;
coinex

ریپل در دادگاه از سازمان بورس آمریکا شکست خورد!

ریپل در دادگاه سازمان بورس آمریکا شکست خورد! در این دادگاه، درخواست ریپل از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا رد شد.

براساس گزارش‌های منتشر شده، سارا نتبرن قاضی دادگاه، درخواست ریپل برای کسباسناد مرتبط با تصمیمات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده درباره‌ی معاملات ارزهای دیجیتال از طرف کارکنان این سازمان را رد نمود.

ریپل در دادگاه سازمان بورس آمریکا شکست خورد

به ادعای این دادگاه متهمان ناتوان از توجیه دخالت در رفتار مالی کارکنان کمیسیون بورس و اوراق بهادار واقع شدند. پس از بیان درباره‌ی دارایی های دیجیتال کارکنان کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، قاضی اظهار داشت که افشای چنین اطلاعاتی از طرف کنگره به جهت محافظت و نگهداری از حریم خصوصی کارکنان دولت ممنوع گشته است و در بیانیه دادگاه ذکر شده است: متهمان از گواهینامه سالانه کارکنان کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در زمینه خرید، فروش و حجم دارایی XRP برخوردار نیستند.

ریپل در دادگاه سازمان بورس آمریکا
ریپل در دادگاه سازمان بورس آمریکا شکست خورد!

اما ماجرای این دادگاه چه بود؟ ریپل درخواست داشت تا گواهینامه های سالانه کارکنان کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده که مجموع میزان دارایی رمزنگاری شده‌ی آن‌ها را نشان می‌دهد دریافت نمایند مخصوصا که این شرکت خواهان دانستن این که آیا کارکنان می‌توانستند معامله رمز ارز XRP قبل از 9 مارچ 2019 انجام بدهند یا خیر و این تاریخ هنگامی بود که دستور تحقیقات رسمی در مورد پرونده صادر شد.

متهمان ادعا داشتند که تصمیمات معاملاتی فردی خواهد توانست عدم وضوح مقررات در مورد دارایی های دیجیتال را روشن نماید که با این وجود کمیسیون بورس و سازمان اوراق بهادار استدلال نمود که گزارشات معاملاتی کارکنان آن محرمانه است.

البته این شکست چندان بزرگ به حساب نمی‌آید اما به هر حال یک شکست است!

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ریپل در دادگاه سازمان بورس آمریکا چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر