;
coinex

تاریخ اکران Fantastic Beasts 3 ؛ نام رسمی و داستان فیلم

برادران وارنر بالاخره به طور رسمی تاریخ اکران Fantastic Beasts 3 را به همراه نام رسمی و داستان فیلم اعلام نمودند تا علاقمندان را بیش از این در انتظار نگذارند.

سرانجام اسم رسمی قسمت سوم فیلم Fantastic Beasts را معلوم‌ شد و تاریخ اکران جدیدی برای این فیلم فانتزی مشخص شد. کمپانی برادران وارنر به طور رسمی اعلام نمود که فیلم Fantastic Beasts 3 قرار است با اسم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore (جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور) در تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۲۲ یا همان ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ در سینماها اکران می‌گردد.

تاریخ اکران Fantastic Beasts 3

قبلا قرار بود که فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore در تاریخ ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۲ یا همان ۲۴ تیر ۱۴۰۱ در سینماها اکران گردد که اکنون ۳ ماه جلو افتاده است. فیلم Fantastic Beasts 3 در تاریخ جدید باید با فیلم The Lost City of D از پارامونت در گیشه نیز رقابت نماید. مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore با حواشی زیادی مثل اخراج جانی دپ، بازیگر نقش گریندل والد و جایگزینی او با مدس میکلسن نیز روبرو شده بود.

بازیگران این فیلم شامل ادی ردمین، جود لاو، مدس میکلسن، کاترین واترستون، ازرا میلر، کلودیا کیم، آلیسون سودول، دن فوگلر، جسیکا ویلیامز و کالوم ترنر هستند. مثل دو قسمت قبل کارگردانی این فیلم بر عهده دیوید یتس است و استیو کلاوز هر هفت قسمت فیلم Harry Potter که قبلا تهیه‌کننده دو قسمت اول فیلم Fantastic Beasts بوده، به جی کی رولینگ در نوشتن فیلمنامه و بازنویسی آن کمک نموده است.

تاریخ اکران Fantastic Beasts 3

حوادث مجموعه فیلم Fantastic Beasts در کشورهای مختلف رخ می‌دهد و قسمت اول در شهر نیویورک، قسمت دوم در پاریس، قسمت سوم این فیلم شهر ریو دو ژانیرو در کشور برزیل ( اتفاقات اصلی فیلم در این مکان جریان است) فیلمبرداری می‌شود.

داستان فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore از جایی شروع می‌شود که گریندل‌والد در پی کنترل دنیای جادوگری است و حالا دامبلدور تصمیم دارد تا رهبری یک ماموریت خطرناک را به نیوت اسکمندر دهد که در آن باید با جانوران قدیمی و جدید و همچنین پیروان گریندل‌والد روبه‌رو شود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تاریخ اکران Fantastic Beasts 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر