;
coinex

عکسبرداری سه بعدی با گوشی های شیائومی ؛ بررسی یک پتنت جذاب

سیستم تصویر سه بعدی امکان عکسبرداری سه بعدی با گوشی های شیائومی را به ما می‌دهد. برای بررسی این پتنت جذاب شیائومی با ما همراه باشید.

براساس گزارش ها شیائومی دیروز  ۲ مهر ۱۴۰۰ پتنتی تازه از سیستم تصویربرداری نو ثبت کرده است که به کاربر این امکان را می‌دهد با استفاده از چندین دستگاه اتصال یافته به همدیگر،  تصاویری سه‌ بعدی بگیرد.

عکسبرداری سه بعدی با گوشی های شیائومی

پتنت ثبت شده با شماره‌ی انتشار CN113438462A و با نام «روش تصویربرداری وصل به چند دستگاه، تجهیزات الکترونیکی و محیط ذخیره‌سازی» شناخته می شود.

با نگاهی به توضیحات پتنت، سیستم‌ جدید تصاویری که از تعدادی دستگاه وصل به‌ هم، گرفته شده، ترکیب می‌نماید تا تصاویر سه‌ بعدی درست شود. این امکانات تجربه‌ی کلی عکاسی را زیاد و به کاربر این امکان را می‌دهد تا روش‌های خلاقانه‌ای برای عکاسی از سوژه یا منظره به ثبت  برساند.

عکسبرداری سه بعدی با گوشی های شیائومی

بر اساس پتنت ثبت‌شده، فرایند تصویربرداری شامل ارتباط بین دستگاه‌های وصل شده  به‌ هم است که اول درخواست وصل شدن می‌فرستد و بعد اطلاعات مرتبط به تصویربرداری‌ به‌وجود می‌آید که عکس‌ نهایی را می‌سازد .

علاوه بر این، این دستگاه دارای امکانات تصویر پانوراما است که موارد تصاویر روی آن لایه‌ لایه می‌گردند. در کل، دو دستگاه برای این فرایند تصویربرداری لازم است. لازم به ذکر است که تاکنون معلوم نیست که آیا شیائومی واقعا روی چنین سیستمی کار خواهد کرد یا نه اما در صورت تحقق آن، احتمالا تصویربرداری با مشارکت چند گوشی‌ جالب خواهد شد.

حال باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا واقعا همچین دستگاهی منتشر خواهد شد یا اطلاعات منتشر شده غلط بوده و ناشی از توهمات گزارشگران است، به هر حال همه چیز در آینده مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص عکسبرداری سه بعدی با گوشی های شیائومی چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر