;
coinex

دانلود رایگان قسمت 212 سریال امانت (Emanet) با زیرنویس چسبیده

در ادامه مطلب می‌توانید به دانلود رایگان قسمت 212 سریال امانت (Emanet) با زیرنویس چسبیده فارسی دسترسی داشته باشید. با تکراتو همراه باشید.

سریال ترکی امانت از جمله سریال‌هایی است که توانسته با داشتن مضامینی همچون عشق، شور، حسادت و بخل بینندگان زیادی را به پای خود بنشاند. در این سریال شاهد عشقی خواهیم بود که طی یک احساس مسئولیت به وجود می‌آید.

در این مجموعه ستارگانی همچون خلیل ابراهیم جیهان، سیلا ترک‌اوغلو و برات یوسف ازکان به ایفای نقش پرداخته‌اند. ما در ادامه لینک دانلود رایگان قسمت 212 سریال امانت (Emanet) با زیرنویس چسبیده را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 212 سریال امانت (Emanet) با زیرنویس چسبیده

دانلود سریال ترکی Emanet

مجموعه امانت که با نام میراث نیز شناخته می‌شود، درباره زندگی کوثر، دختر فقیری است که علاقمند به پسری ثروتمند است. این زوج عاشق تصمیم می‌گیرند با هر سختی و مشکلی هست با هم ازدواج کنند. با این حال، همه چیز طبق مراد آنها پیش نمی‌رود و خانواده کوثر که با این ازدواج مخالفند، وی را از خانه طرد می‌کنند.

حال پس از چند وقت که با هم ازوادج کرده‌اند صاحب فرزندی دوست داشتنی به نام یوسف شده‌اند.اما درست زمانی که یوسف در 5 سالگی به سر می‌برد، پدرش او و مادرش را در عمارت سرد و بی محبت کریملی ها تنها می‌گذارد.

کوثر که در نبود شوهرش با سختی‌های بسیاری روبه‌رو می‌شود، تصمیم می‌گیرد به پیش خانواده‌اش بازگردد و هر طور شده با آن‌ها زندگی کند. اما وقایق بد دست از سر کوثر برنمی‌دارد و به طور ناگهانی او را در بستر مرگ قرار می‌دهد.

دانلود رایگان قسمت 212 سریال امانت (Emanet) با زیرنویس چسبیده
دانلود سریال امانت قسمت 212 با زیرنویس فارسی / دانلود قسمت 212 سریال ترکی Emanet / دانلود قسمت 212 سریال ترکی امانت با زیرنویس چسبیده

در حالی که کوثر به لحظات آخری زندگی اش نزدیک می‌شود، به برادر شوهر و خواهرش وصیت می‌کند مراقب امانتی او باشند و این موضوع سبب آشنایی خواهرش با برادر شوهرش می‌شود.

برادر شوهرش فردی موفق و جوانی دوست داشتنی است. او در دوران کودکی مشکلات بسیاری را پشت سر گذاشته  و با هر سختی و دشواری که بوده تسلیم نشد و با هر سختی قدرتمند‌تر شد. یامان زندگی خود را از صفر شروع کرد و در گذر زمان بسیار ثروتمند شد. تمام آنچه که او در دنیای خود دارد، خانواده‌ای است که او باید پس از مرگ پدرش از آن‌ها مراقبت کند.

او در گذشته، قلب خود را به روی تمام احساسات عاشقانه بسته بود و تنها نقطه ضعف او برادرزاده پنج ساله‌اش یوسف است. یوسف در آغوش عموی خود احساس امنیت دارد ولی علاوه بر امنیت، او به دنبال عشق و دوست داشته شدن نیز که آنها را از سمت خاله خود، سحر دریافت می‌کند.

سحر دختری زیبا و فروتن است که با پدربزرگش زندگی می‌کند. زندگی او با مرگ خواهرش که عروس خانواده کریملی بود، متزلزل می‌شود. از این پس او میراثی (امانت خواهرش) دارد که باید به هر قیمتی از آن مراقبت کند.

این سریال ماجرای این دو شخص و اسرار پنهان در عمارت کریملی را روایت می‌کند. داستان سریال از همینجا و عشق عمیقی که بین سحر و یامان شکل می‌گیرد شروع می‌شود.

این مجموعه به نویسندگی Basak Yazi Odasi و کارگردانی Taner Tunç و Ayhan Özen ساخته شده است. این سریال پخش خود را از سال ۲۰۲۰ از شبکه ۷ ترکیه آغاز نمود. در ادامه می‌توانید به لینک دانلود قسمت 212 سریال امانت دسترسی داشته باشید.

علاوه بر دانلود سریال ترکی امانت ، برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 209 سریال امانت (Emanet) با زیرنویس چسبیده

دانلود رایگان قسمت 210 سریال امانت (Emanet) با زیرنویس چسبیده

دانلود سریال Emanet قسمت 212 بدون سانسور

دانلود رایگان قسمت 212 سریال امانت (Emanet) با زیرنویس چسبیده
دانلود قسمت 212 سریال امانت / دانلود سریال امانت قسمت 212 با زیرنویس فارسی / دانلود قسمت 212 سریال ترکی Emanet
  • اسم ترکی: Emanet
  • کشور: ترکیه
  • ژانر: درام
  • کارگردان: آیهان اوزن، تانر تونچ
  • تهیه‌کننده: نظمیه ییلماز
  • زمان پخش: دوشنبه تا جمعه، هرشب ساعت ۱۹
  • شبکه: kanal7
  • بازیگران: خلیل ابراهیم جیهان، سیلا ترک‌اوغلو، برات یوسف ازکان

دانلود قسمت 212 سریال ترکی امانت با زیرنویس چسبیده از تلگرام با کیفیت 540p

دانلود سریال Emanet قسمت 212 بدون سانسور از تلگرام با کیفیت 720p

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 212 سریال امانت (Emanet) با زیرنویس چسبیده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر