اصلی دارد.

بازی Call of Duty: Vanguard در تاریخ ۱۴ آبان ماه برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ پخش فصل ششم کالاف دیوتی وارزون چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر