;
coinex

از سیستم خنک کننده مبتنی بر الماس ریلمی GT Neo 2 چه می دانیم؟

از سیستم خنک کننده مبتنی بر الماس ریلمی GT Neo 2 چه می دانیم؟ این موبایل میان رده ریلمی که برای گیمرها طراحی شده سیستم خنک کننده مبتنی بر الماس دارد.

ریلمی اخیرا یک موبایل هوشمند میان‌رده طراحی نموده که مخصوص گیمرها است. Realme GT Neo 2 برای نخستین بار با ظاهری جذاب، اجزای داخلی سریع و سیستم خنک‌کننده‌ای مبتنی بر یک سنگ گران‌بها در چین رونمایی گردیده است.

از سیستم خنک کننده مبتنی بر الماس ریلمی GT Neo 2 چه می دانیم؟

براساس گزارش‌های منتشر شده، از نظر زیبایی، این دستگاه مانند موبایل‌های هوشمند وان‌پلاس است که ماژول دوربین مستطیلی در عقب و یک دوربین سلفی درون حفره نمایشگر دارند. صفحه‌نمایش امولد GT Neo 2 از سامسونگ گرفته شده و اندازه آن ۶٫۶ اینچ است. این دستگاه نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۶۰۰ هرتز، اسنپدراگون ۸۷۰ با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.1 را دارد.

سیستم خنک کننده مبتنی بر الماس ریلمی GT Neo 2

دمای این دستگاه به وسیله‌ی یک سیستم خنک‌کننده که از محفظه بخار، صفحات گرمایی گرافن و مایع خنک‌کننده با کریستال‌های کوچک الماس استفاده می‌نماید، متعادل نگاه داشته شده است. طبق گفته‌ها ترکیب درون این سیستم خنک‌کننده‌، دما را تا ۱۸ درجه سانتی‌گراد کم‌تر از سایر گزینه‌ها می‌برد که گرچه از لحاظ تئوری عالی است اما هنوز معلوم نیست این دستگاه کارکردش تا چه اندازه گ قدرتمند است.

اما دوربین این دستگاه چگونه است؟ اگر از افرادی هستید که در پی دوربین باکیفیت هستند، این دستگاه به درد شما نمی‌خورد. دوربین اصلی این دستگاه ۶۴ مگاپیکسلی است و یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی دارد.

افزون بر این یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که از سیستم شارژ ۶۵ واتی پشتیبانی می‌نماید. شارژ کردن کامل این دستگاه به ۳۶ دقیقه زمان نیازمند است.

این دستگاه برای نخستین بار در چین معرفی گردید و معلوم نیست آیا خارج از مرزهای این کشور نیز منتشر می‌شود یا نه. قیمت Realme GT Neo 2 برای نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایت از ۲۳۹۹ یوان معادل ۳۷۰ دلار آمریکا آغاز خواهد شد؛ اما این گزینه فقط در رنگ سبز با نوار مشکی در پشت آن وجود خواهد داشت. قیمت نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی به ۲۹۹۹ یوان معادل ۴۶۴ دلار آمریکا تواهد رسید. این نسخه در رنگ‌های سبز، آبی و مشکی در فروشگاه چینی ریلمی وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سیستم خنک کننده مبتنی بر الماس ریلمی GT Neo 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر