;
coinex

به روزرسانی iOS 12.5.5 برای محصولات قدیمی تر اپل منتشر شد

به روزرسانی iOS 12.5.5 برای محصولات قدیمی تر اپل منتشر شد که در آن مشکلات مرتبط با PDF، محتوای وب و اجرای کدهای مخرب برنامه برطرف شده است.

اپل به تازگی سیستم‌عامل iOS 15 را جهت بهبودها و امکانات تازه برای آیفون‌های ۶ اس به بعد انتشار داده است؛ ولی دستگاه‌های قدیمی‌تر اپل نخواهند توانست این به‌روزرسانی و امکانات تازه را دریافت نمایند. با این وجود، اپل بیخیال محصولات قدیمی خود نیز نشده و دیروز به‌روزرسانی iOS 12.5.5 را با متمرکز شدن بر مباحث امنیتی برای موبایل‌های آیفون، آیپد و آیپاد قدیمی انتشار داده است.

به روزرسانی iOS 12.5.5 برای محصولات قدیمی تر اپل

این نسخه جدید در واقع اولین به‌روزرسانی iOS 12 از ماه ژوئن به حساب می‌آید؛ هنگامی که اپل اشکالی که در محتوای وب باعث اجرای کدهای مخرب می‌شد را برطرف نمود.  به‌روزرسانی تازه نیز به مسائل مشابه مرتبط با PDF-های مخرب، محتوای وب و برنامه‌ها می‌پردازد. درواقع، دستگاه‌های قدیمی‌ احتمال دارد که در توانشان نباشد که امکانات تازه مربوط به نسخه‌های جدید را دریافت نمایند، اما این به‌روزرسانی کاربران را دربرابر آسیب‌پذیری‌های احتمالی ایمن نگه خواهد داشت.

به روزرسانی iOS 12.5.5 برای محصولات قدیمی تر اپل
به روزرسانی iOS 12.5.5 برای محصولات قدیمی تر اپل منتشر شد

این به‌روزرسانی برای آیفون ۵ اس، خانواده آیفون ۶، نسل نخست آیپد ایر، آیپد مینی ۲، آیپد مینی ۳ و آیپاد تاچ نسل‌ششم انتشار خواهد یافت. برای دریافت به‌روزرسانی iOS 12.5.5 خواهید توانست به تنظیمات دستگاه رفته و در بخش جنرال (General) سربرگ آپدیت نرم‌افزار (Software Update)، به‌روزرسانی ذکر شده را به‌ رایگان دریافت نمایید.

حال باید منتظر مامد و دید آیا واقعا مشکلات ذکر شده برطرف خواهند شد یا مشکلات پا برجا مانده و مشکلات جدید به وجود خواهد آمد اما این که اپل محصولات قدیمی را فراموش نکرده بسیار جای خوشحالی دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص به روزرسانی iOS 12.5.5 برای محصولات قدیمی تر اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر