;
coinex

تاریخ اکران فیلم C’mon C’mon با هنرنمایی واکین فینیکس مشخص شد

استودیو A24 به‌ تازگی طی بیانیه‌ای تاریخ اکران فیلم C’mon C’mon با هنرنمایی واکین فینیکس و کارگردانی مایک میلز مشخص نمود. با ما باشید.

استودیو A24 اخیرا تاریخ اکران دو فیلم از فیلم‌های خود را اعلام نموده است. فیلم اول C’mon C’mon به‌کارگردانی مایک میلز است که با بازی واکین فینیکس فیلمبرداری شده است.

تاریخ اکران فیلم C’mon C’mon با هنرنمایی واکین فینیکس

فینیکس در فیلم C’mon C’mon نقش خبرنگاری را دارد که با خواهرزاده‌ی خود سفری طولانی را تجربه می‌نماید. این فیلم سینمایی برای نخستین بار در جشنواره فیلم تلیوراید پخش شده است و قرار است در آینده‌ای نزدیک در جشنواره نیویورک نیز اکران گردد.

فیلم سینمایی C’mon C’mon رضایت ۹۱ درصدی منتقدان خود را در وب‌سایت Rotten Tomatoes (راتن تومیتوز) کسب نموده است و براساس گفته‌ی استودیو A24 فیلم سینمایی C’mon C’mon در تاریخ ۱۹ نوامبر یا همان ۲۸ آبان ماه اکران می‌گردد.

تاریخ اکران فیلم C’mon C’mon با هنرنمایی واکین فینیکس

مایک میلز، کارگردان فیلم C’mon C’mon قبلا نیز برای فیلم 20th Century Women با استودیو A24 سابقه‌ی کار داشته است. فیلمی که در آن گبی هافمن بازی کرد و نامزدی اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال را دریافت نمود.

فیلم دوم Red Rocket به کارگردانی شان بیکر که به وسیله‌ی A24 پخش می‌گردد. این فیلم درباره یک بازیگر فیلم‌های بزرگسالانه است که به شهر خود برمی‌گردد ولی چندان مورد استقبال مردم قرار نمی‌گیرد. فیلم Red Rocket نخستین بار در جشنواره فیلم کن پخش گردید و در جشنواره دوویل هم جایزه منتقدان را کسب نمود و ۹۶ درصد منتقدان مورد تایید وب‌سایت راتن تومیتوز این فیلم را تحسین نمودند. این فیلم در تاریخ ۳ دسامبر یا همان‌ ۱۲ آذر ماه اکران خواهد شد.

از دیگر فیلم‌های آینده‌ی A24 که تاریخ اکران نزدیکی دارند می‌توان به این موارد اشاره نمود: فیلم Lamb در ۸ اکتبر یا همان ۱۶ مهر ماه، فیلم Souvenir 2 در ۲۹ اکتبر یا ۷ آبان ماه، فیلم The Humans برای اکران سینمایی و پخش در شبکه Showtime در ۲۴ نوامبر یا همان ۳ آذر ماه و فیلم The Tragedy of Macbeth در تاریخ ۲۵ دسامبر یا همان ۴ دی ماه و آخرین فیلم اثر جول کوئن در تاریخ ۱۴ ژانویه یا همان ۲۵ دی ماه در اپل تی‌وی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ اکران فیلم C’mon C’mon با هنرنمایی واکین فینیکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر